ورود سامانه بارشی به کشور/ افزایش دمای تهران

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
ورود سامانه بارشی به کشور/ افزایش دمای تهران
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی به کشور از فردا خبر داد و به گفته وی دمای تهران امروز دوشنبه ۲ درجه افزایش پیدا می کند.
احد وظیفه  با بیان اینکه براساس الگوهای پیش‌یابی هواشناسی اوایل وقت روز دوشنبه در غالب مناطق کشور جو نسبتأ پایدار است، گفت:
این پایداری سبب افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا درشهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اصفهان و اراک خواهد شد. در همین مدت دمای هوا در سواحل دریای خزر افزایش پیدا می‌کند که در برخی مناطق سواحل غربی خزر و استان اردبیل با وزش باد جنوبی شدید همراه است.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تاکید کرد:
از بعدازظهر روز دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور درشمال غرب و برخی مناطق غرب کشور ابرناکی وبارش شروع می‌شود که روز سه‌شنبه گستره بارش‌ها به برخی مناطق جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز را نیز فرا می‌گیرد.
به گفته وظیفه، شدت بارش‌ها روز سه‌شنبه دراستان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، جنوب اردبیل و غرب کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود و بارش‌ها در مناطق کوهستانی شمال غرب و ارتفاعات البرز به صورت برف خواهد بود. وی اظهار داشت:
آسمان تهران فردا دوشنبه غبار صبحگاهی در بعدازظهر با افزایش ابر همراه خواهد بود و دمای هوا با ۲ درجه افزایش نسبت به امروز یکشنبه به ۱۵ و ۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط:

دیدگاه