اَمان‌باغ، استراحتگاهی لوکس در هند

مریم اصلانی
مریم اصلانی پنجشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰
اَمان‌باغ، استراحتگاهی لوکس در هند
اَمان باغ (Amanbagh)، واحه‌ای سبز و چشم نواز است که در منطقه‌ی تاریخی و غنی راجستان در کشور هند قرار دارد. راجستان که بزرگ‌ترین ایالت هندوستان است؛ بی دلیل "سرزمین شاهان" نامیده نمی‌شود. سرزمینی وسیع و بکر که مهد تاریخ و تمدن این کشور به شمار می‌آید. از این نظر، این هتل در منطقه‌ای خاص و بی‌نظیر واقع شده است. امان‌باغ، بهشتی کوچک در راجستان این عمارت و بنای مجلل، همچون نگینی درخشان در قلب طبیعت سبز و تماشایی اطراف خود جای گرفته است. جایی که درختان بلندبالای کهنسال در کنار نخل‌های سبز باشکوه و درختان اوکالیپتوس، استراحتی دلچسب در دل طبیعت را نوید داده و اقامت مهمانان خود را، مملو از خاطراتی رنگارنگ و لذت بخش می‌کند. Bagh-3

Bagh-7

Bagh-9

از نظر سبک معماری و فضاسازی داخلی، همه‌ی آیتم‌ها متأثر از سبک مغولی هستند. اما در عین حال تجمل و لطافتی خاص در همه چیز جریان دارد و حسی خوب و تسکین دهنده را القا می‌کند.

bagh-18

Bagh-4

فرهنگ هند را می‌توان در گوشه گوشه‌ی این عمارت و حال و هوای کارکنان آن مشاهده کرد. از طراحی و استفاده از رنگ‌ها گرفته تا لباس‌های سنتی و نوع آرایش مهمانداران و بانوانی که در لابی به زبان سانسکریت، ترانه‌هایی را اجرا می‌کنند.

bagh-19

Bagh-12

Bagh-13

مهمانان می‌توانند در ویلاهای اختصاصی خود که مجهز به تراس‌های دیدنی و استخرهای خصوصی است، اقامتی راحت را تجربه کنند. اما این هتل امکانات و فعالیت‌های تفریحی دیگری را نیز ترتیب داده که از آن جمله می‌توان به گشت و گذار و بازدید از روستاهای اطراف اشاره کرد. فعالیتی ماجراجویانه که حس هیجان را به مهمانان هدیه داده و آنان را به کشف ناشناخته‌های پیرامون‌شان علاقمند می‌‌کند.

Bagh-14

Bagh-8

Bagh-10

منوی خوراکی‌های این اقامتگاه نیز ویژه و خاص است. غذاهای محلی و سنتی از بهترین محصولات ارگانیک تولیدی مزارع اطراف تهیه می‌شوند. گوشت مصرفی نیز توسط کشاورزان در همان حوالی تأمین شده که کیفیت محصول خود را صددرصد تضمین می‌کند.Bagh-16Bagh-17Bagh-2Bagh-15 طبیعت تماشایی اطراف و سرویس دهی و خدمات بی‌نظیر، این استراحتگاه را تبدیل  به یکی از بهترین انتخاب‌های اقامت در این منطقه کرده است. از سویی سیاحت در طبیعتی بکر و زیبا و از طرف دیگر آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ و آداب و سنن ساکنان این سرزمین، ویژگی‌های خاص و مورد توجه این هتل هستند.

Bagh-5

آب و هوای گرمسیری منطقه‌ی راجستان، امکان سفر و اقامت در این هتل را در تمام طول سال فراهم کرده است. مسافران می‌توانند با ماشین از فرودگاه جیپور به این هتل سفر کرده یا با طی کردن مسیری ۲۳۰ کیلومتری از دهلی، خود را به آن برسانند. منبع Placestoss

مطالب مرتبط:

دیدگاه