آسمان تهران امروز بارانی می‌شود

تیم  کجارو
تیم کجارو سه شنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
آسمان تهران امروز بارانی می‌شود
به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی؛  آسمان تهران، امروز سه‌شنبه نیمه‌ابری و غبارآلود است و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
احد وظیفه با بیان اینکه امروز سه‌شنبه، گستره بارش برخی مناطق جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس، سواحل جنوبی خزر و دامنه‌های البرز را فرامی‌گیرد، خاطرنشان کرد:
شدت بارش در این روز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، کرمانشاه، ایلام، لرستان و شمال خوزستان خواهد بود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تاکید کرد:
روز چهارشنبه علاوه بر مناطق یاد‌شده، در بخش‌هایی از شمال شرق و مرکز کشور نیز بارش پیش‌بینی می‌شود و شدت بارش در این روز در استان‌های گیلان، غرب مازندران، اردبیل، قزوین، زنجان، مرکزی، لرستان، همدان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، ایلام و خوزستان پیش‌بینی می‌شود.
به گفته وی، بارش در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس به‌صورت بارش برف و در برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور به‌صورت رگبار باران گاهی با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. همچنین سواحل دریای خزر در اواخر وقت روز سه‌شنبه و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مواج خواهد بود، وظیفه ادامه داد:
آسمان تهران امروز سه‌شنبه، نیمه‌ابری و غبارآلود به‌تدریج افزایش ابر در بعدازظهر بارش باران گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای هوای فردا به ۱۹ و ۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط:

دیدگاه