آغاز اجرای پروژه‌های گردشگری در استان گلستان همزمان با دهه فجر

مینا داودی | یکشنبه, ۱۱ بهمن ۹۴ ساعت ۱۹:۱۵

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان، با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۴ پروژه عمرانی گردشگری در ایام دهه فجر امسال، دیگر برنامه‌های این اداره کل در این ایام را اعلام کرد.

ابراهیم کریمی با اشاره به فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و اجرای برنامه‌هایی درسطح استان، پروژه‌های عمرانی قابل کلنگ‌زنی و افتتاح این اداره کل را در ایام دهه فجر برشمرد و گفت:

افتتاح اقامتگاه طبیعت‌گردی در روستای غریب‌آباد شهرستان علی آباد کتول با میزان سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیون ریال و یک دفتر خدمات مسافرتی در شهرستان مینودشت با میزان سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام است.

کریمی در ادامه به پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی دراین ایام اشاره کرد و افزود: موزه استانی گلستان در شهرستان گنبد کاووس با میزان سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیون ریال از اعتبارات استانی و طرح گردشگری بن کلا در روستای بن کلا در شهرستان کردکوی با مبلغ سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیون ریال از اعتبارات استانی از پروژه‌های قابل کلنگ زنی در ایام دهه فجر امسال است.

وی همچنین برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در شهرستان‌های استان در ایام دهه فجر و نشست بررسی موسیقی کتول به عنوان طرحی پژوهشی در شهرستان علی‌آباد کتول را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت:

اجرای برنامه‌های دهه فجر در راستای توسعه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان است و امید می رود با اجرایی شدن این پروژه‌ها زمینه‌های توسعه و رونق استان بیش از پیش فراهم آید.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط:

دیدگاه