عضو تحریریه
رضا صادقی مقدم

رضا صادقی مقدم

استان فارس، جهرم
درباره من:
کمپانی های مورد علاقه:
دوستدار ساحل دریا
در جستجوی هیجان (ماجراجو)
در جستجوی شهر
4

جت ‌لگ چیست | علائم و درمان پرواززدگی

وقتی در پرواز (به‌خصوص پرواز طولانی) ساعت بدن‌تان دچار اختلال می‌شود، با اختلالی به جت لگ مواجه می‌شوید. این اختلال چیست و چه تاثیراتی می‌تواند در پی داشته باشد؟

4

خدمات ویژه در هواپیمایی های اختصاصی چه هستند؟

سفر هوایی معمولا انتخاب اول افراد است اما برخی از افراد به‌دلیل توان مالی بالا یا تعداد زیاد سفر، به‌دنبال خدمات ویژه و خاص در هواپیما هستند. برخی از دیوانه‌وارترین خدمات هواپیمایی‌های اختصاصی و ممتاز را بررسی می‌کنیم.

14

بدترین شرکت های هواپیمایی جهان از نظر خدمات حین پرواز (بخش اول)

شرکت‌های هواپیمایی جهان خدمات گوناگونی را برای رضایت مشتریان خود ارائه می‌دهند و در این زمینه همه ایرلاین‌ها عملکرد قابل‌قبولی ندارند.

8

کاپیتان هواپیما پاسخ می‌دهد (قسمت اول)

خلبانی یکی از خاص‌ترین شغل‌های دنیا است و تجارب خاص و متفاوتی نیز با خود خواهد داشت. 

1

۱۲ ساحل منحصر به فرد زیبا

سواحل در تمامی دنیا برای مردم جذاب و مکانی خوب برای گشت و گذار و آرامش هستند. اما برخی از سواحل زیبا با دیگر سواحل متفاوتند. در این مقاله ۱۲ ساحل منحصربه‌فرد با زیبایی نفس‌گیر را معرفی می‌کنیم.

10

۲۸ ساختمان عجیب در سرتاسر دنیا

 طراحی ساختمان‌های عجیب و غیر طبیعی گاهی برای جلب توجه، گاهی برای شهرت، گاهی از سر ایجاد تنوع و گاهی از جهت نمایش خلاقیت معماران سرشناس دنیا ساخته می‌شود، در این مقاله با ۲۸  ساختمان‌ عجیب آشنا می‌شویم.با کجارو همراه باشید.

2

سفر به جنوب شرق آسیا (قسمت دوم)

جنوب شرق آسیا منطقه‌ی جذاب از جهان است. در این مقاله با کجارو همراه باشید تا با برخی از این مناطق آشنا شویم.

سفر به جنوب شرق آسیا (قسمت اول)

جنوب شرق آسیا منطقه‌ای منحصربه‌فرد از جهان است که به خاطر جاذبه‌های بی‌‌نظیر و تمام نشدنی‌اش مورد توجه گردشگران قرار دارد. در این مقاله شما را در سفر به مناطق مختلف جنوب شرق آسیا راهنمایی می‌کنیم.

1

۱۰ مهارت در صرفه جویی ساده برای سفر

امروزه برای لذت بردن از سفر، برنامه‌ریزی یک امر حیاتی است. یکی از امتیازات برنامه‌ریزی در سفر امکان صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌هاست بدون اینکه لذت سفرمان کم شود. با کجارو همراه باشید تا به شما ۱۰ راه کاهش‌ هزینه‌ها در سفر را بیاموزیم.

7

۱۰ میوه بومی ژاپن که باید حتما نوش جان کنید

ژاپن، کشوری که همه چیزش خاص و البته جالب است. چه فرهنگ، چه فنآوری و چه میوه‌هایش! در این مقاله ۱۰ میوه‌ی بومی ژاپن را معرفی می‌کنیم که اگر به این کشور رفتید، باید حداقل یک بار آن‌ها را امتحان کنید.

صفحه ۱ از ۱۳