تدوین منشور حقوق مسافر

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
تدوین منشور حقوق مسافر

بر اساس گزارش معاون گردشگری کشور، منشور حقوق مسافر در سازمان میراث فرهنگی تدوین و این منشور در همه دفاتر خدمات مسافرتی نصب می‌شود تا مسافران با آگاهی کامل قراردادهای سفر را تنظیم کنند.

مراسم روز جهانی گردشگری پیش از ظهر روز پنجم مهر ماه در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور جمعی از فعالان و مدیران صنعت گردشگری، نوبخت معاون رئیس‌جمهوری، ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد. در این برنامه، مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت:

دور نیست که گردشگری رنسانس جدید ایجاد کند. معتقدیم گردشگری به بهترین شیوه‌ها مورد اجماع مردم قرار می‌گیرد. به همین منوال خود را موظف به هدایت و نظارت دانسته و بر برنامه‌ریزی آن مکلف می‌دانیم.

وی افزود:

برنامه‌های بلندمدت مقام معظم رهبری راهی را به ما نشان داده و نقطه اوج گردشگری را مشخص کرده است، بنابراین مسئولیت سنگینی بر دوش خانواده گردشگری قرار گرفته است. پس برای تحقق آن باید فعالان گردشگری، صنوف، مطبوعات و مدیران و صاحبنظران تمام‌قد در این عرصه وارد شوند. امیدواریم با حمایت دولت بتوانیم جهش بزرگی را در این زمینه رقم بزنیم.

رحمانی موحد اضافه کرد:

در این زمینه سرمایه‌گذاری برای احداث واحدهای اقامتی حرف اول را می‌زند، منتها قبل از اینکه به هتل و میهمانسرا احتیاج داشته باشیم، به انسان‌های ثابت قدم نیاز داریم.

منبع: خبرگزاری مهر

عکس کاور از ویکی‌پدیا (عکاس: Quintin Soloviev)

مطالب مرتبط:

دیدگاه