بونانزا، بزرگترین فروشگاه هدیه جهان

زهره صمیمی
زهره صمیمی شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰
بونانزا، بزرگترین فروشگاه هدیه جهان

شاید در مورد فروشگاه هدیه و سوغات بونانزا در لاس وگاس شنید باشید. به تازگی اخباری راجع به این فروشگاه منتشر و شایع شده که فروشگاه بونانزا که به " بزرگترین فروشگاه هدیه" جهان مشهور است، تعطیل می‌شود.

در پی انتشار اخبار مرتبط با تعطیلی فروشگاه بونانزا، مدیر فروشگاه، لین موریس، هر شایعه‌ای مبنی بر بسته یا فروخته شدن فروشگاه را تکذیب کرد. موریس اعلام کرد که هیچ دلیلی برای پنهان کردن آنچه در حال اتفاق افتادن است ندارد و فروشگاه بونانزا به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

فروشگاه بونانزا

 

فروشگاه هدیه بونانزا در لاس وگاس

فروشگاه هدیه بونانزا نزدیک اس‌ال‌اس لاس وگاس جدید و هتل‌های استراتوسفر در نبش خیابان ساهارا واقع در بلوار اصلی لاس وگاس اقع شده است. این فروشگاه در سال ۱۹۸۰ افتتاح شد و اینکه نام بزرگترین فروشگاه هدیه جهان را به خود اختصاص داده بی دلیل نیست، چون بیش از ۴۰۰۰۰ متر مربع فضای فروشگاهی است که تا به حال نظیر آن دیده نشده است. البته این فروشگاه یکی از چهار علامت پرطرفدار لاس وگاس را داراست.

فروشگاه بونانزا

فروشگاه بونانزا در لاس وگاس که به بزرگترین فروشگاه هدیه جهان معروف است، یک نهاد لاس وگاسی است که مدیران آن معتقدند، تنها چیزی که در لاس وگاس مستدام است، تغییر است و احتمالا این فروشگاه هم قربانی چنین دیدگاهی شود. به‌هر‌حال در لاس وگاس بهتر است به چیزی دل نبندید.

اجناس پر طرفدار در فروشگاه بونانزا

طوطی بی ادب

توریست‌هایی که به فروشگاه بونانزا سر زده‌اند، می‌گویند یکی از محبوبترین اجناسی که در آنجا دیده‌اند طوطی بی ادب است.

ساعت های تاسی لاس وگاسی

این قسمت از فروشگاه تاریخچه‌ای کهن دارد، که ما از آن غافل شده بودیم. این مکان قبلا محل کازینوهای بیگ ویل و جولی ترولی بوده است. ساعت‌هایی در این قسمت فروشگاه موجود است که با تاس ساخته شده‌اند و محبوبیت ویژه‌ای در میان توریست‌ها دارد.

ساعت تاسی

منبع: Vital Vegas

مطالب مرتبط:

دیدگاه