بهترین هتل های 5 ستاره کلمبو؛ شهر پربازدید سریلانکا

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 5 ستاره کلمبو؛ شهر پربازدید سریلانکا

اگر برای اقامت در کلمبو می‌خواهید به سراغ هتل‌های لوکس و 5 ستاره آن بروید، اما اطلاعی از آن‌ها ندارید، پیشنهاد می‌کنیم راهنمای ما را تا انتها دنبال کنید و با امکانات هتل‌های این شهر زیبا آشنا شوید.

هتل‌های کلمبو هتل‌هایی با مناظر متنوع هستند که بعضی از آن‌ها چشم‌اندازی از اقیانوس را به شما نشان می‌دهند و بعضی دیگر مناظر دریاچه و شهر زیبای آن‌ را به شما هدیه می‌دهند و شما در تور سریلانکا با هتل‌های متنوعی مواجه خواهید شد. کلمبو یکی از مقاصد گردشگری و از مهم‌ترین شهر‌های سریلانکا است. البته شاید به اندازه‌ی بسیاری از شهرهای ساحلی دیگر دنیا، زرق و برق نداشته باشد، ولی بدون شک ارزش سفر کردن را دارد و خاطرات شیرینی را برای ماجراجویان خود به همراه دارد. ساختمان‌های قدیمی به‌جا مانده از دوران استعمار، گوشه‌ای از تاریخ و فرهنگ کلمبو را به نمایش می‌گذارند. در بازارهای محلی در محله‌های قدیمی می‌توانید سبک زندگی بومی اهالی را تماشا کنید و در رستوران‌ها و کافه‌های جذاب آن می‌توانید با انواع غذاهای محلی و غذاهایی که از کشورهای مختلف به این سرزمین رسیده است، بچشید.

با توجه به جذابیت این شهر هتل‌ها از اهمیت بیشتری برخودار خواهند بود و در این مقاله قصد داریم بهترین هتل‌های 5 ستاره کلمبو را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحتی هتل خود را برگزینید؛ پس با ما همراه باشید.

هتل 5 ستاره کلمبو

معرفی هتل:

هتل سینامون لیک ‌ساید (Cinnamon Lakeside)

هتل سینامون لیک ‌ساید (Cinnamon Lakeside)

هتل سینامون لیک ‌ساید هتلی مجلل و لوکس در کلمبو است که در نزدیکی ساحل قرار دارد و تنها با ۶ دقیقه پیاده‌روی به آن دسترسی خواهید داشت. این هتل در کنار دریاچه بیرا (Beira) قرار دارد و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. کارمندان حرفه‌ای هتل از همان ابتدا شما را همراهی می‌کنند و شما را پس از پذیرش به اتاق‌هایتان راهنمایی می‌کنند.

این هتل اتاق‌های متنوعی را به مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد و شما می‌توانید با توجه به تعداد نفرات و بودجه‌ای که دارید، هر یک از اتاق‌های این هتل لوکس را رزرو کنید. اتاق‌ها مدرن و زیبا هستند و با رنگ‌های خنثی دکور شده‌اند. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، چای و قهوه‌ساز، مینی‌بار و حمامی مرمرین با لوازم بهداشتی هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای تراسی با چشم‌انداز زیبا و صندلی برای نشستن و لذت بردن بیشتر از مناظر رو به هتل هستند.

مجموعه غذاخوری و رستوران‌های این هتل بسیار متنوع است و شما در هر روز از اقامت خود می‌توانید به هر یک از این رستوران‌ها بروید و غذاهای جدید را تست کنید. در رستوران‌های این هتل انواع غذاهای مدیترانه‌ای، تایلندی، سنگاپوری و ژاپنی سرو می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم به تراس زیبای هتل با منظره آرامش‌بخش دریاچه بروید و غذای خود را در آن میل کنید، به‌خصوص در شب که نور شهر این فضا را دلچسب‌تر کرده است.

مهمانان در این هتل می‌توانند از شنا در استخر روباز هتل که نخل‌های زیبا آن را احاطه کرده است، لذت ببرند. مرکز اسپای هتل نیز با ارائه خدمات ماساژ، انتخابی برای ریلکس کردن و استراحت مهمانان است. از دیگر امکانات تفریحی و ورزشی هتل می‌توان به زمین تنیس، سالن اسکواش و باشگاه بدنسازی اشاره کرد. سرگرمی‌های شبانه نیز در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده و اگر اهل مطالعه هستید، می‌توانید به کتابخانه هتل نیز سری بزنید.

از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی باندرانیکی ۲۷٫۷ کیلومتر، تا معبد بودایی گانگارامایا ۱٫۶ کیلومتر، تا دریاچه بیرا ۰٫۵ کیلومتر و تا موزه هلندی کلمبو ۰٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 115,Sir Chittampalam A,Gardiner Mawatha, Fort, 00100 Colombo, Sri Lanka
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۴۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، فضای مناسب برای پیک نیک، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، مرکز اسپا و سلامت، سونا، اتاق بخار، خدمات آرایشی، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موزیک زنده، برنامه‌های شبانه، کتابخانه، دارت، بیلیارد، زمین بازی کودکان، زمین تنیس، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، بوفه کودکان، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، امانت بار، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک (پرداخت اضافه بها)، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق.

هتل کینگزبری کلمبو (The Kingsbury Colombo)

هتل کینگزبری کلمبو (The Kingsbury Colombo)

یکی از برترین انتخاب‌های عالی در هتل‌های کلمبو که در قلب شهر قرار دارد، هتل 5 ستاره‌ی کینگزبری کلمبو است که با داشتن چشم‌اندازی تماشایی و خیره‌کننده از اقیانوس هند، اقامتی خوش را برای میهمانان خود فراهم کرده است. این هتل که همچون کاخی می‌درخشد، با دسترسی عالی به مرکز شهر و جاذبه‌های آن رفت و آمد را برای مهمانان خود راحت کرده است.

استفاده از رنگ‌های شاد و روشن در همه بخش‌های این هتل مشهود است و در اتاق‌ها نیز همین‌گونه است و با دکور مدرن و جذابی که دارد، محیط آرامش‌بخشی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. این اتاق‌ها چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای به بندر و پارک گاله فیس دارند که حتما از آن لذت خواهید برد. اتاق های این هتل بواسطه پنجره‌های بزرگ، از نور طبیعی بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، مینی‌بار، چای و قهوه‌ساز و حمام اختصاصی مرمری با بهترین لوازم بهداشتی هستند.

این هتل رستوران و غذاخوری‌های شیک و مختلفی را به مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد که هر کدام با رنگ‌های شاد و دکوری متفاوت طراحی شده‌اند و میهمانان می‌توانند غذاهای غربی، چینی، ژاپنی و همچنین غذاهای جنوب شرق آسیا را میل کنند. یک رستوران در فضای آزاد هتلِ، مخصوص غذاهای دریایی و نوشیدنی‌های متنوع در هتل وجود دارد که باید حتما به آن سر بزنید. همچنین در این هتل محیطی به نام Sky Lounge وجود دارد که چشم‌انداز زیبایی رو به ساحل دارد و انواع میان‌وعده‌های سبک و نوشیدنی‌ها را برای میهمانان خود سرو می‌کند.

مهمانان می‌توانند برای کسب آرامش بیشتر به مرکز اسپای هتل مراجعه کنند یا اینکه به باشگاه مجهز هتل رفته و تمرینات ورزشی خود را در مدت سفر انجام دهند. خاطر نشان می‌شویم که استخر هتل نیز از بخش‌های مهیج و جذاب هتل است که شما را به شنا کردن تشویق می‌کند. از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی باندرانیکی ۲۷٫۴ کیلومتر و تا معبد بودایی گانگارامایا ۲٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: No 48 Janadhipathi Mawatha, Fort, 00100 Colombo, Sri Lanka
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۲۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، مرکز اسپا و سلامت، سونا، اتاق بخار، خدمات آرایشی، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موزیک زنده، برنامه‌های شبانه، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، بوفه کودکان، صبحانه در اتاق، امکانات وی آی پی، سوئیت ماه عسل، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، امانت بار، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک (پرداخت اضافه بها)، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق.

هتل هیلتون کلمبو (Hilton Colombo Hotel)

هتل هیلتون کلمبو (Hilton Colombo Hotel)

هتل هیلتون کلمبو هتلی مجلل و در بخش تجاری شهر است که نه تنها برای مسافرینی که به قصد سفرهای کاری به این شهر سفر می‌کنند، بلکه برای گردشگران نیز گزینه‌ای عالی است؛ مهمانان به راحتی می‌توانند یک شروع هیجان‌انگیز از این هتل داشته باشند. پذیرش مهمانان به سرعت انجام می‌گیرد و مسافرین در این هتل می‌توانند از راهنمایی‌های بخش تور هتل نیز استفاده کنند یا از پکیج‌های تور که به همین منظور وجود دارد، بهره‌مند شوند و سفر خود را راحت‌تر کنند.

اتاق‌های هتل مدرن و شیک هستند و بیشتر با رنگ استخوانی و روشن دکور شده‌اند. اتاق‌ها پنجره‌های بزرگ دارند و دارای دو پرده با ضخامت‌های مختلف هستند که شما می‌توانید هم اتاق را تاریک کنید و هم نور کافی را به اتاق برسانید. اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار، میز کار، حمامی با لوازم بهداشتی لوکس هستند.

در تمام فصل های سال استخر سرپوشیده هتل برای مهمانان قابل استفاده است. البته استخر روباز هم از دیگر خدمات تفریحی موجود در این هتل است که در فصل‌های خوش آب و هوا می‌توانید از آن استفاده کنید. باشگاه بدنسازی، زمین اسکواش و زمین بازی کودکان نیز از دیگر موارد تفریحی در این هتل است. شما می‌توانید از قدم زدن در باغ هتل هم در هر موقع از شبانه‌روز لذت ببرید.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود. رستوران‌های متنوع این هتل برای دیگر وعده‌های غذایی مهمانان خود غذاهای بین‌المللی، ایتالیایی و غذاهای محلی را سرو می‌کنند. از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی باندرانیکی ۲۷٫۴ کیلومتر، تا معبد بودایی گانگارامایا ۲٫۲ کیلومتر و تا دریاچه بیرا ۰٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 2 Sir Chittampalam A Gardiner Mawatha, Colombo 02, Fort, 00200 Colombo, Sri Lanka
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۸۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، مرکز اسپا و سلامت، سونا، اتاق بخار، خدمات آرایشی، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اسکواش، زمین بازی کودکان، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، بوفه کودکان، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، امانت بار، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک (پرداخت اضافه بها)، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایی، ژاپنی، ایتالیایی، هندی، انگلیسی)

هتل تپروبانا ریزورت آسیا لژر (Taprobana by Asia Leisure)

هتل تپروبانا ریزورت آسیا لژر (Taprobana by Asia Leisure)

همیشه هتل‌هایی که در نزدیکی ساحل قرار دارند، در میان گردشگران از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. هتل تپروبانا ریزورت آسیا لژر هتلی لوکس و مجلل است که تنها با ۲ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید. باغ زیبای این هتل برای قدم زدن و سپری کردن لحظاتی آرام گزینه‌ای عالی است. تعداد کم اتاق‌های این هتل، محیط بی‌سروصدایی را برای شما ایجاد می‌کند و اگر به دنبال گزینه‌ای آرام هستید، حتما به این هتل توجه ویژه‌تری داشته باشید.

اتاق‌های هتل دکوری مدرن دارند که نقاشی‌هایی با هنر نو، آن‌ها را مزین کرده است. همه اتاق‌ها منظره‌ای رو به دریا دارند و با داشتن تراسی در آن‌ها، شما می‌توانید در هر موقع از شبانه‌روز از دیدن منظره چشم‌نواز ساحل لذت ببرید. اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار و حمامی شیک از امکانات اتاق‌های این هتل است.

این هتل 5 ستاره بی‌شک رستوران‌های فوق‌العاده‌ای دارد که از مهمانان خود به بهترین شکل ممکن پذیرایی کند. غذاهای بین‌المللی و محلی برای شما در فضایی خاص و رویایی سرو می‌شود. شما می‌توانید میز خود را در کنار ساحل انتخاب کنید و غذای خود را در یک محیط آرام میل کنید. این هتل کافه‌ای در فضای باز و در نزدیک ساحل دارد که نوشیدنی‌های طبیعی را برای شما سرو می‌کند. از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی باندرانیکی ۵۵٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 354/16, Rathnayake Road, Thalpitiya, Wadduwa. Sri Lanka., 12560 Wadduwa, Sri Lanka
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، مرکز اسپا و سلامت، سونا، اتاق بخار، خدمات آرایشی، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اسکواش، زمین بازی کودکان، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، بوفه کودکان، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، امانت بار، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک (پرداخت اضافه بها)، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایی، ژاپنی، ایتالیایی، هندی، انگلیسی)

هتل سینامون گرند کلمبو (Cinnamon Grand Colombo)

هتل سینامون گرند کلمبو (Cinnamon Grand Colombo)

هتل سینامون گرند کلمبو از بهترین هتل‌های 5 ستاره کلمبو است که در مرکز شهر قرار دارد و با بهترین امکانات و لوکس‌ترین اتاق‌ها از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. لابی هتل فضایی بسیار بزرگ دارد و طراحی آن با دقت و ظرافت خاصی انجام شده است. سقف گنبدی لابی و شیشه‌کاری هنرمندانه آن، جلوه خاصی به آن بخشیده است. این هتل از هتل‌های برتر در کلمبو است که بسیاری از گردشگران که به دنبال هتلی لوکس و مجلل هستند و دسترسی به جاذبه‌ها و مراکز خرید برای آنان اهمیت دارد بسیار مناسب است.

اتاق‌های هتل، دارای چشم‌انداز زیبا از شهر کلمبو هستند و دکور آنان مدرن و زیبا است. از رنگ‌های متنوعی در اتاق‌ها استفاده شده است؛ بعضی از اتاق‌ها با دکور رنگ‌های گرم دکور شده‌اند و در بعضی از آن‌ها از رنگ آبی استفاده شده است. در تمام اتاق‌ها امکانات رفاهی همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک لحاظ شده است.

گزینه‌های غذاخوری پیشنهادی این هتل بسیار است و بهترین و متنوع‌ترین منوها در هر یک از رستوران‌های این هتل برای شما ارائه می‌شود. شما در رستوران‌های این مجموعه فرصت این را دارید که غذاهای چینی، اروپایی، ایتالیایی و غذاهای محلی را نوش جان کنید. کافه هتل نیز با نوشیدنی‌های گرم و سرد از شما پذیرایی می‌کند.

اتاق بازی مخصوص کودکان در این هتل وجود دارد و مهمانان با خیال راحت می‌توانند فرزندان خود را در این بخش قرار دهند. برای استراحت به مرکز اسپا و ماساژ هتل بروید و از امکانات آن بهره‌مند شوید. استخر هتل نیز برای علاقه‌مندان به شنا بسیار توضیه می‌شود و بی‌شک از شنا کردن در استخرهای این هتل به‌خصوص استخر روباز آن لذت خواهید برد.

  • آدرس: 77 Galle Road, Kollupitiya, 00100 Colombo, Sri Lanka
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۵۰۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، استخر روباز، استخر کودکان، مرکز اسپا و سلامت، سونا، اتاق بخار، خدمات آرایشی، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بیلیارد، زمین بازی کودکان، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، بوفه کودکان، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، امانت بار، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک (پرداخت اضافه بها)، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل 5 ستاره کلمبو

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 5 ستاره کلمبو بود؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و کیفیت بهترین باشد تا شما با خیال راحت‌تری هتل خود را انتخاب کنید. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید. شما می‌توانید به هر یک از این هتل‌ها که در این لیست به شما معرفی کردیم، در صفحه‌ی مربوط به هر هتل رای دهید و نظرات خود را بنویسید تا بقیه کاربران نیز با تجربیات شما آشنا شوند.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه