عضو تحریریه
سعید میرزاپور

سعید میرزاپور

آذربایجان شرقی، تبریز
درباره من:
دانشجوی مدیریت بازرگانی - نویسنده حوزه فناوری و گردشگری - برنامه‌نویس اندروید - ایمیل: Saeidmirzapour@gmail.com
1

چرا بعد از هر پرواز بیمار می‌شویم؟

بسیاری از مسافرانی که از طریق هواپیما سفر می‌کنند، بر این باور هستند که خطر زیادی بعد از هر پرواز در خصوص بیمار شدن وجود دارد.

7

راز‌هایی که خلبانان هرگز نمی‌گویند

رازها و اطلاعات مخفی بسیاری درباره پرواز و هواپیما وجود دارند ‏که فقط یک خلبان می‌تواند در اختیارتان بگذارد.

9

۱۰ غذای لذیذ در ترکیه

ترکیه غذاهای خوشمزه و خوش آب و رنگ زیادی دارد که در این مقاله به معرفی بهترین آن‌ها می‌پردازیم.

9

۱۷ حقیقت جالب درباره ترکیه که نمی‌دانستید

ترکیه یکی از کشورهای پربازدید منطقه است و سالانه افرادی زیادی از ایران و جهان به این کشور سفر می‌کنند. در این مقاله با حقایق باورنکردنی در خصوص ترکیه آشنا می‌شویم.

1

۵ نکته برای سفر به ارمنستان

ارمنستان یکی از کشور‌های باستانی و منحصربه‌فرد در منطقه قفقاز است. این کشور سرزمین کوچکی دارد و گردشگران در آن فرصت‌های بسیاری برای تفریح دارند. این کشور دارای کوه‌های زیبایی است و مناطق باستانی آن نیز بسیار دوست‌داشتنی هستند. 

14

چگونه ویزای سوئد بگیریم؟

سوئد یکی از اعضای پیمان شینگن است و متقاضیان سفر به این کشور باید از طریق سفارت سوئد در تهران برای دریافت ویزا اقدام کنند.

فرودگاه بین المللی دیرستان؛ قشم

قشم به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوانی که دارد سالانه گردشگران زیادی را میزبانی می‌کند و فرودگاه بین المللی قشم یا همان فرودگاه دیرستان در روستای دیرستان از جزیره قشم واقع شده است. 

2

۷ جاذبه شگفت انگیز در آسیا

قاره آسیا همانند سایر قاره‌های جهان مکان‌های دیدنی بسیاری دارد که برای گردشگران بسیار جالب هستند. در این مقاله از کجارو قصد داریم تا با ۷ مکان شگفت انگیز این قاره آشنا شویم.

1

سفر اپ: با اپلیکیشن ایساکو خیالتان از ماشین‌تان راحت باشد

ایساکو که در خصوص خدمات پس از فروش ایران خودرو فعالیت می‌کند، اخیرا اپلیکیشنی را برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرده که می‌تواند گزینه‌ای کاربردی برای مسافران باشد. همراه کجارو باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم

4

سفر اپ: با اپلیکیشن رسمی رجا به سادگی بلیط قطار بخرید

شرکت حمل و نقل ریلی رجا اخیرا اپلیکیشنی را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده است که از طریق آن می‌توان به سادگی اقدام به خرید بلیط کرد. همراه کجارو باشید تا در این مقاله از سفر اپ با اپلیکیشن مذکور بیشتر آشنا شویم.

صفحه ۱ از ۲۱