عضو تحریریه
علیرضا ندری

علیرضا ندری

،
درباره من:

چگونه بعد از یک سفر هوایی انرژی خود را بازگردانیم؟

حتما برای شما هم پیش آمده که با انرژی‌ سرشار، بعد از خرید بلیط هواپیما، خود را برای سفر آماده کنید و سوار هواپیما شوید؛ اما غافل از اینکه پرواززدگی در انتظارتان است و پس از نشستن هواپیما روی زمین، تمام انرژی‌ خود را از دست بدهید. در ادامه شش نکته برای بازگرداندن سریع انرژی توضیح خواهیم داد.

۱۵ جاذبه‌ گردشگری دبی (قسمت اول)

شهر مجلل دبی یکی از شهرها و شیخ‌نشین‌های هفت‌گانه‌ی امارات متحده عربی است و از جذاب‌ترین شهرهای این کشور به شمار می‌رود. این شهر با برج‌های سربه‌فلک کشیده و مراکز خرید مدرن، از ماهیت بیابانی خود فرسنگ‌ها فاصله گرفته است و منطقه‌ای فوق‌العاده برای خرید، لذت از تابش آفتاب و خوش‌گذرانی به شمار می‌رود. برای آشنایی بیشتر با این شهر با کجارو همراه باشید.

4

شش کاری که افراد موفق هر روز انجام می‌دهند

امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و تاثیر آن بر سبک زندگی افراد، شاهد کاهش مطالعه و عدم بهره‌گیری بهینه از زمان هستیم. افراد ساعت‌های متمادی از روز را صرف تماشای شبکه‌های مجازی، وب‌گردی و تبادل اطلاعات با دوستان خودمی‌کنند که بیشتر جنبه سرگرمی دارد، در این میان هیچ زمانی هرچند کوتاه، صرف مطالعه و پژوهش نخواهد شد. لذا به مرور این حس به افراد دست می‌دهد که دچار رکود و یکنواختی شده و اثری از شادابی و خلاقیت در آنها وجود ندارد. در ادامه با شش راهکار سازنده از جیمز آلتوکر آشنا می‌شویم که به ما در جهت بهره وری روزافزون از زمان و امکانات موجود کمک می‌کند. با کجارو همراه باشید.

3

۱۰ نکته که لازم است قبل از بازدید از ژاپن بدانید

کشور توسعه یافته‌ی ژاپن که یکی از قدرت‌های اصلی اقتصادی جهان محسوب می‌شود، دارای فرهنگ و آدابی مثال‌زدنی است که زبانزد خاص و عام است.

ژن سفردوستی: چرا برخی افراد برای سفر متولد شده‌اند

امروز می‌خواهیم یک مقاله‌ی نیمه علمی را در مورد «ژن سفردوستی» با کاربران کجارو در میان بگذاریم.  همراه ما باشید تا با این ژن (wanderlust gene) آشنا شوید.

1

۲۱ عکس که ثابت می‌کند ایرلند جای فوق‌العاده‌ای برای مسافرت جاده‌ای است

هر کشوری رنگ و بوی خود را دارد و ایرلند، سومین جزیره‌ی بزرگ اروپا و بیستمین جزیره‌ی بزرگ جهان، از این قاعده مستثنی نبوده و سرشار از دیدنی‌ها و مناظر چشم‌نواز است که هیچ‌گاه از رفتن به آن پشیمان نخواهید شد. کافی است خون‌گرم بودن مردم این کشور را به این زیبایی‌ها اضافه کنید تا دیگر بی هیچ بهانه‌ای بار سفر بسته و به این کشور دوست‌داشتنی بروید. در ادامه مقاله‌ای به نقل از کیت صبحان مولیگان درباره‌ی مسافرت‌ جاده‌ایش به ایرلند را می‌خوانیم.  با کجارو همراه باشید.

2

۱۳ مکان دیدنی کانادا برای عاشقان طبیعت

کوه‌ها، جنگل‌ها، بیابان‌ها، یخچال‌ها و سواحل، پدیده‌های طبیعی آرامش‌بخشی هستند و کانادا کشوری پهناور است که با وجود چنین جاذبه‌های گردشگری، هر سال بسیاری از مردم را جذب می‌کند. با کجارو همراه باشید تا بهترین مناظر کانادا را با هم ببینیم.

7

بهترین شهرهای هند برای تحصیل

تحصیل در هند یک جهش اعتقادی است. هند کشوری کاملا متفاوت از هر کشور دیگری در کره‌ی زمین است، شبه قاره‌ای دربرگیرنده‌ی نزدیک به یک پنجم جمعیت جهان. هند، سرزمین امپراطوران و سلاطین بزرگ است، بهشت گرمسیری با تنوع زیستی فوق‌العاده و مادر روشن‌گر بسیاری از ادیان جهان.

7

۱۰ هلیکوپتر سواری فوق‌العاده در اطراف جهان

هلیکوپتر سواری تنها یک نمای منحصربه‌فرد از شهر یا منطقه‌ی مورد نظر را در اختیار شما نمی‌گذارد، بلکه تجربه‌ای بسیار مهیج و سرگرم‌کننده به شمار می‌رود. به‌علاوه، هلیکوپتر تنها راه لذت بردن مناظر دورافتاده‌تر و صعب العبور است . برای مثال، ۷۰ درصد جزیره‌ی کائوآئی (Kauai) واقع در هاوایی از طریق زمینی قابل دسترس نیست، بنابراین هلیکوپتر باعث می‌شود تا بتوان از این بهشت زیبا دیدن کرد و تجربه‌ای فوق‌العاده ناب و بی‌نظیر داشت.

صفحه ۱ از ۲