عضو تحریریه
محسن نظری

محسن نظری

،
درباره من:
12

تجربه بازدید از منطقه ممنوعه چرنوبیل

در این مقاله سعی داریم تا تجربه بازدید از منطقه چرنوبیل را بیان کنیم. منطقه ممنوعه‌ای که پس از انفجار هسته‌ای در نیروگاه اتمی واقع در آن و پخش مواد رادیواکتیو در بخش بزرگی از غرب شوروی و اروپا تبدیل به یک منطقه خالی از سکونت شد.

12

عکس هایی از تاریخ خارق العاده شهر نیویورک

شهر نیویورک پرجمعیت‌ترین شهر ایالات متحده و یکی از بزرگترین شهرهای جهان است که در شمال شرقی کشور آمریکا و در ایالت نیویورک واقع شده است. تاریخ این شهر بزرگ و زیبا به قبل از قرن ۱۶ میلادی برمی‌گردد. برای آشنایی با تاریخ این ابر شهر بی‌نظیر با کجارو همراه باشید.

جزایر زیبای دیواره بزرگ مرجانی در استرالیا

اگر از شهرهای بزرگ مانند سیدنی و ملبورن و جاذبه‌ها‌ی تکراری استرالیا خسته شده اید، خوب است از این جزایر که روی دیواره‌ی بزرگ مرجانی قرار گرفته‌اند، بازدید کنید. برای شناخت این جزایر زیبا با کجارو همراه باشید.

3

برترین مقاصد برای افرادی که تنها سفر می کنند کدامند؟

یکی از بهترین راه‌های در اختیار گرفتن تجربه‌های جدید و مورد استفاده در زندگی سفر کردن است. بازدید از فرهنگ و جاذبه‌های بین‌المللی موجب تاثیر بسیار مثبتی روی زندگی افراد دارد. در این مقاله سعی داریم بهترین مقاصد برای یک سفر یک نفره را به شما معرفی کنیم. با کجارو همراه باشید.

ایران یکی از بهترین مقاصد حال حاضر معماری جهان

ایران با دارا بودن ۲۱ اثر ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو فقط در داخل مرزهای خود تا این لحظه باعث شده است تا چشم‌انداز معماری زیبا و بی‌نظیر ایران نظر دنیا را به خود جلب کند. در این مقاله به بررسی این آثار و اینکه چرا ایران در حال حاضر یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای توریست‌های خارجی است می‌پردازیم. با کجارو همراه باشید. 

3

سفرنامه یک کمپ خانوادگی در جنگل‌‌های بدگرلت، ولز

مونیکا استوف، موسس، ویراستار و نویسنده وب‌سایت Travel Hack (مقالات سفر و گردشگری) است. وی در سال ۲۰۰۹، کار مقاله نویسی اینترنتی مربوط به سفر و گردشگری را در حالی که سفری دو ساله به دور آسیا و استرالیا را شروع کرده بود، آغاز کرد. او در حال حاضر یک بلا‌گ‌نویس حرفه‌ای در زمینه گردشگری است و دور دنیا را در جست‌و‌جو ماجراجویی لوکس و مرقون به‌صرفه پیموده است. مونیکا صاحب فرزند جدیدی شده است و حالا مصمم است تا ثابت کند که سفر کردن با بچه‌ها امکان‌پذیر و لذت‌بخش است. برای مطالعه سفرنامه و تماشای عکس‌های مونیکا از کمپ در جنگل‌های زیبای ولز به‌همراه همسر و فرزندش با کجارو همراه باشید.

2

آیفون ۷ و اپل واچ جدید چه مزیت هایی در سفر دارند؟

 چهارشنبه گذشته اپل آیفون و ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کرد. این شرکت که همیشه در معرفی تکنولوژی جدید و کارآمد در زندگی روزمره پیش‌رو بوده است، همیشه امکانات مناسبی را در گجت‌های خود برای مسافران و دوست‌داران طبیعت قرار داده است. در این مقاله قصد داریم ویژگی جدید آیفون و ساعت هوشمند جدید اپل را در زمینه سفر و گردشگری مورد بررسی قرار دهیم. با کجارو همراه باشید.

2

۸ شگفتی ناشناخته طبیعت

شاید برای کسانی که شاهد عظمت دیدنی‌هایی طبیعی مانند گرند کنیون بوده‌اند، یا از آبشارهای بی‌نظیر ایگواسو لذت برده‌اند، یا با دیدن شفق‌های قطبی حیرت زده شده‌اند، یا در کنار صخره‌های مرجانی در دیواره بزرگ مرجانی استرالیا غواصی کرده‌اند، این‌ که هنوز در دنیای اطراف ما شگفتی‌های زیادی ناشناخته مانده است مشخص‌ کننده مقصد بعدی آن‌ها باشد. در این مقاله سعی داریم این شگفتی‌های ناشناخته را به شما معرفی کنیم. با کجارو همراه باشید. 

3

تماشایی‌ ترین عکس‌ ها از قدیمی ترین توده‌ های یخ جهان

هر ساله صدها هزار، کوه یخی از یخچال‌های طبیعی قطب شمال و جنوب جدا شده و به سمت آب‌های اطراف یخچال‌ها سرازیر می‌شوند. فقط ۱۰ درصد این کوه‌های یخی از بالای آب قابل رویت هستند و بقیه آنها در زیر آب دریا قرار دارند. خبرگزاری دیلی‌ میل با سفری به قطب جنوب، کلکسیونی تماشایی از این توده‌های زیبا و حیرت انگیز را جمع‌آوری کرده است. در ادامه با کجارو به دیدن این عکس‌های زیبا بنشینید.

10

برترین شهرهای دانشگاهی آمریکا کدامند؟

انتخاب یک شهر برای تحصیل به‌اندازه انتخاب دانشگاه می‌تواند مهم و تاثیر گذار باشد پس بهتر است در هنگام انتخاب یک دانشگاه خارجی برای تحصیل به شهری که دانشگاه در آن قرار دارد هم توجه شود. در این مقاله سعی شده است۱۲ شهر برتر کشور آمریکا برای دانشجویان از لحاظ فرهنگ غنی، سرگرمی، مسائل مهم برای دانشجویان و از همه مهم‌تر کیفیت خوب غذاهای ارزان قیمت، از نگاه کارشناسان معرفی شود. با کجارو همراه باشید.

صفحه ۱ از ۲