عضو تحریریه
علی نظرپور

علی نظرپور

،
درباره من:
2

باغ خدایان؛ صخره‌ های قرمز کلرادو

صخره‌ های قرمز کلرادو که به باغ خدایان مشهورند، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های طبیعی آمریکا به شمار می‌روند.

3

آبشار کایتور، جواهری در دل جنگل‌های گویان

آبشار کایتور در کشور گویان، یکی از تماشایی‌ترین آبشارهای قاره آمریکا محسوب می‌شود که سالانه گردشگران بسیاری را به‌ خود جلب می‌کند.

با ۱۰ مورد از شگفتی های زیر زمین آشنا شوید

سیاره‌ خاکی ما شگفتی‌های طبیعی و زیبای زیادی دارد. بعضی از آن‌ها جلوی چشمان ما قرار دارد، در حالی که تعدادی از آن‌ها زیر زمین پنهان شده‌اند و از دید ما دور هستند. 

1

پرواز چارتر چیست؟

امروزه هواپیمایی‌ها و آژانس‌های مسافرتی برای جذب مشتریان بیشتر، سعی می‌کنند خدمات متفاوتی را ارائه دهند. یکی از این خدمات پروازهای چارتر هستند که در ایران هم رواج پیدا کرده‌اند. 

بهترین مناطق طبیعی برای ماهیگیری

احتمالا بسیاری از شما به ماهیگیری علاقمند هستید و دنبال جایی عالی برای این کار باشید. حتی اگر اینطور نباشد چنین نقاطی برای فرار از شلوغی شهر و باز یافتن انرژی بسیار مناسب هستند. در ادامه با کجارو همراه باشید. 

مقاصد گردشگری که بخاطر غذایشان باید به آن سفر کرد

دوست دارید غذاهای جدید، ترکیبات غیرمنتظره و مزه‌های منحصر به فرد را تجربه کنید؟ غذاهایی که هرکدام بیانگر فرهنگ و ذائقه‌ی مردم مختلف جهان است. در ادامه با کجارو همراه باشید تا با ده مکانی که می‌توان حتی به خاطر میل کردن غذا هم به آن‌ها سفر کرد بیشتر آشنا شویم.

بهترین ورزش های آبی در مناطق شگفت انگیز دنیا

فصل گرم تابستان در پیش است و احتمالاً تعدادی از شما در حال برنامه ‌ریزی برای تعطیلات هستید. اگر به ورزش‌های آبی علاقه هستید، در ادامه با کجارو همراه باشید تا بهترین  تفریحات آبی را در مکان‌های شگفت‌انگیز به شما معرفی کنیم.

24

۱۰ جاذبه‌ ارزشمند دنیای اسلام‎

گسترش اسلام در کشورهای گوناگون بر هنر، معماری و فرهنگ این ملت‌ها به‌شدت تاثیر گذار بوده و هست. با ۱۰ جاذبه ارزشمند دنیای اسلام آشنا شوید.

۱۰ جزیزه ی زیبا در اقیانوس اطلس

اقیانوس اَطلَس یا اقیانوس آتلانتیک، دومین اقیانوس بزرگ دنیا است که قاره‌های آفریقا و اروپا را از قاره آمریکا جدا می‌کند. در این اقیانوس بزرگ، صدها جزیره‌ی کوچک با ویژگی‌های خاص و منحصر به‌ فردی وجود دارد. با کجارو همراه باشید تا به معرفی ۱۰ جزیره‌ی زیبا در اقیانوس اطلس  بپردازیم.

1

۱۰ جزیره‌ی بکر در کارائیب

نقاط محصور شده بین دو قاره‌ی آمریکا دارای آب‌های شفاف گرم و جزایر بکری است که با شن نرم و پودری پوشیده شده‌اند. این بخش از کره‌ی آبی تابستان‌های طولانی دارد و از همین رو برای تعطیلات مقصدی بسیار مناسب به شمار می‌رود. در ادامه با کجارو همراه باشید تا به معرفی ۱۰ جزیره‌ی بکر و دست نخورده‌ی منطقه ی کارائیب بپردازیم.

صفحه ۱ از ۸