تفاهم نامه همکاری بین سعدآباد و انجمن صنفی راهنمایان گردشگری امضا شد

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر دوشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵
 تفاهم نامه همکاری بین سعدآباد و انجمن صنفی راهنمایان گردشگری امضا شد

 تفاهم‌نامه همکاری مجموعه سعدآباد و انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری مجموعه سعدآباد و انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران به همت واحد گردشگری و امور بین‌الملل و به منظور گسترش همکاری‌های دو جانبه فرهنگی، گردشگری و پژوهشی، توسط کیا پارسا مدیر مجموعه سعدآباد و محمد حسین یزدانی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران امضا شد.

ایجاد زمینه مناسب و سیاست‌گذاری به منظور آموزش راهنمایان حرفه‌ای در جهت معرفی پتانسیل‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی مجموعه سعدآباد و برنامه‌ریزی در خصوص بازدیدهای هدفمند از موزه‌های مجموعه، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و نمایشگاه‌های گردشگری و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی از اهداف این تفاهم‌نامه است.

همچنین همکاری‌های دو جانبه جهت ایجاد و مناسب سازی تسهیلات گردشگری در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد به منظور جلب و جذب هر چه بیشتر گردشگران و بازدیدکنندگان، ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از آموزش‌ها، تجارب و تخصص اساتید گردشگری، برگزاری تورهای تخصصی و نشست‌های علمی از دیگر موارد توافق شده در این تفاهم‌نامه همکاری است.

مجموعه کاخ سعدآباد شامل ۱۸ موزه مختلف است که در گذشته ساختمان هر کدام از آن‌ها، کاخ اختصاصی یکی از اعضای خانواده شاهنشاهی بوده است. از جمله مهم‌ترین موزه‌های دایر در مجموعه کاخ سعدآباد می‌توان به کاخ موزه سبز، موزه برادران امیدوار، موزه استاد فرشچیان و موزه هنرهای زیبا اشاره کرد. این کاخ یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شود.

این کاخ در خیابان ولیعصر تهران، خیابان شهید فلاحی، انتهای خیابان شهید کمال طاهری قرار دارد.

شما نیز اگر علاقه‌مند به بازدید از کاخ سعدآباد و سایر کاخ‌های تهران هستید، می‌توانید با جستجوی تور تهران گردی در کجارو، بهترین تورها را مشاهده و قیمت آن‌ها را مقایسه کنید و در نهایت بهترین و ارزان‌ترین تور مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و سفری راحت و به یاد ماندنی به این شهر داشته باشید.

عکس کاور از Michael Erdman

مطالب مرتبط:

دیدگاه