عضو تحریریه
رضا  حبیب زاده

رضا حبیب زاده

،
درباره من:

تنها کیفی که برای سفر آخر هفته به آن نیاز دارید

در سفرهای آخر هفته مطمئنا یکی از وسایلی که می‌تواند در جابجایی لوازم شخصی بسیار موثر باشد، نوع کیف یا چمدان ما است. در اینجا کیفی را معرفی می‌کنیم که از جهات مختلف برای سفر کوتاه مدت بسیار مناسب است. با کجارو همراه باشید.

2

بهترین متروهای جهان کدامند؟

مترو از بهترین وسایل حمل‌ونقل عمومی شهری در اکثر نقاط دنیاست. در برخی نقاط دنیا خطوط زیرزمینی و ایستگاه‌های دنیا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که توجه هر مسافری را به خود جلب می‌کنند. برای آشنایی با برخی از آن‌ها با کجارو همراه باشید.

2

کارهایی که در سفر به لهستان نباید انجام داد

لهستان به لحاظ گردشگری از بهترین کشورهای اروپای شرقی به شمار می‌آید. نبایدهایی وجود دارد که در سفر به این کشور بایستی آن‌ها را رعایت کنید. برای آشنایی با این نبایدها با کجارو همراه باشید.

از کجا بدانیم گردشگری نمونه هستیم؟

این روزها گردشگری بسیار رواج پیدا کرده است که شما نیز از این قائله مستثنی نیستید ولی آیا شما نیز همچون گردشگران خبره به سفر می‌روید. در ادامه با ویژگی گردشگران خبره آشنا می‌شوید. با کجارو همراه باشید.

چگونه برای اولین کوله گردی آماده شویم؟

شما مایلید به دور دنیا سفر کنید؟ به سفر ارزان و مستقل که با عنوان کوله گردی هم شناخته می‌شود، علاقه‌مند هستید؟ برای اینکه بدانید برای اولین کوله‌گردی چگونه برنامه‌ریزی کنید، با کجارو همراه شوید.

1

سفر به پاریس؛ ۲۲ روش برای کاهش هزینه ها (قسمت دوم)

از آنجایی که پاریس جاذبه‌های فراوانی دارد، بازدید از این جاذبه‌ها نیز هزینه بالایی را می‌طلبد. برای اینکه هزینه‌هایتان در سفر به این شهر رویایی را کاهش دهید، در قسمت دوم مقاله با کجارو همراه شوید.

1

سفر به پاریس؛ ۲۲ روش برای کاهش هزینه ها (قسمت اول)

پاریس به خاطر جاذبه‌های خاص خودش موردعلاقه خیلی‌هاست. برای صرفه‌جویی در هزینه‌ی بازدید از این جاذبه‌ها، مطالعه‌ی این ۲۲ روش را از دست ندهید. در ادامه با کجارو همراه باشید.

۱۱ سفر تاثیرگذار در دهه ۳۰ زندگی

در دهه ۳۰ زندگی به سبب اینکه همچنان شور جوانی وجود دارد و از طرفی شاید درآمدتان هم بالا باشد، فرصت خوبی برای گردشگری است. برای آشنایی با ۱۱ سفر جذاب برای دهه‌ی ۳۰ها با کجارو همراه شوید.

4

تصاویری که برای سفر به ماچو پیچو ترغیبتان می‌ کند

ماچو پیچو (Machu Picchu) یک دژ نظامی مربوط به دوره اینکاها است که بر کوههای آند در کشور پرو واقع شده است. برای آشنایی با یکی از عجایب هفت‌گانه جدید جهان با کجارو همراه باشید.

دیدنی ترین پایتخت های اروپای شرقی

چرا وقتی که در پی سفری به اروپا هستیم، در اکثر موارد کشورهای اروپای شرقی را در نظر نمی‌گیریم؟ برای آشنایی با ۱۰ پایتخت زیبای اروپای شرقی با کجارو همراه شوید.

صفحه ۱ از ۲