عضو تحریریه
زهره صمیمی

زهره صمیمی

،
درباره من:
15

فهرست کشورهای پذیرنده‌‏ ویزای شینگن

 شینگن یا شنگن مجموعه‏‌ای از ۲۶ کشور اروپایی است و کلیه افراد به‌جز شهروندان این کشورها برای ورود به منطقه شینگن باید ویزای شینگن دریافت کنند.

4

۹ دانشگاه اسپانیا برای دانشجویان بین المللی

اسپانیا کشوری با جاذبه‌های گردشگری بسیار است، اما از اهمیت دانشگاه‌های این کشور در زمینه‌ی مهاجرت تحصیلی نباید غافل شد. بهترین دانشگاه‌های این کشور را می‌شناسید؟

33

۱۰ دانشگاه برتر کانادا برای دانشجویان خارجی

تصمیم گرفتید که در کانادا ادامه تحصیل دهید، اما نمی‌دانید کدام دانشگاه را برگزینید؟ مطئنا هر دانشگاهی نقاط قوت و ضعف منحصر به خود را بسته به رشته و دانشکده انتخابی شما دارد.

11

همه چیز درباره ویزا

در سفرهای خارجی هر کشوری قوانین خاص خود را در مورد ورود مسافران دارد و معمولا لازم است ویزا یا همان اجازه ورود به این کشورها را بگیرید. با کجارو همراه باشید.

استانبول، دیداری از محله‌ی بی اوغلو (قسمت دوم)

در بخش اول این مقاله به معرفی محله‌ی بی‌اوغلو استانبول پرداختیم. حال در بخش دوم سعی داریم شما را با هتل‌های استانبول آشنا کنیم. با کجارو همراه باشید.

1

استانبول، دیداری از محله بی اوغلو (قسمت اول)

بی‌اوغلو، محله‌ای است که روی تپه بالا گالاتا واقع شده است. از روزگاران قدیم از این محل با عنوان «شهر جدید» یاد می‌کردند. در این محله تپش یک شهر مدرن احساس می‌شود. بی‌اوغلو سر منزلی برای خوردن و نوشیدن و نمایشی از فرهنگ و هنر است. در این مقاله با کجارو همراه باشید تا با هم گشتی در این منطقه بزنیم.

پنج نکته که قبل از سفر با کودکان باید در نظر بگیرید

بدیهی است، سفر خانوادگی یکی از به یادماندنی ترین تجربه هایی است که همیشه میتوانیم داشته باشیم. این سفر را از اول تا به آخر دوست خواهیم داشت. زمانی که به خانه برگردیم سفر را به خاطر می‌آوریم، و از برنامه ریزی برای آن لذت می‌بریم، از دوستانمان راهنمایی و توصیه می‌خواهیم، به دنبال بهترین مکان‌ها و جاذبه‌های تفریحی برای فرزندانمان می گردیم و به منظور آمادگی برای سفر پول بیشتری پس انداز می کنیم. پیشنهاد می کنیم اگر با کودکان قصد سفر دارید با کجارو در این مقاله همراه باشید.

برداشت گل نرگس در خوزستان

 در این فصل وقتی در چهار راه در انتظار سبز شدن چراغ ایستاده ایدT به کرات کودکان گل فروشی را که گلهای زیبای نرگس به دست دارندT مشاهده می‌کنید. آیا از خواص این گل زیبا و خوشبو چیزی می‌دانید؟ آیا می‌دانید این گل در کجای کشور عزیزمان ایران کشت می‌شود. آیا تا به حال مزارع گل نرگس را دیده اید؟ با کجارو همراه باشید تا جواب همه این سوالات را در این مقاله بیابید.

کلات و درگز موزه‌ای در میان طبیعت ناب خراسان

دو شهر کلات و درگز از شهر‌های خراسان رضوی هستند و دارای ویژگی‌‌های خاص و طبیعت منحصربه‌فردی هستند. با کجارو همراه شوید تا از این دو شهر بیشتر بدانید.

سه سوپ داغ و خوشمزه برای فصل سرما

هوا که سرد می‌شود، هیچ چیز مثل یک سوپ داغ و خوشمزه نمی‌تواند شما را گرم کند. اگر در کنار آن یک بشقاب سالاد، یک تکه نان برشته و پنیر برشته شده هم باشد، دیگر وعده غذایی کامل است. در اینجا طرز تهیه سه نوع سوپ راحت و خوشمزه و البته مقوی را برای شما ارائه می‌دهیم. با کجارو همراه باشید.

صفحه ۱ از ۴