علیرضا میرخانی

علیرضا میرخانی

استان تهران، تهران
درباره من:

۵ دلیل که سفر، زندگی شما را متحول می‌کند

سفر و مسافرت برای اکثر ما مفهومی ارزشمند دارد. اما ریشه این ارزش در چیست و اساسا سفر چه تحولی در زندگی ما ایجاد می‌کند؟ کجارو را همراهی کنید.

1

ایتالیا، مکان هایی برای رهایی از زندگی مدرن

گردشگران سلایق متفاوتی دارند. بعضی مکان‌های آرام و بعضی دیگر عاشق شلوغی و هیاهو هستند. اگر جز گروه دوم هستید همراه کجارو باشید.

5

برخورد نزدیک با زندگی هابیت ها

سه‌گانه‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت، نقش بسزایی در ارتقای جلوه‌های ویژه کامپیوتری سینما ایفا کرده‌اند. اما آیا تمام لوکیشن‌ها در استودیو فیلم‌برداری شده‌اند؟ کجارو را همراهی کنید.

8

آبی ترین سواحل دنیا که پیش از مرگ باید ببینید

سواحل، همیشه جزو پرمخاطب‌ترین مقصدها برای گردشگران هستند. کجارو را برای معرفی آبی‌ترین آن‌ها دنبال کنید.

1

زیباترین نقاط آمریکا که قبل از مرگ باید آنها را دید (قسمت دوم)

آمریکا مناطق طبیعی منحصربه‌فردی دارد. در قسمت قبل شما را با تعدادی از آن‌ها آشنا کردیم و پرده از راز تصویری آن‌ها کنار زدیم. کجارو را همراهی کنید.

زیباترین نقاط آمریکا که قبل از مرگ باید آنها را دید (قسمت اول)

تصویر بالا برای بسیاری از ما آشنا است؛ مخصوصا اگر کاربر ویندوز باشیم. اما این صخره‌های شگفت انگیز کجا واقع شده است؟ کجارو را همراهی کنید. 

پارک های ملی آمریکا؛ بازدید رایگان در سال ۲۰۱۷

پارک‌های ملی آمریکا از مکان‌های بکری هستند که ورود به آنها نیازمند پرداخت هزینه است. بعضی روزهای سال ۲۰۱۷، بازدید از ن‌ها رایگان است. کجارو را همراهی کنید.

6

Google Maps؛ امکان ذخیره سازی مکان ها

امروزه اپلیکیشن ناوبری گوگل مپ را کمتر کسی هست که نشناسد. یکی از کاربردهای این اپلیکیشن استفاده از آن به منظور برنامه ریزی بهتر سفر است. کجارو را برای یادگیری این کاربرد دنبال کنید.