عضو تحریریه
مریم حیدرشناس

مریم حیدرشناس

،
درباره من:

با ۱۰ مکان دیدنی برتر در صربستان آشنا شوید

صربستان کشوری اروپایی با فرهنگ‌های مختلف است که با وجود تحمیل جنگ‌های فراوانی از سوی رومی‌ها، عثمانی‌ها و کشورهای دیگر در گذشته، امروزه مکان بسیار مناسبی برای گذراندن تعطیلات است. 

1

جاذبه های گردشگری فنلاند؛ کشوری با ۵۵ هزار دریاچه

اگر قصد سفر به کشور فنلاند را دارید علاوه بر رفتن به هلسینکی، پایتخت آن، حتما سری به مقاصد گردشگری دیگر آن هم بزنید. این کشور چشم‌­اندازها و طبیعت معرکه‌­ای دارد که شما را شگفت­‌زده خواهد کرد. 

3

دیدنی های موناکو؛ دومین کشور کوچک جهان

موناکو دومین کشور کوچک جهان پس از واتیکان است؛ اما جاذبه‌های گردشگری بسیاری در خود دارد. با کجارو همراه باشید تا با ۱۰ جاذبه‌ برتر آن بیشتر آشنا شوید.

1

۱۰ اشتباه بزرگ در فرودگاه ها

امروزه در فرودگاه‌ها مشکلات رایجی به چشم می‌خورد. با داشتن آگاهی در مورد این مشکلات، به آسانی می‌توانید راه چاره را بیابید یا اصلاً گرفتار آن‌ها نشوید.

1

دیدنی های مجارستان؛ از بزرگترین غار استالاکتیک اروپا تا شهر زیبای بوداپست

اگرچه مجارستان در دنیا با سوپ‌های بی‌نظیر و فلفل قرمز مخصوصش شناخته شده است اما این کشور اروپایی جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد. مجارستان سرزمین زیبایی است که رود آبی دانوب در آن جریان دارد.

5

جملاتی که هرگز نباید به مهمانداران پرواز بگویید

مهمانداران پس از خلبان اصلی‌ترین عضو کادر پرواز محسوب می‌شوند و علاوه بر پذیرایی از مسافران وظایف مهم‌تری از جمله حفظ امنیت پرواز را بر عهده دارند.

20

حقایقی جالب در مورد توالت های هواپیما

آیا چیزی در مورد توالت‌های هواپیما می‌دانید؟ از مسائلی در مورد دستشویی‌های هواپیما مطلع شوید که شاید باعث شوند در پروازهای بعدی خود جور دیگری به آن‌ها نگاه کنید.

1

سفرهای یک روزه از مونیخ

مونیخ، پایتخت بایرن، کلان شهری با جاذبه‌های گردشگری فراوان از جمله گلوکنسپیل (Glockenspiel) مشهور است. هرکدام از مکان‌های تاریخی اطراف آن به‌تنهایی ارزش سفری یک‌روزه را دارند. با کجارو همراه باشید تا با چند سفر یک‌روزه به حوالی مونیخ آشنا شوید.

زیباترین پارک های ملی اروپا؛ از پارک ملی دورمیتور تا دریاچه های پلیتویک (قسمت دوم)

در قاره سرسبز اروپا پارک‌های ملی طبیعی خیره‌کننده‌ای وجود دارد که دارای جنگل‌های انبوه، دریاچه‌های زیبا و چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای هستند. با کجارو همراه باشید.

زیباترین پارک های ملی اروپا؛ از پارک ملی جوتونهیمن تا گران پارادیسو (قسمت اول)

پارک‌های ملی قاره اروپا از منطقه دریاچه انگلستان گرفته تا پارک ملی گران پارادیسو (Gran Paradiso) در کوه‌های آلپ، گزینه‌ای عالی برای تماشا و تجربه‌ی مناظر منحصربه‌فرد در سراسر اروپا هستند. با کجارو همراه باشید تا با هم به ۱۴ پارک ملی برتر در اروپا سفری داشته باشیم.

صفحه ۱ از ۴