نهایی شدن طرح اوقات فراغت زنان تا هفته آینده

مینا داودی | سه شنبه, ۲۲ دی ۹۴ ساعت ۰۸:۰۰

مشاور معاون رییس جمهور در امور ورزش دختران و زنان با بیان اینکه اوقات فراغت دختران یکی از اولویت‌های ماست، از آماده کردن طرحی در کارگروه ورزش و اوقات فراغت معاونت امور زنان و خانواده در زمینه اوقات فراغت دختران خبر داد که حداکثر تا هفته آینده نهایی می‌شود.

 طاهره طاهریان افزود: حدود ۵۰ روز روی طرح اوقات فراغت دختران کار کرده‌ایم و قرار است آن را پس از آماده‌سازی به معاونت امور زنان ارسال کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ورزش دختران و زنان روستایی و عشایر گفت:

فدراسیون ورزشی روستایی و عشایری و مدارس از جمله نهادهایی هستند که به ورزش روستایی و عشایری می‌پردازند. ما نیز در کارگروه ورزش و اوقات فراغت زنان و دختران به این موضوع می‌پردازیم.

مشاور معاون رییس جمهوردر امور ورزش دختران و زنان تصریح کرد: «روستاییان تفاوت‌های زیادی از نظر فرهنگی، آداب و رسوم و میزان علاقه‌مندی به فعالیت‌های ورزشی و ورزش‌های بومی و محلی دارند. بنابراین قصد نداریم به دستورالعمل مشخصی برای همه روستاها برسیم بلکه در نظر داریم به دستورالعمل‌هایی برای نقاط مختلف ایران به منظور توسعه ورزش در روستاها بویژه ورزش‌های بومی و محلی براساس علاقه‌مندی زنان و دختران روستایی به فعالیت‌های ورزشی دست یابیم».

وی افزود: «از نظرات صاحب‌نظران، ظرفیت‌های وزارت آموزش و پرورش و همکاری فدراسیون ورزشی روستایی وعشایری و معاونت امور زنان و خانواده به منظور دستیابی به این هدف بهره می‌بریم».

طاهریان در پایان با بیان اینکه یکی از مسایل مهم، ورزش دختران و زنان روستایی است، یادآور شد:

در این شرایط لازم است به ضرورت فعالیت و ورزش زنان و دختران روستایی و عشایر توجه شود.

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط:

دیدگاه