ماه‌عسل در برمودا؛ راهنمای سفر و آب‌وهوا

مینا سلیمانی
مینا سلیمانی سه شنبه، ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰
ماه‌عسل در برمودا؛ راهنمای سفر و آب‌وهوا

 ماه‌عسل یکی از به‌یادماندنی‌ترین سفرها در طول عمر هر شخص است که با انتخاب مکان و زمان مناسب بر شیرینی این سفر می‌توان افزود. این مقاله درباره ماه‌ عسل در برمودا است که موقعیت مکانی و زمان مناسب سفر به آن و همچنین سرگرمی‌های آن گفته خواهد شد. با کجارو همراه شوید.

برمودا از ۱۳۸ جزیره کوچک و بزرگ تشکیل‌شده است که از شرق با کارولینای شمالی ۶۵۰ مایل (۱۰۵۰ کیلومتر) فاصله دارد و با آب‌وهوای گرمسیری خود محل مناسبی برای زوجین است. ساحل دریا، صخره‌های مرجانی فراوان و کشتی‌های غرق‌شده متعدد، باعث شده‌اند تا به این مستعمره بریتانیایی لقب جزیره ارواح داده شود.

در قسمت ساحل، برمودای سرسبز با شکوفه‌های فریزیا، گل کاغذی، گل ساعت، بوته یاسمن، پرنده بهشتی (استرلیتزلیا) و درخت گل طاووس که به آن درخت آتش نیز می‌گویند، پوشیده شده است.

اطلاعات لازم قبل از سفر

  • زبان: انگلیسی
  • شرایط ورود: گذرنامه
  • واحد پول: دلار برمودا (دلار آمریکا نیز کاملا رایج است)
  • نحوه تردد در منطقه: نمی‌توانید ماشین کرایه کنید اما می‌توانید از تاکسی، اتوبوس، کشتی، موتورگازی و دوچرخه استفاده کنید.

بهترین زمان سفر به برمودا

  • بهترین زمان ازنظر شرایط جوی ماه می تا نوامبر است.
  • دمای هوا در طول سال از ۱۵ تا ۲۹ درجه سانتی‌گراد متغیر است. اگرچه در تمام طول سال امکان بارش وجود دارد اما در ماه اکتبر بیشترین مقدار باریدن را خواهد داشت.

بهترین قیمت‌ها

بهترین قیمت‌ها مربوط به ماه نوامبر تا مارس است (به‌ جز کریسمس و تعطیلات سال نو)؛ قیمت هتل‌ها در تاریخ‌های مختلف متفاوت است. فصل تندباد از ژوئن تا نوامبر متغیر است اما در ماه سپتامبر احتمال وقوع آن بیشتر خواهد بود.

سرگرمی‌ها

گلف: در برمودا زمین‌بازی گلف بیشتر از هر کشوری دیده می‌شود. بهترین باشگاه‌های گلف، باشگاه (Mid Ocean)، (Port royal)، (Riddle`s Bay) هستند.

غواصی: اینکه به این منطقه مثلث برمودا می‌گویند، بی‌علت نیست. بیش از ۴۰۰ کشتی غرق‌شده در زیر آب‌های نیلگون، منتظر غواصان هستند. می‌توانید در این مکان، از کشتی کریستف کلمب را که یک کشتی لوکس اسپانیایی با طول ۴۹۹ فوت  (۱۵۲ متر) بود، دیدن کنید.

اینجا صورتی است!

۲۱ مایل (۳۴ کیلومتر) ساحل صورتی‌رنگ، این جزیره سبز را احاطه کرده است. موجودات آهکی صورتی‌رنگ به اطراف صخره‌های مرجانی چسبیده‌اند. ساحل، این پودرهای صورتی را به نشان تشکر به امواج که از دور بزرگ هستند و نزدیک ساحل شکسته می‌شوند، می‌سپارد. خانه‌ها، ساختمان‌ها و کلیساها با طیف رنگ، صورتی‌رنگ شده‌اند و بام‌ها به رنگ سفید هستند که تضاد خیره‌کننده ای با آسمان آبی به وجود آورده‌اند.

منبع:theknot

مطالب مرتبط:

دیدگاه