افزایش تعداد پرواز میان ایران و آلمان و اتریش

مینا داودی
مینا داودی دوشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰
افزایش تعداد پرواز میان ایران و آلمان و اتریش

خطوط هوایی آلمان و اتریش پروازهای جدیدی را به مقصد تهران اختصاص دادند. 

طبق اعلام سایت هوانوردی آلمان، لوفتانزا از این پس پروازی از مونیخ به تهران خواهد داشت و از تابستان سال ۲۰۱۶، هواپیماهای بزرگ‌تر خود را برای پروازهای فرانکفورت به تهران اختصاص خواهد داد. بر اساس این گزارش، لوفتانزا در پروازهای خود در مسیر فرانکفورت به تهران به‌جای هواپیمای «ایرباس‌ای ۳۴۰» از بوئینگ ۷۴۷ استفاده خواهد کرد. شرکت‌های هواپیمایی اتریش هم سرویس‌های هوایی خود را به تهران افزایش می‌دهند و از ۱۱ مارس ۲۰۱۶، روزانه بلیط هواپیما را برای یک پرواز دیگر به مقصد تهران ارائه می‌کنند. در نتیجه، شرکت هواپیمایی ملی اتریش روزانه دو پرواز به مقصد تهران خواهد داشت.  همچنین خطوط هواپیمایی اتریش با اختصاص یک هواپیمای «ایرباس‌ای ۳۲۰»، یک پرواز دیگر نیز به پروازهای موجود شب اضافه خواهند کرد. اندرز اوتو، رئیس اجرایی خطوط هواپیمایی اتریش در این رابطه اعلام کرد:

از جامعه تجاری و تصمیم‌گیرندگان، علائم شفافی دال بر احیای روابط اقتصادی بین اتریش و ایران دریافت شده، به همین علت ما به سرعت اقدام کردیم.

پس از امضای توافق‌نامه هسته‌ای بین ایران و گروه ۱+۵، یک هیئت اتریشی به ریاست «هانس فیشر» رئیس‌جمهوری اتریش در سپتامبر سال‌جاری میلادی به ایران سفر کرد. منبع: دنیای اقتصاد

مطالب مرتبط:

دیدگاه