۱۰ هاستل که در اینستاگرام بیشترین طرفدار را داشته‌اند

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی پنجشنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰
۱۰ هاستل که در اینستاگرام بیشترین طرفدار را داشته‌اند

هاستل‌های فوق‌العاده زیبایی در سراسر دنیا وجود دارد که گردشگران می‌توانند با صرف هزینه‌ای به‌مراتب کمتر از هتل، علاوه بر اقامتی به‌یادماندنی، عکس‌های معرکه‌ای برای اینستاگرم‌شان داشته باشند.

حتماً لازم نیست که صدها دلار برای اقامت در یک هتل هزینه کنید تا بتوانید عکس‌های فوق‌العاده‌ای از آن برای اینستاگرام خود بگیرید. پلتفرم هاستل‌ورلد (Hostelworld) که مخصوص رزرو هاستل است، فهرست سالانه‌ی خود از هاستل‌های سراسر جهان که در اینستاگرام با بیشترین استقبال مواجه شده‌اند را معرفی کرده است. در این فهرست، هاستل‌‌های متعددی با ویژگی‌هایی نظیر استخرهای روی پشت‌بام، بانوج‌های بسیار بزرگ با چشم‌اندازی روبه کوهستان و کلبه‌های بامبو در ساحل به چشم می‌خورد. با اینکه اقامت در برخی از این هاستل‌ها ارزان نیست؛ اما به‌طرز چشمگیری مقرون‌به‌صرفه هستند و دیدگاه شما نسبت به هاستل را تغییر خواهند داد.

۱. هاستل خیابان ۲۴۸، چیانگ مای، تایلند

پرطرفدارترین هاستل های اینستاگرام

در گذشته، وقتی سینک اتاق‌خواب از لاستیک‌های قدیمی بود، به‌نوعی یک سفر کم‌هزینه محسوب می‌شد که مسافران به‌عنوان یک تجربه‌ی بامزه از آن استفاده می‌کردند؛ اما در سال ۲۰۱۹، همین هاستل ارزان به ستاره‌ی اینستاگرام تبدیل شده است.

هاستل خیابان ۲۴۸ (248 Street Hostel) فقط پنج دقیقه با اولد تاون چیانگ مای فاصله دارد و علاوه‌ بر سینک‌هایش که از لاستیک‌های قدیمی ساخته شده است، یک موتورسیکلت قدیمی در لابی و زیباترین بار دنیا را روی پشت‌بام خود دارد. نور بنفش ملایم این هاستل هماهنگی خوبی با چراغ‌های شهر دارد و استخر درخشان روی بام که در مجاورت بار قرار گرفته است، نیز تجربه‌ی اقامت در این هاستل را تکمیل می‌کند. در طول روز هم می‌توان هنگام تماشای مناظر کوهستان، یک نوشیدنی خوشمزه میل کرد.

اگر برای سفر به تایلند برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید تور تایلند را در کجارو جستجو کرده و بهترین آفر تور را از میان آژانس‌های معتبر مسافرتی با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید. همچنین برای داشتن برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای سفر خود، کجارو فهرست کاملی از جاهای دیدنی تایلند را در اختیار شما قرار داده است که ضمن کسب اطلاعات لازم درباره آن‌ها، سفر راحت‌تر و بهتری داشته باشید.

۲. هاستل سلینا لا فورچونا، لا فورچونا، کاستاریکا

پرطرفدارترین هاستل های اینستاگرام

هاستل سلینا لا فورچونا (Selina La Fortuna) در لا فورچونا کاستاریکا قرار دارد و پس از آنکه در اثر فوران آتشفشان تخریب نشد و به‌خاطر شانسی که آورد، اسم آن را روی شهر گذاشتند. این هاستل، چادرهای خصوصی اجاره می‌دهد که نسخه‌ی مینیاتوری هتل‌های سافاری است. برای گردشگرانی که قصد بازدید از پارک ملی آتشفشان آرنال و آبشار لا فورچونا (Catarata Rio Fortuna)، پیاده‌روی در مسیرهای متعدد و امتحان سایر ماجراجویی‌ها را دارند، این هاستل می‌تواند اقامتگاه خوبی باشد. هاستل سلینا لا فورچونا، با سالن استراحتی که دور یک استخر رنگارنگ قرار دارد، بار و کلاس یوگا تجربه‌ای به‌یادماندنی را پیشکش مهمانان می‌کند. برای کسانی که شاید به خوابیدن در چادر علاقه نداشته باشند، نیز اقامتگاه‌های سنتی در نظر گرفته شده است.

۳. هاستل USA Hostels Ocean Beach، سن دیگو، کالیفرنیا

پرطرفدارترین هاستل های اینستاگرام

سایت هاستل‌ورلد، به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس این شرکت، هاستل USA Hostels Ocean Beach در سن دیگو، کالیفرنیا را به‌عنوان یکی از ۲۰ هاستل‌ مورد نظرش برای مهمانی سالگرد انتخاب کرد. علاوه بر این، هاستل یادشده تنها هاستل آمریکایی در فهرست ۱۰ هاستل برتر پلتفرم هاستل‌ورلد است که یک اقامتگاه رنگارنگ فوق‌العاده در کنار دریا برای علاقه‌مندان به موج‌سواری و گشت‌وگذار در ساحل به شمار می‌رود. از این هاستل می‌توان با استفاده از حمل‌ونقل رایگان از همه‌ی جاهای دیدنی سن دیگو دیدن کرد یا یک تخته‌ی موج‌سواری اجاره کرد و به موج‌سواری روی اقیانوس آرام مشغول شد. اگر هم اهل ورزش نیستید، می‌توانید روی صندلی‌های ساحل لم بدهید و از تماشای دریا لذت ببرید.

۴. کاسا المنتو، مینکا، کلمبیا

پرطرفدارترین هاستل های اینستاگرام

هاستل کاسا المنتو (Casa Elemento) در اعماق جنگل کلمبیا، بانوج بسیار بزرگی دارد که به ادعای این هاستل، بزرگ‌ترین بانوج دنیا است و می‌توان از روی آن مناظر فوق‌العاده‌ای از کوهستان و جنگل را مشاهده کرد و به نظر می‌رسد که با هدف گذاشتن عکس‌های آن در رسانه‌های اجتماعی طراحی شده است. مسیرهای پیاده‌روی اطراف هاستل نیز امکان بیشتری برای گردشگران فراهم می‌کند تا عکس‌های خارق‌العاده‌ای از این جنگل‌ گرمسیری بگیرند. جذابیت این هاستل فقط به طبیعت بکر و چشم‌انداز آن خلاصه نمی‌شود، شب‌های جمعه بساط باربیکیو با نان تازه و گوشت کبابی دودی برپا می‌شود و تخت‌خواب‌های ساخته‌شده از کاج و اقامتگاه جدید «ریلکس» با تشک‌هایی ضخیم‌تر از بسیاری از هتل‌های لوکس دنیا نیز برای مهمانان مهیا است.

۵. هاستل جیلی منو اکو، اندونزی

پرطرفدارترین هاستل های اینستاگرام

اقامت در هاستل جیلی منو اکو (Gili Meno Eco Hostel) در اندونزی مثل زندگی در یک جزیره‌ی گرمسیری متروکه است که شامل کلبه‌های ساحلی از جنس بامبو می‌شود. یکی از ویژگی‌های این هاستل را می‌توان بار ساحلی شانتی. شانتی دانست که امکان صرف یک کوکتل میوه‌ای خوشمزه در کنار اقیانوس را فراهم می‌کند و هفته‌ای یک شب هم با پیتزای خانگی که روی آتش چوب طبخ شده، در خدمت مهمانان است.

همیشه می‌توانید بهترین آفرهای تور اندونزی را در کجارو پیدا کنید. تنوع فروشنده‌ها و پکیج‌های تور عرضه‌شده، به شما این اطمینان را می‌دهد تا بتوانید سفرتان را ارزان‌تر از همه جا برنامه‌ریزی کنید.

۶. هاستل Calle 11، سانتا مارتا، کلمبیا

پرطرفدارترین هاستل های اینستاگرام

هاستل Calle 11، ویلایی قدیمی در ساحل تاریخی شهر سانتا مارتا، کلمبیا است و مجموعه‌ی تلویزیونی نارکس را در ذهن تداعی می‌کند و بر اساس افسانه‌ها، این ویلا نیز قصر یک مافیای کلمبیایی بوده؛ هرچند اکنون جواهری به سبک مدیترانه‌ای است که فقط دو دقیقه با ساحل فاصله دارد و به جاذبه‌هایی نظیر پارک تایرونا، شهر گمشده، مینکا، پالومینو و La Guajira نزدیک است. مهمانان این هاستل می‌توانند در کنار استخر استراحت و یک نوشیدنی نوش جان کنند و از ماساژ هاستل لذت ببرند.

۷. هاستل ال ریو، سانتا مارتا، کلمبیا

پرطرفدارترین هاستل های اینستاگرام

اینفلوئنسرها معتقدند که سانتا مارتا، بهترین هاستل‌های اینستاگرامی دنیا را دارد. این شهر با نیم‌میلیون نفر جمعیت، تعداد هاستل‌هایش در فهرست هاستل‌ورلد بیشتر از کل ایالات متحده است. از آنجا که در این شهر می‌توان در یک خوابگاه ۱۸ تخت‌خوابی که قفل و حشره‌کش دارد، به‌راحتی یک بانوج برای شب اجاره کرد، وجود تعداد زیادی هاستل عجیب نیست. اگر به‌دنبال اتاق‌های خصوصی‌تر و سنتی‌تر هستید، کلبه‌های جنگلی هاستل ال ریو (El Rio Hostel) می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. این هاستل حدود نیم‌ساعت با ساحل افسانه‌ای سانتا مارتا فاصله دارد و اگر به موج‌سواری علاقه‌مند هستید، می‌توانید از کلاس‌های موج‌سواری هاستل استفاده کنید.

۸. تراولرز اوسیس، کنز، استرالیا

پرطرفدارترین هاستل های اینستاگرام

شمال کوئینزلند، دروازه‌ی ورود به دیواره‌ی بزرگ مرجانی است و اگر بودجه‌ی سفرتان را خرج کرده‌اید، اینجا محلی ایده‌آل برای اقامت به حساب می‌آید. در هاستل تراولرز اوسیس (Travellers Oasis) در کنز استرالیا، استخری آرام‌بخش در میان نقاشی‌های دیواری برای مهمانان مهیا شده است و فاصله‌ی چندانی با جنگل Daintree ندارد، جایی که می‌توانید خود را غرق در بوته‌زارهای سرسبز اقیانوس آرام جنوبی کنید. علاوه بر این، تراولرز اوسیس در نزدیکی گردشگاه شهر قرار دارد و مسافران با رفتن به آنجا می‌توانند از انواع گزینه‌های زندگی شبانه لذت ببرند. اگر هم بخواهید مشابه برخی مردم محلی، کباب درست کنید، محوطه‌ای نیز برای باربیکیو در نظر گرفته شده است.

۹. سلینا نوسارا، نوسارا، کاستاریکا

پرطرفدارترین هاستل های اینستاگرام

سلینا نوراسا (Selina Nosara) در نوراسا کاستاریکا شبیه به جنگلی لوکس مملو از استخرهای مجلل و سکوهای چوبی است. با اینکه این هاستل همه‌ی عناصر فتوژنیک هتلی با اقامت شبی ۷۰۰ دلار را دارد، اما همچنان یک هاستل با اتاق‌هایی خصوصی به قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار است. هاستل سلینا نوسارا شاید ارزان‌قیمت نباشد، اما در امتداد ساحل نوسارا قرار دارد و وجود یک رستوران با غذاهای سالم، لذت سفر را تکمیل می‌کند. این هاستل، کلوپ موج‌سواری خودش را نیز دارد و در نتیجه می‌توانید به دور از شلوغی جمعیت، از موج‌سواری لذت ببرید.

۱۰. کومبو ونزیا، ونیز، ایتالیا

پرطرفدارترین هاستل های اینستاگرام

کومبو ونیزیا (Combo Venezia) در ونیز ایتالیا، یک صومعه‌ی بازسازی‌شده‌ی قرن دوازدهمی است که اقامتی به‌یادماندنی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. اقامت در میان دیوارهای آجری چندصدساله و تماشای حیاط باشکوه هاستل از درون ایوان‌ها یا معاشرت با دیگران در زیر طاق‌های بار سنگی و قدیمی این مجموعه می‌تواند تجربه‌ی متفاوت و جذابی باشد. با این حال، اتاق‌های آن از طراحی کاملاً متفاوتی برخوردار هستند و با دکورهای مدرن و درخشان ایتالیایی به رنگ چوب روشن، ملبمانی از چرم تیره و لوازم مدرن تزئین شده‌اند. کافه‌ای نیز در کنار آب دارد که محلی ایده‌آل برای پست‌کردن عکس غذاها است.

اگر شما هم مشتاق سفر به این کشور و بازدید از جاهای دیدنی ایتالیا هستید می‌توانید به کمک کجارو قیمت تور ایتالیا آژانس‌های مسافرتی مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و تور موردنظرتان را با پایین‌ترین قیمت از آژانس‌های همکار کجارو بخرید.

مطالب مرتبط:

منبع matadornetwork

دیدگاه