لوفت‌ هانزا برای ساخت فرودگاه در ایران درخواست کرد

تیم  کجارو
تیم کجارو جمعه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰
لوفت‌ هانزا برای ساخت فرودگاه در ایران درخواست کرد
بر اساس گزارش عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، لوفت‌هانزا برای سرمایه‌گذاری در زمینه ساخت فرودگاه در ایران درخواست کرد.
با توجه به اینکه ایران بازاری نوظهور دارد و پس از لغو تحریم‌ها، شرایط برای رفت‌و‌آمدهای تجاری باز می‌شود، شرکت لوفت‌هانزا تقاضای خود را برای سرمایه‌گذاری در ایران ارایه کرده است. بسیاری از کشورها و سرمایه‌گذاران دنیا، ایران را به عنوان یک بازار نوظهور می‌دانند و تلاش دارند با توجه به اشباع شدن دیگر بازارهای دنیا، در ایران بهترین اقدام را برای کسب سود انجام دهند. محمود نجفی عرب با تشریح جزئیات مذاکرات لوفت‌هانزا با شرکت‌های ایرانی برای سرمایه‌گذاری در ایران گفت:
این شرکت که هم‌اکنون سهم خوبی از بازار هوایی دنیا دارد، تلاش دارد به بازار ایران وارد شده و در آن سرمایه‌گذاری داشته باشد.
به گفته او، این مذاکرات که طی هفته‌های گذشته انجام شده است، سرمایه‌گذاری برای ساخت فرودگاه و برقراری خطوط پروازی را پیگیری می‌کند. عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران تصریح کرد:
آنگونه که در مذاکرات مطرح شده، برقراری خطوط هوایی میان غرب و شرق در دستور کار قرار گرفته؛ بنابراین باید اطلاعات دقیقی از شرایط سرمایه‌گذاری ایران به این چنین سرمایه‌گذارانی ارائه داد.
نجفی عرب ادامه داد: در این میان اتاق بازرگانی نیز با اشراف به این موضوع که سرمایه‌گذاران نیاز به اطلاعات دارند، در تلاش است که بتواند بسته‌های مختلف سرمایه‌گذاری و اطلاعات مرتبط با پروژه‌ها را جمع‌آوری و شرایط را برای جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران مهیا کند.   منبع: دنیای اقتصاد

مطالب مرتبط:

دیدگاه