بوستون شهری تاریخی با بناهای مستعمراتی و قدیمی، تاریخی کهن و دارای یک ارتباط مستحکم با مؤسسان ایالات متحده است. مردم بوستون بسیار به شهرشان مباهات می‌کنند و در هر فرصتی که پیش بیاید، جاذبه‌ها و افتخارات آن را را به دیگران نشان می‌دهند‌. در ادامه با کجارو همراه باشید.

بوستون را بیشتر بشناسید:

معرفی بوستون

اطلاعات ضروری بوستون

آب و هوای بوستون 

بهترین زمان سفر به بوستون

هزینه‌‌ های سفر به بوستون

جاهای دیدنی بوستون

معرفی بوستون 

اگرچه بوستون یکی از بزرگترین شهر‌های ایالات متحده و بزرگ‌ترین شهر ایالت ماساچوست محسوب می‌شود، اما حس و حال آن بیشتر شبیه یک شهرک بزرگ است تا یک کلان‌شهر. در این شهر دانشگاهی می‌توان طرفداران سرسخت ورزش‌های استقامتی، رستوران‌های خوب و موارد زیادی با پیشینه‌ آمریکایی پیدا کرد‌. این شهر قدیمی در سال ۱۶۳۰ میلادی توسط مهاجران پیوریتن تأسیس شد و مرکز حوادث انقلاب آمریکا به شمار می‌رود. 

بوستون

تاریخ غنی این شهر به‌همراه معماری زیبا، وجود دانشگاه‌های معتبر مانند هاروارد، تیم‌های مطرح ورزشی و محله‌های بسیار جذاب مانند کمبریج، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در واقع اگر به شهری کلاسیک در آمریکا علاقه‌مند هستید، بوستون یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای سفر است. در ضمن با یکی از گران‌ترین شهرهای آمریکایی روبه‌رو هستیم که برای هرکسی مناسب نیست. مطلب پیش رو برای سفری ۳ تا ۵ روزه به این شهر تهیه شده است.

بوستون

اطلاعات ضروری بوستون 

اختلاف ساعت با تهران: ۸:۳۰-

زبان رسمی: انگلیسی با لهجه آمریکایی

واحد پول: دلار آمریکا (USD)

نوع برق شهری: ۱۱۰ تا ۱۲۰ ولت/۶۰ هرتز (دوشاخه‌ نوع A,B) 

پریز برق a b

عکس از وب‌سایت powerplugsocket.com

کد کشور: ۱+

کد شهری: ۶۱۷

شماره اضطراری: ۹۱۱

شماره دفتر اطلاعات گردشگری: ۴۱۰۰ ۵۳۶ ۶۱۷ ۱+

جهت رانندگی: راست

وب‌گاه رسمی: www.cityofboston.gov

فرودگاه: فرودگاه بین‌المللی لوگان (BOS)

آب و هوای بوستون 

پارک‌های بوستون

عکس از unsplash (عکاس: Kelly Sikkema)

الگوی آب و هوایی در بوستون در تمام مدت خیلی تغییر نمی‌کند. تقریبا در سراسر سال نیاز به پوشیدن لباس ضخیم خواهید داشت. اگر دنبال هوای معتدل هستید، بهار و پاییز فصل‌های مناسبی به شمار می‌روند. با این وجود، بسیار مهم است که بدانید این فصل مدت زیادی به طول نمی‌انجامد. پاییز را می‌توان بهترین زمان برای دیدن روزهای آفتابی دانست، در این مدت شب‌های خنک و هوای خشکی را تجربه خواهیم کرد. زمستان‌های بوستون معمولا بسیار سرد است، اما سفر کردن در این زمان هم لذت خاص خود را به‌همراه دارد؛ بنابراین مطمئن شوید که لباس‌های مناسب روزهای برفی بپوشید. از طرف دیگر طبق انتظار، تابستان‌ها هوا گرم می‌شود، اما برای بیرون رفتن و لذت بردن از تفریحات فضای باز بسیار مناسب است.

بهترین زمان سفر به بوستون 

نمایی شبانه از بوستون

عکس از unsplash (عکاس: Venti Views)

از ماه آوریل تا نوامبر را می‌توان شلوغ‌ترین زمان سال نامید که تقریبا بدون توقف، گردشگران زیادی به‌سمت این شهر سرازیر می‌شوند. اگر برای سفر در این زمان برنامه‌ریزی کردید، مطمئن شوید از قبل و در سریع‌ترین زمان ممکن اتاقی مناسب رزرو کرد‌ه‌اید تا در بدو ورود به مشکلی بر نخورید. اگر هم در ماه دسامبر از بوستون بازدید می‌کنید، پیشنهادها و تخفیف‌های آخر هفته‌ مناسبی را پیدا خواهید کرد. در حالت عادی، فصل‌های کم گردشگر از ژانویه تا مارس به طول می‌انجامند. بدیهی است که در این مدت قیمت‌ هتل‌ها با کاهش مناسبی روبه‌رو می‌شود.

هزینه‌‌ های سفر به بوستون 

 هاستل (خوابگاه)

HI Boston Hostel بوستون

عکس از بوکینگ (عکاس: نامشخص)

به‌طور کلی خوابگاه‌ها در آمریکا ارزان نیستند و بوستون هم از این قاعده مستثنی نیست. برای خوابگاه‌های مرکز شهر باید انتظار قیمتی معادل ۴۰ تا ۵۹ دلار یا بیشتر به‌ازای هر شب اقامت در یک اتاق اشتراکی را داشته باشید. یک اتاق اختصاصی با تخت دونفره هم هزینه‌ای معادل ۸۰ دلار به‌ازای هر شب در بر دارد.

 هتل

The Revolution Hotel بوستون

عکس از بوکینگ (عکاس: نامشخص)

هتل‌های که در محدوده‌ نزدیک مرکز شهر هستند قیمت‌های نسبتا بالاتری دارند. اگر از این نقطه فاصله بگیرید، می‌توانید اتاق‌های مقرون به‌صرفه‌تری پیدا کنید. میانگین قیمت انواع هتل های بوستون بر اساس کیفیت و تعداد ستاره به شرح زیر است:

۱ ستاره       ۵۵ تا ۱۰۰ دلار

۲ ستاره       ۸۷ تا ۲۱۴ دلار

۳ ستاره       ۱۲۲ تا ۴۵۷ دلار

۴ ستاره       ۲۴۶ تا ۵۸۲ دلار

۵ ستاره       ۶۰۵ تا ۸۵۹ دلار

متوسط قیمت مواد غذایی

غذای ارزان در بوستون

عکس از وب‌سایت bostonmagazine.com (عکاس: Chelsea Kyle)

صبحانه: اگر هتل یا هاستلی که در آن اقامت دارید به‌همراه اجاره اتاق وعده‌ رایگان صبحانه ارائه نداد، در آن صورت فست فودها بهترین انتخاب شما خواهد بود (۴ تا ۷ دلار).

ناهار: ساندویچی‌ها و رستوران‌های محلی گزینه‌های مناسبی برای ناهار به شمار می‌روند (۵ تا ۹ دلار).

شام: رستوران‌های لوکس و نشستنی انتخاب‌های ارزانی نیستند، اما اگر پرس و جو کنید گزینه‌های منطقی‌تری هم وجود دارد (۸ تا ۱۵ دلار).

اگر دوست دارید خودتان آشپزی کنید، بسته به اینکه به کدام سبک از غذای غربی یا آسیایی علاقه‌مند باشید، می‌توانید مواد غذایی مورد نیاز یک هفته‌تان را با پرداخت به‌ترتیب حدود ۹۲ و۷۲ دلار  تهیه کنید. به یاد داشته باشید محاسبه قیمت‌ها بر اساس میزان کالری استاندارد و مواد غذایی مورد نیاز یک انسان سالم و بالغ تنظیم شده است که اقلامی چون نان تازه، برنج سفید، گوشت قرمز گاوی، تخم‌مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ مرغ (پوست کنده و بدون استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، موز، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب‌زمینی، پیاز و کاهو می‌شود. مسلم است که اگر مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ بیشتری بپردازید.

حمل و نقل عمومی

حمل و نقل عمومی در بوستون

عکس از unsplash (عکاس: Osman Rana)

بلیط یک روزه مترو

۱۲ دلار

بلیط یک هفته‌ای مترو

۱۹ دلار

اتوبوس در سطح شهر

۱/۵۰ دلار

مترو در شهر

۲ دلار

اتوبوس اکسپرس در بوستون (دارندگان چارلی کارت)

۵ دلار

شاتل آبی در بوستون از لانگ وارف تا ناوی یارد

۳ دلار

هر ۳ کیلومتر جابه‌جایی توسط تاکسی در بوستون

۸/۲۰ تا ۱۳ دلار

کرایه دوچرخه در بوستون (۱ روزه)

۶ دلار

کرایه دوچرخه در بوستون (۳ روزه)

۱۲ دلار

توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها

در بازار کوئینسی غذا میل کنید

بازار کوئینسی در بوستون

عکس از وب‌سایت adventurestudenttravel.com (عکاس: Kyle Klein)

طیف گسترده‌ای از مواد غذایی با قیمت پایین بازار کوئینسی ارائه می‌شود که می‌تواند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند‌.

در تورهای پیاده‌روی شرکت کنید

از آنجا که بوستون منطقه‌ای تاریخی به شمار می‌رود، شما قادر هستید تا در تور‌های رایگان زیادی شرکت کنید از جمله معروف‌ترین آن‌ها Freedom Trail است.

از پارک‌های تفریحی رایگان لذت ببرید

پارک‌های سبز بوستون

عکس از unsplash (عکاس: Mark Boss)

اگر دوست دارید تجربه‌ خوبی از بودن در طبیعت داشته باشید می‌توانید به‌طور رایگان از باغ آرنولد (Arnold Arboretum) بازدید کنید‌. این پارک که بیشتر از ۲۶۰ هکتار مساحت دارد از طلوع تا غروب آفتاب باز است. در این پارک مسیر‌های دویدن، باغ‌ها، علفزار و تعداد زیادی گل از سراسر دنیا وجود دارد که به ارزش آن می‌افزایند. در میان گیاهان و درختان استراحت کنید و برای چند ساعتی از شلوغی شهر دور باشید.

در کنسرت‌های رایگان شرکت کنید

طی فصل تابستان در منطقه‌ رودخانه‌ چارلز (Charles River) می‌توان از دیدن کنسرت‌های رایگان و فضای باز این شهر لذت کافی را برد.

مهمان مردم محلی شوید

کوچه‌های بوستون

عکس از unsplash (عکاس: Corey Bruce)

احتمالا با سایت کوچ‌سرفینگ آشنایی دارید. ارزان‌ترین اتاق‌ها در بوستون  خوابگاه‌های اشتراکی هستند که حدود  ۴۰ تا ۵۹  قیمت دارند. احتمالا دوست دارید از پرداخت چنین هزینه‌ای اجتناب کنید. خب مشکلی نیست! سایت کوچ‌سرفینگ راهی عالی برای این کار را پیش روی شما قرار می‌دهد. این سایت فرصتی را در اختیار شما می‌گذارد تا  به‌جای رزرو هتل و هاستل، شب را کنار مردم بومی هر شهر و در خانه‌هایشان آن هم به‌صورت رایگان سپری کنید! عالی نیست؟ تنها کافی است از قبل در این سایت ثبت‌نام و درخواست خودتان را بفرستید تا احتمالا به‌زودی توسط شخصی دیگر از مقصد مورد نظرتان به شما پاسخ داده شود. علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، می‌توانید دوستانی از کشورها و فرهنگ‌های دیگری پیدا کنید و به‌سادگی با سبک زندگی مردم آن منطقه آشنا شوید.

جاهای دیدنی بوستون 

بیکن هیل (Beacon Hill)بیکن هیل

بیکن هیل یک منطقه‌ کاملا قدیمی است. این ناحیه که شبیه بخش تاریخی فیلادلفیا است خانه‌ اشخاص مشهوری چون «جان آدامز» و «جان هانکوک» بوده است. سرگردان شدن در کوچه پس کوچه‌های باریک و سنگ فرش شده‌ این محله یکی از بهترین‌ کارهایی است که در سفر به بوستون می‌توانید انجام دهید. در اینجا خودتان را میان ردیفی از خانه‌های سبک فدرال خواهید یافت که قدمتشان به بیش از دو قرن باز می‌گردد. این محله‌ مسکونی، منطقه‌ای با طراحی تاریخی محسوب می‌شود که میزبان خانه‌ ایالتی ماساچوست و چندین موزه‌ کوچک (از جمله موزه‌ تاریخ آفریقایی آمریکایی) است.

مناسب برای: مشتاقان تاریخ،  عاشقان معماری و هنر

مسیر آزادی (Freedom Trail)

مسیر آزادی

برای سپری کردن یک روز خوب کفش‌های راحتی‌تان را بپوشید و حدود ۴ کیلومتر مسیر پر از اطلاعات تاریخی را طی کنید. این مسیر شما را به‌سمت تمام نقاط مهم تاریخی بوستون هدایت می‌کند. «فریدام تریل» احتمالا از قابل‌توجه‌ترین جاهای دیدنی بوستون به شمار می‌رود. از جمله جاذبه‌های مهمی که در طول این مسیر می‌توان تماشا کرد باید به «فنل هال»، «خانه‌ پل ریور» و «یو.اس‌.اس کانستیتوشن» (قدیمی‌ترین کشتی شناور در حال مأموریت وابسته به نیروی دریایی در جهان) اشاره کرد. مطمئن باشید از طی کردن این مسیر پشیمان نخواهید شد.

مسیر آزادی

مناسب برای: مشتاقان تاریخ، تجربه‌ای مانند یک محلی

نکته‌ها:

اگر بدون شرکت در تورهای راهنما این مسیر را طی می‌کنید، یک نقشه‌ راهنما در «بوستون کامن» تهیه و علاوه بر آن اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های هوشمند را هم دانلود کنید. این اپلیکیشن اطلاعات و حقایق جالبی را در اختیار شما می‌گذارد.

از قبل و در وب‌گاه رسمی فریدام تریل، درتورهای مخصوص ثبت نام کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید.

آکواریوم نیو انگلند (New England Aquarium)

آکواریوم نیوانگلند در بوستون

عکس از unsplash (عکاس: Peter Forster)

آکواریوم نیو انگلند میزبان صدها گونه‌ دریایی از جمله کوسه‌های خطرناک تا پنگوئن‌های با مزه است. این آکواریوم همه‌روزه برنامه‌های جذابی را با گونه‌های مختلفی اجرا می‌کند، بنابراین قبل از سفر در مورد برنامه‌های آن روز اطلاع کسب کنید. اگر دنبال تفریحی جذاب به‌همراه خانواده هستید، آکواریوم یاد شده گزینه‌ مناسبی است.

مناسب برای: عاشقان طبیعت، سفرهای خانوادگی

باغ عمومی بوستون (Boston Public Garden)

باغ عمومی بوستون

استخرهای آب آرام، بیدهای مجنون، گل‌های رنگارنگ و اجراهای خیابانی، گردشگران و محلی‌های زیادی را به‌سمت باغ عمومی بوستون جذب می‌کنند. این پارک در مرکز شهر بوستون قرار دارد، به همین دلیل برای فرار از شلوغی، لذت بردن از پیک نیک، پیاده‌روی و استراحت کردن مکانی عالی محسوب می‌شود. اگر دنبال واحه‌ای آرام برای چند ساعت آرامش ناب در محیطی شهری هستید،  این پارک را از دست ندهید.

مناسب برای: افراد دنبال آرامش و سکوت، تجربه‌ای مانند یک محلی، مشتاقان تاریخ،  عاشقان طبیعت

خیابان نیوبری (Newbury Street)

خیابان نیوبری در بوستون

عکس از وب‌سایت gites.fr (عکاس: نامشخص)

خیابان نیوبری مرکز درجه یک خرید در بوستون به شمار می‌رود. در این خیابان می‌توانید گرانترین‌ طراحی‌های ترکیبی با بوتیک‌های عالی را پیدا کنید‌. این ناحیه منطقه‌ ارزانی برای خرید کردن محسوب نمی‌شود، اما می‌توان غذاهایی بسیار خوشمزه‌ای اینجا میل کرد. کافه‌‌ها و رستوران های بوستون در این ناحیه قیمت‌های مقرون به‌صرفه‌ای دارند. بدون شک از گشت و گذار در خیابان نیوبری لذت خواهید برد.

خیابان نیوبری در شب، بوستون

عکس از وب‌سایت wilderco.com (عکاس: نامشخص)

مناسب برای: عاشقان خرید، خوش خوراک‌ها، سفرهای لوکس، تجربه‌ای مانند یک محلی

نکته‌ها:

اگر دنبال وای-فای رایگان در این خیابان هستید،  به کتابفروشی‌های ترایدنت سری بزنید.

پرودنشال سنتر (Prudential Center)

پرودنشال سنتر

تا زمانی که در بوستون هستید، مطمئن شوید از برج پرودنشال سنتر بازدید می‌کنید. در بالای این برج می‌توانید از تماشای مناظر پانورامای شهری لذت ببرید و در عین حال اطلاعات جالبی از یک راهنمای صوتی به‌دست بیاورید. پس از آن می‌توانید در رستوران برج با یک وعده ناهار یا شام خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

مناسب برای: سفرهای لوکس، تجربه‌ای مانند یک محلی، عاشقان معماری و هنر

موزه هنرهای زیبا

موزه هنرهای زیبای بوستون

موزه‌ هنرهای زیبا یا به اختصار MFA، ویترین مجموعه‌های هنری جامع و به‌طور گسترده یکی از ده موزه برتر هنر در ایالات متحده محسوب می‌شود. در سال ۲۰۰۱، یک گالری امریکن وینگز جدید در این موزه افتتاح شد که صدها سال تاریخ آمریکا از زمان قبل از کریستف کلمب تا زمان حاضر را به نمایش می‌گذارد. اگر به هنر علاقه‌مند هستید به‌هیچ‌وجه بازدید از این مکان را از دست ندهید. 

موزه هنرهای زیبای بوستون

مناسب برای: عاشقان معماری و هنر، تجربه‌ای مانند یک محلی

نکته‌ها:

موزه‌ هنرهای زیبای بوستون ارزش بازدید بالایی دارد که البته تحت شرایطی ورودیه آن نیز به‌صورت رایگان خواهد بود. اگر روز تولدتان باشد می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای از این موزه بازدید کنید یا اینکه در روزهای چهارشنبه بعد از ساعت ۴ عصر به این موزه بیایید تا از خدمات رایگان آن بهره‌مند شوید.

موزه از روز چهارشنبه تا جمعه تا ساعت ۹:۴۵ شب باز است.

مؤسسه‌ فناوری ماساچوست (MIT)

موسسه فناوری ماساچوست

مؤسسه‌ تکنولوژی ماساچوست مشهور به «ام.آی.تی» نوعی از معماری مدرن ارائه می‌دهد که می‌توان از یک مدرسه سطح بالای علمی انتظار داشت. محیط اطراف این بنا را رستوران‌هایی با دکورهای مبتکرانه فراگرفته است که هرکدام به‌تنهایی ارزش بازدید بالایی دارد. دانشگاه خصوصی ام.آی.تی هر ساله به‌عنوان بهترین دانشگاه مهندسی جهان انتخاب می‌شود. این دانشگاه در یک مایلی رودخانه‌ «چارلز» قرار دارد. از جمله مشهورترین دانش‌آموختگان دانشگاه ام.آی.تی می‌توان به علی‌اکبر صالحی (وزیر اسبق امور خارجه ایران)، بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر اسرائیل)، کوفی عنان (دیرکل سابق سازمان ملل متحد) و محمد لی نجفی (وزیر سابق آموزش پرورش) اشاره کرد.

مناسب برای:  عاشقان معماری و هنر، تجربه‌ای مانند یک محلی، خوش خوراک‌ها

دانشگاه هاروارد

دانشگاه هاروارد

دانشگاه هاروارد که امسال (۲۰۱۶) به انتخاب مؤسسه‌ آماری تایمز، پس از مؤسسه‌ فناوری ماساچوست در رده‌ ششم برترین دانشگاه جهان قرار می‌گیرد تاریخچه‌ای طولانی دارد و در واقع قدیمی‌ترین دانشگاه ایالات متحده به شمار می‌رود. علاوه بر سطح علمی بسیار بالای دانشگاه، خود بنا که از آجرهای قرم رنگ ساخته شده است هم ارزش بازدید بالایی به آن می‌دهد. تورهایی برای بازدید از تمام ساختمان دانشگاه وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید و پس از آن یک قهوه بگیرید و به تماشای مردمی بنشینید که در میدان هاروارد در حال عبور هستند. از جمله مشهورترین دانش آموختگان هاروارد می‌توان به روسای جمهور حال حاضر و پیشین آمریکا یعنی باراک اوباما، جان اف.کندی، فرانکلین رزولت، جان آدامز و اشخاص مشهوری مانند مارک زاکربرگ (مؤسس ثروتمند فیسبوک)، ناتالی پورتمن (بازیگر)، رابرت فراست (نویسنده) و افراد سرشناس و تأثیرگذار دیگری اشاره کرد.

دانشگاه هاروارد

مناسب برای: مشتاقان تاریخ، عاشقان طبیعت، تجربه‌ای مانند یک محلی، عاشقان معماری و هنر

نکته‌ها:

برخی از کافه‌های دانشگاه بیش از ۵۰ سال قدمت دارند و جو بی‌نظیری را برای یکی دو ساعت آرامش فراهم می‌کنند. حتما به یکی از آن‌ها سری بزنید.

نورث اند (North End)

نورث اند

محله‌ نورث اند میزبان جامعه‌ ایتالیایی‌های مقیم بوستون است و بر همین اساس می‌توان چندین غذاخوری عالی ایتالیایی در آن پیدا کرد. پاستاها و پیتزاهای بسیار خوش‌طعمی در این محله توسط آشپزهای حرفه‌ای طبخ می‌شود که نباید تجربه‌ میل کردن آن‌ها را از دست بدهید. به‌علاوه، خیابان‌های باریک و خانه‌هایی با معماری‌های بسیار جذاب و کلاسیک لذت گشت و گذار در این منطقه را دوچندان می‌کند. اگر می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت از سفر به بوستون داشته باشید، حتما بازدید از نورث اند را مدنظر قرار دهید.

نورث اند

مناسب برای: مشتاقان تاریخ، خوش خوراک‌ها، عاشقان معماری و هنر

نکته‌ها:

اگرچه فریدام تریل از میان این محله عبور می‌کند، اما صرف کردن یکی دو ساعت وقت در اینجا و خوردن یک وعده غذای خوشمزه ارزشش را دارد.

بوستون کامن (Boston Common)

بوستون کامن

یکی دیگر از فضاهای سبزی که در بوستون می‌توان برای چند ساعت استراحت و آرامش روی آن حساب باز کرد، پارک بوستون کامن است. پارک تاریخی و خیره‌کننده‌ بوستون کامن به‌وسیله‌ پوریتن‌ها در سال ۱۶۳۴ تاسیس شد و حدود ۵۰ هکتار مساحت دارد. این پارک مکانی عالی برای فرار از هرج و مرج زندگی مدرن شهری محسوب می‌شود. در اینجا می‌توانید فضاهای چمنی بی‌شمار، نقاطی عالی برای نشستن و زمین‌های بازی متنوعی را پیدا کنید و به‌همراه خانواده از پیک نیک لذت ببرید.

مناسب برای: افراد دنبال آرامش و سکوت، عاشقان طبیعت

اگر دوست ندارید برای ناهار غذا به‌همراه بیاورید، رستوران‌های خوبی وجود دارد که می‌توانید روی یکی از آن‌ها حساب باز کنید.

قایق سواری روی رودخانه چارلز (Charles River Canoe & Kayak)

رودخانه چارلز

رود چارلز از هاپکینتون در ایالت ماساچوست سرچشمه می‌گیرد و در بندر بوستون با اقیانوس اطلس یکی می‌شود. اگر می‌خواهید علاوه بر قایق سواری، از تماشای شهر در منظری متفاوت لذت ببرید، پیشنهاد ما این است که از شرکت Charles River Canoe & Kayak یک قایق  (کایاک یا کانویی) اجاره کنید و یکی دو ساعت مشغول پارو زدن روی رودخانه شوید. از آنجایی که این شرکت چهار مکان متفاوت دارد، شما می‌توانید به‌طور مثال از موقعیت آن‌ها در آلستون یا برایتون سوار قایق شوید و در کمبریج توقف کنید. در این مسیر می‌توانید مکان‌های مشهوری همچون مؤسسه فناوری ماساچوست، دانشگاه هاروارد و ساختمان هانکوک را تماشا کنید.

رودخانه چارلز

مناسب برای: افراد دنبال آرامش و سکوت، تجربه‌ای مانند یک محلی، مشتاقان تاریخ، عاشقان طبیعت

نکته‌ها:

هوا در نیوانگلند غیرقابل پیش‌بینی است؛ بنابراین لباس مناسب به‌همراه داشته باشید.

بهتر است مقداری خوراکی و آب آشامیدنی با خودتان بردارید.

بازار فنل هال (Faneuil Hall Marketplace)

فنل هال

فنل هال مرکز خریدی در بوستون است که در سال ۲۰۰۸ توسط مجله اقتصادی فوربز به‌عنوان چهارمین مکان پربازدید ایالات متحده معرفی شد. تاکنون سخنرانی‌های تاریخی و سیاسی مهمی از جمله سخنرانی ساموئل آدامز، جیمز اوتیس و چندی دیگر از آزادی‌خواهان آمریکایی در این مکان برگزار شده است، ازاین‌رو آن را گهواره‌ آزادی می‌نامند. در این بازار فروشگاه‌ها و غذافروشی‌های متنوعی وجود دارد که لذت خرید را دو چندان می‌کنند. در بیرون از بنا نیز می‌توانید نوازندگان خیابانی را تماشا کنید که هنرشان را با مهارت به اجرا می‌گذارند. فنل هال در میان مردم محلی بوستون از محبوبیت بالایی برخوردار است. طی روز، مردم زیادی برای خرید به این ناحیه می‌آیند‌ و در شب رستوران‌ها بسیار شلوغ می‌شود. کافه‌های ارزان ایرلندی این منطقه هم بسیار پرطرفدار هستند‌. مطمئن شوید که در بازار کوئینسی با بیش از ۲۰ مدل غذا یک وعده غذای خوشمزه میل می‌کنید. اگر به خرید و تاریخ علاقه‌مند هستید، حتما از این مرکز بازدید کنید.

فنل هال

مناسب برای: مشتاقان تاریخ، خوش خوراک‌ها، عاشقان خرید، سفرهای لوکس

نویسنده: علی نظرپور

از کجا شروع کنیم

اشعار پنهان روی پیاده روهای بوستون، هنر و تزئینات شهری

نقشه جاهای دیدنی، هتل‌ها و رستوران‌ها

map