عضو تحریریه
محبوبه رستمی

محبوبه رستمی

استان فارس، شیراز
درباره من:

۱۰ سنت زیبای ماه رمضان در سراسر جهان

ماه رمضان، ماه مهمانی خدا، در سراسر جهان با سنت‌های متنوع و جذابی جشن گرفته می‌شود. 

7

با برترین جاذبه های گردشگری شهر بن آشنا شوید

بُن یکی از این شهرهای بزرگ کشور آلمان است که معماری‌های متعدد قرون‌وسطایی و طبیعت سرسبز بخشی جدایی‌ناپذیر از آن به شمار می‌رود.  

4

برترین جاذبه های گردشگری پاتایا، تایلند

پاتایا یکی از شهرهای زیبا و گردشگرپذیر تایلند است که دیدنی‌ها و جاذبه‌های گردشگری زیادی برای عرضه به مسافرانی دارد که عازم این کشور شده‌اند.

11

تنگ تامرادی کجاست؟

 تعداد طرفداران طبیعت‌های سرسبز کم نیست. مکانی جنگلی با رودخانه‌ای که از دل آن می‌گذرد شاید جای مناسب‌تری برای گذراندن اوقات فراغت باشد. 

1

غذاهای محلی استان خراسان رضوی

استان خراسان رضوی دارای پیشینه‌ی طولانی و فرهنگی غنی است که در تمام زمینه‌ها از جمله غذاهای این استان کرد پیدا می‌کند. مردم آن در جشن‌ها، مهمانی‌ها و مناسبت‌های گوناگون، غذاهای سنتی متناسبی را طبخ می‌کنند که هرکدام طعم، بو و مزه‌ی منحصربه‌فردی دارد.

21

غذاهای محلی استان لرستان

لرستان یکی از استان‌هایی است که هر کسی با هر ذائقه‌ای که به آن سفر کند، حتما از غذاهای محلی‌اش خوشش می‌آید و غذاهای آن، باب میل همه افراد است.

2

غذاهای محلی استان بوشهر

استان بوشهر، فرهنگ غذایی بسیار ویژه‌ای دارد که روحیه‌ی گرم و مهمانواز مردم جنوبی را به‌خوبی نمایان می‌کند. در این مقاله با انواع غذاهای محلی استان بوشهر آشنا می‌شویم.

حمل و نقل عمومی در پاتایا، تایلند

در طول سفر‌های خارجی، همواره آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی هر کشور از پیچیده‌ترین و آزاردهنده‌ترین کارهای ممکن به شمار می‌رود. ازاین‌رو سعی کرده‌ایم با دادن راهنمایی‌های لازم از شدت این پیچیدگی بکاهیم.

36

دیدنی های مشابه تایلند در ایران کدامند؟

تایلند را شاید بتوان محبوب‌ترین مقصد آسیای جنوب شرقی در میان ایرانی‌ها دانست. با این وجود ممکن است بسیاری از شما دنبال نقاطی مشابه تایلند در کشور ایران باشید.

3

پایتخت بلغارستان کجاست؟

صوفیه، پایتخت و بزرگ‌تر‌ین شهر کشور بلغارستان، یکی از قدیمی‌ترین پایتخت‌های اروپا به شمار می‌رود که پیشینه‌ آن به قرن هشتم میلادی باز می‌گردد. می‌توان در جای جای این شهر  اثر چنین این تاریخ غنی را پیدا کرد.

صفحه ۱ از ۱۵