۱۰ کافی‌ شاپ برتر در چیانگ مای تایلند

موسی معتمدی | دوشنبه, ۱۲ بهمن ۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

در سال‌های اخیر، چیانگ مای مرکز فرهنگی تایلند، به سرعت دچار تغییر و تحولات گسترده‌ای شد و اکنون تبدیل به مرکز انجمن‌های درمانی و یوگا و همچنین برخی از مغازه‌ها و رستوران‌های مد‌رن شده است. به دنبال این تحولات، انواع مغازه‌های بزرگ کافی‌شاپ در تمام شهر به وجود آمد که با فنجان‌های معطر قهوه و کلوچه‌های شیرین به دنبال جلب توجه رهگذران هستند. در ادامه با کجارو همراه باشید تا بهترین گزینه را از فهرستی که برایتان گرد ‌آورده‌ایم، انتخاب کنید.

 کافی شاپ لیبراریستا (Librarista)

کافی شاپ librarista

لیبراریستا با دکوراسیون مدرن و فضای دنج از جمله کافی‌شاپ‌های بسیار پیشرفته چیانگ مای است، این مکان خدماتی را به عنوان یک کتابخانه، کافی‌شاپ و یک محل اجتماع، ارائه می‌کند. میهمانان و مشتریان به محض ورود با فضای جذاب و مجسمه بزرگ گربه چینی در حال رقص در کنار دیگر دکور‌های عجیب و غریب مواجه می‌شوند. کافی‌شاپ دارای ویژگی‌هایی مانند قفسه‌های سبک چوبی و فضای سقفی عالی است که با پنجره‌های سقفی باکیفیت کامل شده است. مشتریان از مرور قفسه‌های گسترده و انتخاب یکی از کتاب‌های تایلندی یا انگلیسی استقبال می‌کنند. آیا می‌توانید در یکی از بالشتک‌های گذاشته شده روی کف کافی‌شاپ احساس راحتی کنید، از قهوه داغ و کیک شیرین لذت ببرید و محیط عجیب و غریب کافی‌شاپ را تجربه کنید؟ چرا که نه؟

کافی شاپ ریستریتو (Ristr8to)

کافی شاپ آر آی اس تی آر اِیت تو

شهرت کافی‌شاپ ریستریتو مدیون قهوه‌هایش است که در تولید آن از دانه‌های باکیفیت از سراسر جهان برای اطمینان از عطر و طعم خوب استفاده می‌کند. مالک کافی‌شاپ قبلا در استرالیا کسب تجربه کرده و انواع تجهیزات پیشرفته برای ساخت قهوه را به شهر خود آورده است. مشتریان می‌توانند از قهوه اسپرسو اتیوپی یا کاپوچینوی کلمبیایی لذت ببرند. کارکنان کافی‌شاپ به خوبی آموزش دیده‌ و فوق‌العاده ماهر هستند، آن‌ها به خوبی قهوه ساخت کافی‌شاپ‌شان را می‌شناسند. منوی دقیق کافی‌شاپ تمام اطلاعات قابل تصور را در مورد نوشیدنی‌های داغ از وزن شیر تا میزان کافئین به کار رفته برای شما ارائه می‌کند. چه شما یک متخصص در قهوه یا یک خوراک شناس یا کسی که تنها به دنبال یک نوشیدنی باکیفیت است، باشید، ریستریتو یکی از بهترین کافی‌شاپ‌ها در این اطراف است.

کافی‌ شاپ ماربل آرک (Marble Arch)

کافی‌ شاپ ماربل آرچ

کافی‌شاپ ماربل آرک بر‌اساس طاق مرمرین معروف لندن، به همین نام، نامیده شده است. این کافی‌شاپ جذاب پر از اشاراتی به پایتخت انگلستان است و در منطقه مدرن نیمانهامن واقع شده و مکانی ایده‌آل برای کار با لپ تاپ است چرا که پر از میز‌ها و شارژر‌ها برای شارژ باتری است. در فضای آرام کافی‌شاپ، مشتریان می‌توانند جرعه‌ای قهوه داغ بنوشند و تکه‌ای شیرینی بخورند. کافی‌شاپ مدرن و تمیز ماربل آرک مسیر انحرافی فوق‌العاده‌ای طی گشت خرید‌تان در سراسر منطقه است و برای مهاجرین و مسافران انگلیسی مانند بخشی از انگلستان است. ماربل آرک با دکوراسیون شیک و محیط پویا همیشه به عنوان کافی‌شاپ مورد علاقه گردشگران و مردم محلی باقی مانده است.

کافی شاپ گودمرنینگ چیانگ مای (Good Morning Chiang Mai)

کافی شاپ گود مرنینگ چیانگ مای

کافی‌شاپ «گودمرنینگ چیانگ مای» در خیابان فرعی شهر قدیمی قرار گرفته، یکی از مهم‌ترین کافی‌شاپ‌ها در شهر و مکانی عالی برای صرف صبحانه و قهوه است. «گودمرنینگ چیانگ مای» به عنوان یک مهمان‌خانه هم کار می‌کند و دارای ویژگی‌هایی مانند باغی دلربا با مبلمان گسترده در آن است. مشتریان در محیطی روستایی می‌توانند از آب‌ میوه‌های تازه، مخلوط و فنجان‌های داغ قهوه در کنار نیمرو و میوه‌های خوشمزه لذت ببرند. چه شما به دنبال چاشت تازه یا مکانی آرام برای اینکه کار‌تان را انجام دهید، یا جایی  برای تامین کافئین مورد نیاز بدن باشید، بی شک «گودمرنینگ چیانگ مای» یکی از بهترین‌ها در شهر است.

کافی شاپ کافی لاورز (Coffee Lovers)

کافی شاپ دوستداران قهوه

اگر قصد دارید برای مدتی تمدد اعصاب کنید، حتما سری به کافی‌شاپ کافی لاورز بزنید که قهوه باکیفیتی ارائه و صندلی‌های بسیار راحتی را داخل و خارج کافی‌شاپ قرار داده و در یک خیابان فرعی آرام واقع شده است. اگر شما به دنبال فضایی آرام و دنج هستید، این مکان با کارکنان مهربان و خودمانی‌اش یکی از بهترین‌ها است. به علاوه، در کافی لاورز دیگر نیازی به نوت بوک ندارید زیرا در کافی‌شاپ، کامپیوتر در اختیار شما قرار می‌گیرد. مشتریان همچنین می‌توانند انواع کیک‌ها و شیرینی‌ها را امتحان کنند. کافی‌شاپ کافی لاورز همراهی ایده‌آل برای کسانی است که عاشق قهوه با طعم «خاکی» هستند.

کافی شاپ دیندی کافه (Dindee Café)

کافی  شاپ داندی کافی

این کافی‌شاپ به سبک خانه‌های گلی، نزدیک پارکینگ اختصاصی دانشکده هنر دانشگاه چیانگ مای واقع شده و نوشیدنی‌های باکیفیت و غذا‌های گیاهی ممتاز در آن سرو می‌شود. علاوه بر این، نانوا‌های ژاپنی کافی‌شاپ، نان بسیار ترد مخصوص خود را می‌پزند. در روز‌های گرم، بهترین انتخاب، یکی از نوشیدنی‌های مخلوط یا فروت شیک است. محیط آرام کافی‌شاپ برای زمان ناهار، ایده‌آل است و منوی غذایی دارای انواع سالاد‌های گیاهی و غذا‌های ادویه‌دار است. چه شما عاشق قهوه، چای یا نوشیدنی‌های میوه‌ای باشید یا نه، کافی‌شاپ دیندی کافه مکانی فوق‌العاده برای تمامی سلیقه‌ها است.

کافی شاپ بردز نست کافه (Birds Nest Café)

کافی شاپ بردز نس

این کافی‌شاپ در گوشه‌ای آرام از شهر قدیمی چیانگ مای قرار گرفته و بهترین قهوه عربیکا شهر را در کنار چای گیاهی، چای ماسالا و نوشیدنی‌های مخلوط خوشمزه ارائه می‌کند. چه اینکه شما به دنبال یک فنجان قهوه داغ، یک صبحانه دلچسب، ناهار یا شام باشید، بردز نست کافه غذا‌های باکیفیتی با تاثیر از غذا‌های مدیترانه‌ای سرو می‌کند. با گزینه‌هایی مانند حموس خانگی (خوراک خمیرمانندی از نخود پخته و کوبیده و سیر)، سوپ کدو تنبل، سبزیجات کبابی، نان پیتا و غذا‌های تایلندی، دلتان می‌خواهد در یکی از صندلی‌های راحت کافی‌شاپ بنشینید و غذا سفارش دهید. همچنین می‌توانید ساعت‌های طولانی را در طبقه بالای کافی‌شاپ به بازی شطرنج مشغول یا به کتاب خواندن سپری کنید.

کافی شاپ سوییت لاو کافی (Sweet Love Coffee)

کافی شاپ سویت لاو کافی

این کافی‌شاپ نزدیک فرودگاه واقع شده و با فضای احساسی و دوستانه و کیک‌های خوشمزه و دکوراسیون دوست‌داشتنی در خدمت مشتریان است. با فضایی آرام و قیمت‌های مناسب، محلی ایده‌آل برای لذت بردن از یک فنجان قهوه است. قهوه آمریکانو کمک خواهد کرد تا کسالت صبح‌گاهی شما از بین برود. کافی‌شاپ جذاب سوییت لاو کافی با میز‌های گل‌دار، لوستر کریستال، بالشتک‌های به شکل قلب و استایل صورتی، فضای خوش و مطبوعی را ایجاد کرده است. علاوه بر این، در کافی‌شاپ می‌توانید از اینترنت پرسرعت استفاده کنید و بعید نیست با گردشگران بسیاری در اینجا مواجه ‌شوید. در صورتی که شما به دنبال مکانی آرام و دنج برای انجام برخی از کارهای‌تان هستید، سوییت لاو کافی بهترین گزینه است.

کافی شاپ اینتو دِ وودز (Into the Woods)

کافی شاپ اینتو دِ وودز

این ساختمان نه چندان جالب یکی از عجیب‌ترین کافی‌شاپ‌های شهر است که با تم‌های مختلف افسانه‌ای مانند شنل قرمزی، سیندرلا و خانه زنجفیلی هانسل و گرتل تزئین شده است. کافی‌شاپ منحصر به فرد اینتو دِ وودز انواع قهوه‌های مجلل و نوشیدنی‌های داغ را سرو می‌کند. از ویژگی‌های این کافی‌شاپ می‌توان به منوی غذایی و کیک‌ها و خوراکی‌های متنوع اشاره کرد. مشتریان می‌توانند در صندلی‌های راحت تکیه داده یا قفسه کتاب را بررسی کنند. برای کسانی که نیاز دارند با لپ تاپ کارهایشان را انجام دهند، ارتباط اینترنتی بی سیم در کافی‌شاپ مهیا است.

کافی‌ شاپ سیپینگ کافی (Sipping Coffe)

کافی‌ شاپ سیپینگ کافی

این کافی‌شاپ عجیب و غریب در منطقه دانشگاه واقع شده و مسلما یکی از جالب‌ترین مکان‌ها در چیانگ مای است. در طراحی فضای داخلی از زمینه سبز استفاده شده است و تخت‌ها و صندلی‌های راحتی فراهم شده که لحظات خوشی را با نوشیدنی‌های داغ و خواندن کتاب سپری کنید. ماکت قطار بالای سر مشتریان، یکی از ویژگی‌های جالب این کافی‌شاپ جالب است. در سیپینگ کافی، قهوه خامه‌ای و شیرینی‌های خوشمزه برای خشنودی تمامی سلیقه‌ها سرو می‌شود. فضای ساده و صمیمی کافی‌شاپ چنان محیطی فراهم کرده که نمی‌توانید از صندلی‌های راحت کافی‌شاپ دل بکنید.

منبع: The Culture Trip

مطالب مرتبط:

دیدگاه