عضو تحریریه
نیلوفر دوشیری

نیلوفر دوشیری

استان تهران، تهران
درباره من:
13

خلیج فارس کجاست؟

خلیج فارس سومین خلیج بزرگ در دنیا است که قدمت آن به هزاران سال می‌رسد و از نظر سیاسی، اقتصادی و جغرافیایی یکی از مهم‌ترین آبراه‌های جهان محسوب می‌شود.

2

اگر هنگام پرواز یکی از در‌های هواپیما را باز کنیم، چه اتفاقی پیش می آید؟

آیا به هنگام سفر با هواپیما به این مسئله فکر کرده‌اید که آیا در طول پرواز امکان باز شدن در هواپیما وجود دارد؟ و در صورت بروز چه اتفاقی پیش می‌آید؟

3

چاله‌ هوایی چیست، و آیا خطرناک است؟

چاله‌ی هوایی چیزی است که شاید اکثر افراد در سفر‌های هوایی آن را تجربه کرده باشند. عموما افرادی که ترس از پرواز یا ارتفاع دارند، با افتادن هواپیما در چاله‌های هوایی بسیار وحشت‌زده می‌شوند. 

وقتی هواپیما گم می‌شود، چه اتفاقی می افتد؟

گم شدن هواپیما، اتفاقی است که در سال‌های اخیر چندین بار شاهد آن بوده‌ایم و شاید چیزی باشد که بعضی از ما از آن وحشت داشته باشیم. اما هنگام گم شدن هواپیما چه اتفاقی میافتد؟ چه اقداماتی لازم است صورت بگیرد تا اطلاعات ین نشانه‌ای از هواپیمای گم شده پیدا شود؟ 

کوش آداسی کجاست؟

مدتی است ترکیه به مقصد گردشگری محبوبی میان گردشگران، خصوصا گردشگران ایرانی تبدیل شده است. کوش آداسی هم از جمله شهر‌های بسیار محبوب میان گردشگران است که با وجود نزدیکی به شهر‌های مختلف، گردشگران حتما از آن دیدن می‌کنند. 

4

کاپادوکیا کجاست؟

کاپادوکیا که منطقه‌ای تاریخی در ترکیه است، بسیار مورد توجه و علاقه‌ی گردشگران و همچنین باستان‌شناسان قرار دارد. این منطقه از قدمتی طولانی برخوردار است و یکی از چند شهر سنگی در جهان است. 

11

موناکو کجاست؟

آیا تا به حال به سفر به دومین کشور کوچک جهان فکر کرده‌اید؟ موناکو، شبه جزیره‌ای در قلب اروپا و کشوری که به بهشت جهانگردان و ثروتمندان شهرت دارد، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. اما دلیل این شهرت و دلیل این همه جذب گردشگر چیست؟

11

ایسلند کجاست؟

ایسلند کجاست؟ ایسلند کشوری است که در قاره‌ی اروپا واقع شده است. گردشگران زیادی برای سفر این کشور را انتخاب می‌کنند. کشوری که میراث وایکینگ‌ها است و مردم آن هنوز هم به داشتن ریشه‌ی مشترک با وایکینگ‌ها افتخار می‌کنند.

1

ماکائو کجاست؟

ماکائو شبه جزیره‌ای در کشور چین است که دیدنی‌های فراوان دارد. گردشگران زیادی از سراسر دنیا همیشه به این شبه جزیره سفر می‌کنند و یکی از مناطق گردشگری جذاب و معروف در دنیا محسوب می‌شود. برای آشنایی با این شبه جزیره‌ی زیبا با کجارو همراه شوید.

10

تبت کجاست؟

تبت کجاست؟ تبت که در گذشته کشوری مستقل محسوب می‌شده، امروز اما جزو کشور چین است. این منطقه که تاریخ و قدمتی طولانی دارد، همواره مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با این محل با کجارو همراه شوید.

صفحه ۱ از ۵