عضو تحریریه
محبوبه حسنی

محبوبه حسنی

،
درباره من:
5

در سفر به رفسنجان از کجا دیدن کنیم؟

رفسنجان، شهری تاریخی در استان کرمان با جاذبه‌های تاریخی فراوان است که مردم سراسر جهان، آن را به شهر پسته‌ می‌شناسند.

6

در سفر به کیش از کجا دیدن کنیم؟

کیش جزیره‌ای است بسیار زیبا که در جنوب ایران و در استان هرمزگان قرار گرفته است و به‌واسطه جاذبه‌های متنوع، گردشگران بسیاری دارد.

3

در سفر به اردبیل از کجا دیدن کنیم؟

اردبیل، کلان‌شهری مملو از زیبایی‌های ناب طبیعی با کوهستان‌هایی سربه‌فلک‌کشیده، آب‌وهوایی مطبوع و آثار تاریخی ارزشمند است.

3

در سفر به کازرون از کجا دیدن کنیم؟

کازرون، شهری قرارگرفته در ناحیه‌ کوهستانی و مملو از آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری طبیعی و مذهبی است.

همدان کجا بریم؟

همدان یکی از شهرهای فرهنگی و ارزشمند ایران است که با داشتن آثار تاریخی باشکوه و زیبایی‌های طبیعی کم‌نظیر، به یکی از مقاصد اصلی گردشگری ایران تبدیل شده است.

28

در سفر به سرعین از کجا دیدن کنیم؟

سرعین، زیبای بی‌همتای استان اردبیل است که در ۳۰ کیلومتری شهر اردبیل قرار گرفته و به چشمه های آبگرم و طبیعت چشم‌نوازش شهرت دارد. 

5

در سفر به داراب از کجا دیدن کنیم؟

داراب، یکی از زیباترین شهرهای استان فارس که با برخورداری از جاذبه‌های تاریخی، از مناطق گردشگری محبوب در ایران محسوب می‌شود.

51

تبریز کجا بریم؟

تبریز، کلان‌شهری غنی از فرهنگ و تمدن که علاوه بر طبیعتی سرسبز و چشم‌نواز، آثار تاریخی ارزشمند و متعددی را در خاک خود جای داده است.

1

در سفر به باشت از کجا دیدن کنیم؟

باشت، شهری زیبا و باستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد با پیشینه‌ای متعلق به دوران هخامنشیان است. در سفر به باشت، همراه ما باشید.

زنجان کجا بریم؟

زنجان یکی از استان‌های ایران است که دارای جاذبه‌های گردشگری زیبا و متنوعی مانند بازار زنجان، موزه رخت‌شوی خانه و... است. 

صفحه ۱ از ۲۴