برقراری پروازهای فوق‌العاده به نجف در فرودگاه‌های ایران به مناسبت اربعين

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا چهار شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
برقراری پروازهای فوق‌العاده به نجف در فرودگاه‌های ایران به مناسبت اربعين

طبق اعلام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، به مناسبت ايام اربعين در ۹ فرودگاه کشور پروازهای فوق‌العاده به مقصد نجف برقرار می‌شود.

به مناسبت ايام اربعين و به‌منظور رفاه حال زائران عتبات عاليات فرودگاه‌های یزد، اصفهان، مشهد، ایلام، ساری، تبریز و کرمان از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و دو فرودگاه امام خمینی (ره) و کیش میزبان پروازهای فوق‌العاده نجف اشرف خواهند بود.

در این راستا، این پروازهای فوق‌العاده در فرودگاه امام خمینی (ره) از ۱۷ مهر تا ۱۱ آبان، فرودگاه یزد پروازهای رفت روزهای ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۲ و ۲۳ مهر و پروازهای برگشت در روزهای ۲۲، ۲۳، ۲۹ و ۳۰ مهر و ۱ و۲ آبان به‌صورت برنامه‌ای، فرودگاه اصفهان  از ۱۹ مهر ماه تا یک هفته پس از اربعین، فرودگاه مشهد از ۱۵ مهر تا ۱۵ آبان، فرودگاه ایلام از ۱۷ مهر تا ۴ آبان، فرودگاه ساری روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه به نجف و دو پرواز برگشت نیز در روزهای ۲۹ و ۳۰ مهر، فرودگاه تبریز روزهای ۲۲،۲۳، ۲۸ و ۲۹ مهر و فرودگاه کرمان روزهای ۲۲، ۲۴ و ۲۶ مهر انجام می‌شوند.

همچنین، طبق اعلام رضا بديعی‌فرد، مديرکل فرودگاه‌های استان فارس، به مناسبت فرارسيدن ايام اربعين و در راستای ارائه خدمات مناسب به مسافران، شرکت هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران اقدام به برقراری دو پرواز فوق العاده در مسير نجف– شيراز– نجف اقدام کرده است. 

بديعی‌فرد افزود:

پرواز شيراز- نجف روز دوشنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۱۲:۱۰ و نجف– شيراز روز دوشنبه ۲۹ مهرماه در ساعت ۱۷:۵۰ انجام خواهند شد.

البته در حال حاضر نیز یک پرواز برنامه‌ای در روز سه‌شنبه هر هفته در مسير شيراز–بغداد انجام می‌شود.

برای خرید بلیط هواپیما در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، همیشه می‌توانید از طریق موتور جست‌وجوی پرواز کجارو، بلیط ارزان هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده‌های معتبر خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه