نکاتی برای رزرو پرواز در مسافرت‌های هوایی

فرشته کمال منش
فرشته کمال منش چهار شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰
نکاتی برای رزرو  پرواز در مسافرت‌های هوایی

خواه در امر مسافرت‌های هوایی باتجربه باشید یا اینکه اولین پرواز خود را تجربه می‌کنید، برای کاهش هزینه‌های سفر خود و همچنین اطمینان از راحتی پروازی که انتخاب کرده‌اید، از نکاتی که در اینجا برایتان بیان می‌کنیم، استفاده کنید. باکجارو همراه باشید.

برای انجام یک مسافرت خاطره‌انگیز، نکاتی را که در اینجا مطرح کرده‌ایم، در پرواز بعدی خود مدنظر قرار دهید.

لباس‌های راحت بپوشید:

لباس‌های راحت و لایه لایه بپوشید که در صورت احساس گرما یا سرما بتوانید به‌راحتی آن‌ها را عوض کنید.

کفش‌ها و جوراب‌ها:

از کفش‌هایی استفاده کنید که هنگام بازرسی امنیتی به‌راحتی قابل پوشیدن باشد. جوراب بپوشید و یک عدد جوراب نیز به‌همراه داشته باشید. در این صورت علاوه بر اینکه در طول سفر پاهایتان را گرم نگه ‌می‌دارید، هنگام بازرسی نیز مجبور به پابرهنه قدم برداشتن نیستید.

کیفیت چمدان (ساک):

از آنجایی که حتی در مسافرت‌های با مسافت کم نیز ممکن است نیاز به حمل چمدان خود پیدا کنید، از چمدانی استفاده کنید که علاوه بر داشتن کیفیت بالا به سلامت کمر و کتف شما نیز آسیب نرسانده و وسایل شما را حفظ کند و علاوه بر این حمل آن نیز آسان باشد.

3

زودتر از موعد پرواز در محل حاضر باشید:

بسیاری از خطوط هوایی مقررات سختگیرانه‌ای در قسمت بازرسی دارند. بنابراین ممکن است نیاز باشد که شما دو تا سه ساعت زودتر از زمان مندرج در بلیط هواپیما در محل حاضر شوید. به این ترتیب همیشه مطمئن هستید که بازرسی پیش از پرواز و از آن مهم‌تر پرواز خود را از دست نمی‌دهید. 2

تاخیرها را بررسی کنید:

شما می‌توانید با استفاده از اینترنت زمان پرواز و تاخیر احتمالی آن را چک کنید. خصوصا اگر در فصل زمستان قصد رفتن به تعطیلات از طریق سفر هوایی را دارید.

نکاتی درمورد هزینه سفرهای هوایی

روش سرویس‌دهی در خطوط هوایی در حال تغییر است. در گذشته یک مسافر به هنگام پرواز از یک سری امکانات قطعی از جمله امکانات غذایی، وسایل مورد نیاز برای خواب و نوشیدنی‌های الکلی برخوردار بود و نیاز به پرداخت هزینه بابت بررسی و حمل بار نداشت یا این هزینه بسیار ناچیز بود. اما امروزه دریافت هزینه برای سرویس‌دهی‌هایی که پیش از این رایگان بود آغاز شده است. این هزینه از حمل اثاثیه مسافران تا دریافت پول برای نوشیدنی در طول پرواز درجه‌بندی می‌شوند. دریافت این هزینه‌ها، مبلغ لازم برای سفر را به میزان زیادی افزایش می‌دهند. با این حال شما می‌توانید این هزینه‌ها را توسط یک کارگزار آگاه کاهش دهید. کارگزار پرواز می‌تواند به شما در رزرو یک پرواز مقرون به‌صرفه کمک کند و خطوط هوایی را به شما معرفی کند که هزینه‌ای بابت سرویس‌دهی یا حمل اثاثیه‌تان از شما دریافت نمی‌کنند.  

منبع:lifehacker

مطالب مرتبط:

دیدگاه