پرونده بدون نقص اصفهان برای ثبت‌ شبکه جهانی شهر خلاق

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
پرونده بدون نقص اصفهان برای ثبت‌ شبکه جهانی شهر خلاق

دکتر مهنام، رئیس اداره علوم اجتماعی و انسانی کمیسیون ملی یونسکو در ایران از بدون نقص بودن پرونده ثبت شهر اصفهان در شبکه جهانی شهر خلاق خبر داد.

در جریان ملاقات دکتر مهنام، رئیس اداره علوم اجتماعی و انسانی کمیسیون ملی یونسکو در ایران با «ملیکا مدیسی»، مسئول شبکه شهر خلاق یونسکو در حاشیه سی‌وهشتمین کنفرانس عمومی یونسکو درباره پرونده ثبت شهر اصفهان در شبکه جهانی شهر خلاق یونسکو گفت‌وگو شد و مدیسی اعلام کرد که خوشبختانه پرونده این شهر بدون نقص، اشکال شکلی و محتوایی در دست بررسی نهایی است که نتیجه آن در تاریخ ۱۱ دسامبر مقارن با ۲۰ آذر پس از تایید هیئت داوران اعلام خواهد شد. سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان دراین‌باره گفت:

فرایند ثبت اصفهان در شبکه جهانی یونسکو از اواسط سال ۱۳۹۳ به همت گروه پژوهشی مطالعات گردشگری شهر این واحد و به سفارش معاونت هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان آغاز شد.

مهدی ژیانپور ادامه داد: برای تهیه کاربرگ این پرونده که در حوزه صنایع دستی نگاشته شده، بالغ بر ۱۱۵۰ نفرساعت کار مطالعاتی شده و در نهایت این کاربرگ و ضمایم آن در اردیبهشت ماه سال جاری ارسال شد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه