بارش برف در ارتفاعات و کاهش دمای هوای تهران

تیم  کجارو
تیم کجارو سه شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰
بارش برف در ارتفاعات و کاهش دمای هوای تهران
 احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از کاهش دمای هوای تهران طی روزهای آینده خبر داد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی کرد.
وظیفه  با بیان این مطلب گفت:
گزارش‌های هواشناسی نشانگر فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور است که به سبب فعالیت آن طی دو روز آینده در شمال غربی، غرب، برخی مناطق جنوب غربی، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس و سواحل غربی دریای خزر، بارش باران، در ارتفاعات بارش برف و در پاره‌ای نقاط مه غلیظ پیش‌بینی می‌شود.
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود:
همچنین در جنوب غربی، جنوب، جنوب شرقی کشور و خلیج فارس به سبب تشدید ناپایداری براثر شرایط تندری، رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. فردا دامنه فعالیت این سامانه به نواحی شرق و شمال شرقی کشور نیز می‌رسد.
وی  تاکید کرد:
چهارشنبه به‌تدریج در شمال غربی و غرب بارش قطع خواهد شد و بارش به سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرقی، شرق، جنوب و جنوب شرقی کشور، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز محدود می شود. روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید، مواج و طوفانی خواهد بود.
وظیفه در مورد هوای تهران در روز سه‌شنبه گفت:
آسمان تهران فردا ابری همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود و همچنین بیشینه و کمینه دمای هوا نیز با دو درجه کاهش نسبت به روز دوشنبه، به ۱۲ و ۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
منبع:خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط:

دیدگاه