گروه Lufthansa خدمات خود را در ایران گسترش می‌دهد (بیانیه رسمی)

آرمان والی
آرمان والی سه شنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۳
گروه Lufthansa خدمات خود را در ایران گسترش می‌دهد (بیانیه رسمی)
گروه لوفتهانزا Lufthansa، برندی نام آشنا برای ایرانیان به عنوان خط هوایی برتر اروپا به دلیل افزایش تقاضا و رشد چشمگیر ارتباط ایران و اروپا اقدام به افزایش ظرفیت پرواز بین ایران و اروپا نموده است. خطور هوایی لوفتهانزا همیشه ار ارایه خدمات با کیفیت و کم نقص مشهور بوده است و هم اکنون این خدمات را به شکل گسترده‌تری در اختیار ایرانیان خواهد گذاشت. در ادامه با کجارو همراه باشید.
مواردی که گروه Lufthansa در برنامه آینده خود دارد به قرار زیر است:
  • مسیر جدید مونیخ
  • هواپیمایی بزرگ‌تر در پروازهای روزانه فرانکفورت
  • بازشدن مسیر جدید از کلن توسط خط هوایی ارزان‌قیمت Eurowings
  • افزایش ظرفیت پرواز  Austrian Airlines تا ۱۴ پرواز در هفته در طول فصل پرتردد تابستان
با دوبرابر شدن ظرفیت خدمات ارایه‌شده از سوی گروه Lufthansa در ایران، مشتریان در ایران و کسانی که به این کشور سفر می‌کنند، از این خدمات که در فصل تابستان آینده(۲۰۱۶) افزوده خواهد شد، لذت خواهند برد. تیمور گودرزی‌پور، قائم‌مقام فروش و خدمات خاورمیانه، آفریقا و جنوب شرق اروپا گروه Lufthansa گفت:
گودرزی ما سال آینده ۶۰ سالگی خدماتمان به ایران را جشن خواهیم گرفت و من نمی‌توانم به هدیه‌ای بهتر برای مشتریان وفادارمان در ایران به غیر از فرصت‌های سفر بیشتر به اروپا و ماورای آن فکر کنم
        Lufthansa از ۱۴ آوریل ۲۰۱۶ سرویس فعلی روزانه از فرانکفورت را با معرفی سه پرواز هفتگی از دومین هاب باوریایی‌اش در مونیخ، تنها فرودگاه پنج‌ستاره اروپا بر اساس رتبه‌بندی Skytrax، تکمیل خواهد کرد. پروازهای جدید مونیخ با هواپیمای A330-300 که دارای ۴ رده‌ی فرست کلاس(First Class) پنج‌ستاره‌ی Lufthansa، کلاس تجاری با فضای وسیع، کلاس اقتصادی ممتاز جدید و کلاس اقتصادی است، انجام خواهد شد. سرویس روزانه‌ی فرانکفورت هم در تابستان آینده با ۸۰ صندلی بیشتر در هر پرواز هواپیمای Boeing 747-400 گسترش خواهد یافت. شاهر مراد، مدیر ایران گروه Lufthansa گفت:
IMG_422559نقش Lufthansa به عنوان پیشتاز صنعت در بین شرکت‌های هوایی اروپا که به تهران خدمات ارایه می‌کنند، میثاقی تزلزل‌ناپذیر از تعهد ما به برقراری ارتباط مشتریانمان در ایران نه تنها به آلمان بلکه به صدها مقصد در شبکه‌ی گسترده Lufthansa به راحت‌ترین شیوه‌ی ممکن است
      علاوه بر این، افزایش خدمات برای Austrian Airlines به عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه Lufthansa برنامه‌ریزی شده است. این شرکت خدماتش را در مسیر پرطرفدار وین-تهران از ۶ پرواز هفتگی در حال حاضر به ۱۴ پرواز هفتگی در فصل پرتردد تابستان افزایش خواهد داد. IMG_41239 Austiran Airlines برای خدماتش به شهرهای اروپای شرقی و مرکزی از طریق هاب وین این شرکت، جایگاهی پیشتاز در گروه Lufthansa دارد. این شرکت همچنین پروازهای ارتباطی راحتی به بسیاری از مقصد‌های پرطرف آمریکای شمالی ارایه می‌کند. با توجه به اینکه ایران همیشه در بین توریست‌های آلمانی و اروپایی پرطرفدار بوده است، Eurowings زیرمجموعه‌ی ارزان‌قیمت ‌Lufthansa که در کلن مستقر است هم پروازهایش را به تهران برقرار خواهد کرد و به زودی تهران هم به مقصدهای توریستی و تفریحی این شرکت مانند دبی،‌ پوکت و وارادرو در کوبا خواهد پیوست. این شرکت با استفاده از Airbus A330-200 که برای دو کلاس تقسیم شده است، دو پرواز هفتگی از کلن به تهران برقرار خواهد کرد. کابین ممتاز  که عنوان بهترین بخش شناخته می‌شود، دارای صندلی‌های کلاس ممتاز اقتصادی Lufthansa است. فرودگاه کلن-بن ناحیه‌ی پوشش دهنده‌ی حدود ۲۰ میلیون مسافر در ایالت نوردراین-وستفالن، قلب منطقه‌ی صنعتی آلمان و همچنین شهرهایی در هلند است. گودرزی‌پور افزود:
گسترش خدمات مسافری تنها یک بعد از توسعه‌ای است که گروه Lufthansa برای ایران در نظر دارد. این شرکت همچنین در حال بررسی امکان ارایه‌ی خدمات دیگر شرکت‌های این گروه که در سطح جهان مشهور هستند در حوزه‌های نگهداری، تعمیرات و تعمیرات اساسی(MRO)، کیترینگ و توسعه‌ی نرم‌افزار پس از برداشته شدن تحریم‌هاست.
 

مطالب مرتبط:

دیدگاه