رای‌گیری فینال اولین دوره مسابقه عکاسی کجارو آغاز شد؛ هر رای‌دهنده یک هدیه

آرمان والی
آرمان والی شنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۸
رای‌گیری فینال اولین دوره مسابقه عکاسی کجارو آغاز شد؛ هر رای‌دهنده یک هدیه

بعد از بررسی‌های شبانه‌روزی در طی چند روز اخیر بالاخره عکس‌های برتر فینال مسابقه عکاسی کجارو مشخص شدند. در ادامه با ما همراه باشید تا از جزییات بیشتری درباره‌ی مرحله‌ی فینال مسابقه مطلع شوید و ببینید چه کسانی به فینال راه پیدا کرده‌اند.

معیار‌های انتخاب عکس‌های فینالیست

در ابتدا به معیارهای انتخاب عکس خواهیم پرداخت. تیم متخصص داوری کجارو بدون مشاهده نام عکاس و بدون درنظر گرفتن اینکه عکس از چه منطقه یا زمانی تهیه شده است و بر اساس معیارهای زیر به انتخاب عکس پرداختند:

  • کیفیت عکس و مناسب بودن کادربندی، میزان اشباع رنگ، میزان شفافیت و به طور کل از لحاظ فنی
  • خلاقیت عکس، اینکه یک عکس از جوانب مختلف خاص و نوآورانه باشد و نه عکسی مانند تمام عکس‌های کلیشه‌ای دیگر
  • نادر بودن عکس و شکار لحظه، در صورتی که عکس در یک شرایط زمانی مکانی خیلی خاص گرفته شده باشد و تکرار آن غیرممکن یا نیازمند برنامه ریزی دقیق باشد.

این سه معیار، ستون‌های اصلی روش انتخاب بوده‌اند. مسلما ممکن است برخی از شما شرکت‌کنندگان خود را شایسته حضور در فینال بدانید ولی نام شما در لیست نباشد، باید در پاسخ به این عکاسان ارجمند بگوییم که واقعا انتخاب میان هزاران عکس زیبا و هنرمندانه شما عزیزان کاری دشوار و وقت گیر بود و حضور نداشتن در فینال به معنای کیفیت پایین یا نداشتن خلاقیت کافی نیست. خوب است بدانید که مسابقات عکاسی کجارو به صورت دوره‌ای برگذار خواهند شد و سعی می‌کنیم هر بار جوایز نفیس‌تری ارایه دهیم، پس امید خود را از دست ندهید و مسابقات آینده ما را نیز دنبال کنید.

لیست عکاسان منتخب اولین دوره مسابقه کجارو

از میان بیش از دو هزار عکاس، که طبق شرایط ذکر شده در راهنما، عکس‌های خود را ارسال کردند، ۲۳۷ عکس از ۱۱۶ عکاس، از سوی تیم داوری ما موفق به کسب مقام عکس منتخب مسابقه عکاسی شدند. بدیهی است که یک یا چند عکس از هر یک از این ۱۱۶ عکاس به فینال راه یافته است و شما عزیزان باید با آرای خود، از میان ۲۳۷ عکس ۵ برنده اصلی را انتخاب کنید.

محمد  قاسم پورجواد شریفیآزاده طایفهرامین بذرافشان
امیرحسین مبینحمیده  صولتیفرزاد آریان نژادآریا بنگلی
محمد وحیدجواد  اسدی اردلیمحمدرضا امامی فرسپنتا سمندریان
مهران داودیحمیده صولتیعلی مسعودیمحمدسجاد منزوی
پیام صفایییاسر حدادیانامیرحسین بریامیر سرحدی
سینا رحمتیاشکان قاسمیبهناز توسلیزهرا مهری نیاری
پیام صفاییسپهر حقیقیاحسان  صادقیعلی ناصری نیا
مهرزاد حصیریمحمد مهدی  فلاحمرتضی  خوشبختانیس علی‌آبادی
علیرضا قدربلندمحمد گلی خواجهمحمد محی الدینهادی کریمی
آسوده انوشهمحمد فتحیامیر  همتیانعلی محمد خبره
مصطفی یکرنگیپوریا واعظیاحسان محمدخوئیحمید بابایی کمنی
شاهین مالکیونس خان‌بابااحمد مصطفی پورآرام گل محمدی
محمد صادق علی زادهعلیرضا اصلانیشیوا بهشتی مارنانیحمید بابایی کمنی
محمد حسین یوسف تبار شفیعیعلیرضا خالق‌زادهامین آل شمسیاسر آقایی‌پور
سیده میترا سماوکینوید سلطانیمحسن باقرزادهمهدی چعبی
بهار ریسمانیهیمن کریمیانسینا  شیریحمید بابایی کمنی
جواد اسدی اردلیمصطفی بیاتساناز رحمتیانیس علی‌آبادی
محمدرضا معصومیشیدا ابراهیم بیگیعلی رئوفیانسید محسن نقیب هاشمی
ابراهیم انعا می پورحشمت اله لطفی زادهنوید عاقلزهرا مهری نیاری
اسماعیل احمدیسالار رضویمیثم عزیزیعلی ابراهیمی
امیرحسین ثباتی کردیرحیم نادری باروقمصعب حلواييارسلان مرادیان
نوشین نریمانیامیر محمد فرزاندهشهرزاد خمانسروناز دژاکام
امیرحسین ثباتی کردیمیلاد دریاییبابک مهربخشحسن آشناور
میلاد منتظرظهورسعید(گشتاسب) محمدیپوریا قدیمیجاوید جبارزارع
آرش غفاریهادی محسن‌تبارسید کورش هاشمی اردکانیمیثم عزیزی
سارا آقایی‌پورامیر فرنیاامید سریری آجیلیسینا پویا
سید محمد حسینی سرحدیامید نظریسیاوش اصغرییاشار مسیب‌زاده
محمد فلاح نياعلی ملک‌پورحسین کرامتی یزدیمرتضی  امین الرعایایی
حسین نصیریسالار رضویسید مجتبی اسلامیاحمد نبی‌زاده

زمان و شرایط رای‌گیری

هر نفر می‌تواند به هر عکس یک بار رای دهد و هیچ محدودیتی برای تعداد عکس وجود ندارد. هم چنین امکان رای دادن به تمامی عکس‌ها توسط یک نفر نیز وجود دارد. رای‌گیری از امروز، ۳۰ آبان آغاز و تا ۱۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت. برای تایید رای به محض کلیک روی اولین عکس یک صفحه پاپ‌آپ برای شما باز می‌شود و نام و ایمیل شما را درخواست می‌کند. پس از وارد کردن نام و ایمیل می‌توانید به رای‌دادن ادامه دهید. پس از مشاهده‌ی تمام عکس‌ها و مشخص کردن تمامی رای‌های، می‌توانید به ایمیل خود مراجعه کنید و بر روی لینک تایید ایمیل که برای شما ارسال شده، کلیک کنید تا ایمیل و رای شما تایید شود. این کار تنها به منظور حصول اطمینان از تعداد درست رای‌ها است. درضمن چیدمان عکس‌ها هر چند دقیقه یک بار کاملا تغییر می‌کند که و به صورت رندم است تا تقدم و تاخر عکس‌ها موجب برتری شخص خاصی نشود.

اشتراک‌گذاری و جمع‌کردن رای

اگر شما یکی از عکاسان فینالیست و منتخب هستید یا اینکه دوست‌دارید عکسی از منطقه یا شهر شما در مسابقه برنده شود، خیلی راحت می‌توانید با استفاده از دکمه‌های اشتراک در شبکه‌های اجتماعی این پیام را به اطلاع دوستان و آشنایان خود برسانید. به همین منظور، هر عکس دارای یک صفحه و آدرس اینترنتی اختصاصی است و خیلی راحت می‌توانید این آدرس را در انواع شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. فقط به دوستان خود متذکر شوید که ایمیل خود را به صورت صحیح وارد و حتما در ایمیل ارسال شده بر روی لینک تاییدیه کلیک کنند.

هدیه به تمام رای‌دهندگان

از طرف وب‌سایت رزرو آنلاین پین‌تا‌پین، طبق قولی که قبلا داده شده بود، به تمامی کسانی که در این رای‌گیری شرکت‌ کنند یک کد تخفیف ۳۰ درصدی رزرو هتل، به ایمیلی ارسال خواهد شد که در صفحه رای‌گیری وارد کرده‌اید. همچنین به همراه این هدیه، کد تخفیف دیگری نیز به ارزش ۵۰ هزار تومان برای رای‌دهندگان ارسال خواهد شد تا شما عزیزان بتوانید با بهترین قیمت ممکن از خدمات رزرو هتل وب‌سایت پین‌ تا پین استفاده نمایید.

تشکر از حامیان مسابقه

آژانس هواپیمایی ایوار تامین کننده جوایز ۵ برنده اصلی این مسابقه بود و این مسابقه بدون حمایت این آژانس امکان پذیر‌ نبود. به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم که حتما وب‌سایت این آژانس هواپیمایی را دنبال کنید و از خدمات گسترده این شرکت در زمینه تورهای فوق‌العاده‌ی ایران‌گردی و اروپا استفاده کنید. همچنین آژانس ایوار به زودی از نسخه جدید وب‌سایت خود پرده‌برداری خواهد کرد که در آینده‌ای نزدیک در معرض دید شما کاربران عزیز قرار خواهد گرفت. همچنین وب‌سایت رزرواسیون پین‌تا‌پین ارایه کننده بهترین‌ قیمت هتل به صورت آنلاین، دو هدیه برای تمامی شرکت کنندگان این رای‌گیری در نظر گرفته است که به محض وارد کردن ایمیل‌خود در صفحه رای‌گیری به همان آدرس ایمیل ارسال خواهد شد. به شما کاربران گرامی پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که قصد رزرو هتل در ایران دارید حتما به این وب‌سایت سر بزنید و از قیمت‌های بسیار خوب آن لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه