‍ پشت پرده کمبود تخت در هتل‌های اصفهان

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰
‍ پشت پرده کمبود تخت در هتل‌های اصفهان

 رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان از کشف حقایق جدیدی درباره افراد پشت پرده ذی نفع در ارائه تصویر غلط از کمبود تخت در هتل های اصفهان و رزروهای دروغین خبر داد.

 مهدی نریمانی اظهار کرد:
تناقض در آمارهای درصد اشغال هتل های اصفهان به‌ویژه هتل های پنج و چهار ستاره در ایام پیک مسافرت‌ها با تقاضا، ما را برآن داشت تا تحقیقات دقیق تری در این زمینه به عمل آوریم.
وی با بیان اینکه اطلاعات رزرو واحدهای فعال اقامتی در عرصه گردشگری محرمانه و رقابتی برای آن واحدها محسوب می‌شود، افزود:
با ایجاد همدلی در میان هتلداران برای رفع این ابهام بزرگ، مدیران هتل های اصفهان در اقدامی کم نظیر اطلاعات رزرواسیون خود را در اختیار اتحادیه قرار دادند.
نریمانی تاکید کرد:
پس از برررسی های دقیق و موشکافانه متوجه شدیم که چندین شرکت بزرگ معتبر در زمینه ورود گردشگران خارجی به ایران، به رزرو هم‌زمان تعداد زیادی از تخت های هتل های اصفهان در ایام پیک با یک کد رزرو، اقدام کرده‌اند.
دبیر اتحادیه‌های مراکز اقامتی کشور با ابراز تاسف از این رویداد افزود:
این شرکت‌های بزرگ در ادامه، یکماه قبل از زمان تور، تمام رزرواسیون خود را کنسل کرده و تنها یکی از رزروهای خود را پر کرده‌اند.
وی با بیان اینکه این اقدام علاوه بر وارد آوردن خسارت به واحدهای اقامتی در ایام پیک، تبعات بسیار بزرگتری برای صنعت گردشگری ایران داشته است، بیان کرد:
اصفهان یکی از مقاصد اصلی گردشگران خارجی است و لذا رزرواسیون دروغین این گروه، موجب کنسل شدن تعدادی از تورهای گردشگری خارجی به ایران شد.
وی با اشاره به اینکه خسارت مستقیم این رزرو دروغین در اصفهان و دیگر شهرهای کشور به میلیاردها تومان در زمان اوج سفر می‌رسد، تاکید کرد:
در واقع حساب های اقماری گردشگری کشور نیز تحت‌تاثیر رزرو های دروغین قرارگرفته اند.
نریمانی از ارائه گزارش این تخلف به مسئولان ذی ربط در کشور خبر داد. منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط:

دیدگاه