عضو تحریریه
مینا داودی

مینا داودی

استان تهران، تهران
درباره من:

مشهورترین خیابان های دنیا کدامند؟

خیابان یکی از مهم‌ترین معابر شهری است؛ ولی از بین هزاران خیابان در دنیا، تعداد محدودی از آن‌ها به‌دلیل ویژگی‌های خاصشان در ذهن می‌ماند. 

1

با مجمع‌الجزایر اسپورادس یونان آشنا شوید

جزیره‌های اسپورادس یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری یونان هستند که نظر و علاقه بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کنند.

24

راهنمای تحصیل در نروژ

نروژ به دلیل انگلیسی زبان بودن مقاطع تحصیلی و کیفیت عالی آموزشی و رایگان بودن کلیه مقاطع تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی به‌ویژه در مقطع دکتری، با استقبال گسترده دانشجویان ایرانی متقاضی تحصیل در خارج رو‌به‌رو شده است.

5

راهنمای تحصیل در قبرس؛ هر آنچه باید بدانید

قبرس به‌دلیل شرایط مساعد و مطلوب اجتماعی، محیط آرام و هزینه‌های زندگی مناسب گزینه مناسبی برای ادامه تحصیل دانشجویان در خارج از کشور محسوب می‌شود.

5

راهنمای تحصیل در کانادا

دانشگاه‌های کانادا به‌دلیل قدمت و امکانات بسیار ویژه‌ای که در اختیار دانشجویان خارجی برای تحصیل در کانادا قرار می‌دهند، همواره کانون توجه علاقه‌مندان به تحصیل در خارج قرار دارد.

19

راهنمای تحصیل در آلمان

آلمان از معدود کشورهای اروپایی است که می‌توان در دانشگاه‌های آن رایگان تحصیل کرد. مراحل پذیرش در دانشگاه‌های آلمان، شرایط تحصیل و هزینه‌های تحصیل در آلمان را در ادامه بخوانید.

4

راهنمای تحصیل در ایتالیا

ایتالیا یکی از کشورهای اروپایی است که به‌دلیل سابقه‌ی طولانی در هنر، همواره مورد توجه دانشجویان و هنرمندان بوده است. 

11

راهنمای تحصیل در ترکیه

ترکیه به‌دلیل نزدیکی به ایران و هزینه‌های ارزان‌تر تحصیل نسبت به دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی مقصد بسیاری از دانشجویان ایرانی است.

2

سینماهای رشت: در سفر خود به رشت فیلم تماشا کنید

رشت شهری است که اولین تئاتر کلاسیک ایران در آن برگزار و همچینین اولین تماشاخانه کشور، به نام سینما ایران در این شهر افتتاح شد. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، بد نیست به سینماهای این شهر اولین‌ها هم سری بزنید.

2

لذیذترین غذاها در دبی

دبی مکانی برای امتحان کردن بهترین غذاهای خلیج فارس و خاورمیانه، شامل غذاهای ایرانی، لبنانی و عربی است. برجسته‌ترین غذاهای دبی پیش غذا و سالاد است. دیگر غذاهای اصلی این منطقه مجبوس، آش آسارایا، هوموس، گجیا، تبوله و مهلبیه است.

صفحه ۱ از ۶۱