سوئیت در تبریز ، ارزان ترین نوع اقامت

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
سوئیت در تبریز ، ارزان ترین نوع اقامت

سوئیت‌یاب با بهره‌گیری از نیروی محلی مجرب و تلفیق آن با فناوری روز، خدمات جدیدی در حوزه رزرو سوئیت در تبریز ارائه می‌کند که ارزان‌ترین نوع اقامت محسوب می‌شود.

تبریز، به‌عنوان جهانشهر نام آشنای ایرانیان، بزرگ‌ترین قطب اقتصادی شمال غرب کشور محسوب می‌شود و با توجه به انتخاب این شهر به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸، حجم سفرهای گردشگری زیادی را به خود اختصاص داده؛ ولی در این میان کمبود واحدهای اقامتی، مشکلاتی را برای مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند به وجود آورده است. در شهرهای گردشگرپذیر، مردم معمولا منازل شخصی خود را که به سوئیت یا منزل معروف شده، به‌صورت اجاره روزانه در اختیار مسافران قرار می‌دهند؛ ولی با توجه به بافت فرهنگی تبریز، مردم این شهر غالبا علاقه‌ای به چنین کاری از خود نشان نمی‌دهند که این موضوع نیز با توجه به تعداد محدود مراکز اقامتی، باعث شده تا قیمت هتل‌ها، مهمانپذیرها و حتی قیمت سوئیت در تبریز افزایش قابل‌توجهی داشته باشد.

گردشگرانی که به شهر اولین‌ها سفر می‌کنند، عموما با تصور اینکه تبریز نیز جزو شهرهای کوچکی خواهد بود که افرادی کنار جاده، تابلو به دست، مشغول معرفی ویلا و سوئیت هستند، بدون پیش‌بینی و انتخاب محل اقامت خود راهی این شهر و به امید یافتن سوئیت ارزان در تبریز وارد این کلان‌شهر می‌شوند. گردشگران به‌جای لذت بردن از جاذبه‌های این کهن شهر تاریخی، زمان زیادی را در خیابان‌های پرترافیک، برای جست‌وجوی هتل یا مهمانپذیر یا سوئیت اجاره‌ای در تبریز صرف می‌کنند؛ ولی با توجه به محدود بودن چنین مراکزی در این شهر، خصوصا در روزهای پیک مسافرت، ظرفیت هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها تکمیل می‌شود و اغلب گردشگران موفق به یافتن محل اقامتی مناسب نمی‌شوند؛ بنابراین به اجبار شب را در پارک‌ها به صبح می‌رسانند.

سوئیت یاب

سوئیت‌یاب، یکی از استارتاپ‌هایی‌ است که با بهره‌گیری از نیروی محلی مجرب و تلفیق آن با فناوری روز، خدمات جدیدی در حوزه رزرو سوئیت در تبریز ارائه می‌کند که ارزان‌ترین نوع اقامت محسوب می‌شود. گروه سوئیت‌یاب با جمع‌آوری اطلاعات کاملی از اقامتگاه‌ها، خانه‌های اجاره‌ای، سوئیت‌ها و منازل مبله در شهر اولین‌ها، بستری را فراهم کرده است تا مسافرانی که قصد سفر به تبریز را دارند، قبل از شروع سفر با مراجعه به سایت زیر اقامتگاه موردعلاقه‌ی خود را از بین اقامتگاههای تایید شده این مجموعه انتخاب کنند.

www.suiteyab.com

همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات دقیق‌تر از مقصد سفر و مکان اقامتی خود، می‌توانید از طریق بسترهای ارتباطی موجود، به‌صورت کاملا رایگان با مشاوران محلی ارتباط برقرار کنید و پس از کسب راهنمایی‌های مورد نیاز، سوئیت یا آپارتمان مبله رزرو و با خیالی آسوده سفر خود را آغاز کنید.

سوئیت یاب

ارائه مشاوره تخصصی اجاره سوئیت، با بهره‌گیری از کادر مجرب بومی

از جمله مزایای اصلی سوئیت‌یاب می‌توان به ارائه تخصصی مشاوره اشاره کرد. با توجه به اینکه سوئیت‌یاب به‌صورت تخصصی، حوزه‌ی فعالیت خود را شهر تبریز قرار داده و با بهره‌گیری از توان کادر مجرب بومی، اطلاعات کامل به گردشگران ارائه می‌کند، می‌توان گفت مشاوره‌های این سامانه تخصصی‌تر و بهتر از باقی سامانه‌های رزرواسیونی است که دامنه فعالیت وسیعی دارند. مسافران تبریز در سوئیت‌یاب علاوه بر هتل‌ها و سوئیت‌ها می‌توانند سایر اقامتگاه‌های خصوصی همچون آپارتمان‌های مبله، بومگردی، خانه مسافر و حتی خانه‌های روستایی صخره‌ای اطراف تبریز (کندوان) را رزرو کنند.

واحدهای اقامتی در سوئیت‌یاب با توجه به قیمت بالای رزرو هتل‌ها و همچنین قیمت مسافرخانه‌های تبریز، به نسبت کیفیتشان در دسته‌بندی‌های متنوع برای سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف ارائه شده است؛ بنابراین گردشگران می‌توانند از طریق این سامانه با اجاره سوئیت در تبریز ارزان‌ترین نوع اقامت در این شهر را تجربه کنند.

گردشگران می‌توانند با مراجعه به سامانه سوئیت‌یاب، به‌سادگی و با در نظر گرفتن منطقه، تاریخ، محدوده بودجه و مشخصات مد نظرشان، اقامتگاه مناسب خود را انتخاب کنند. همچنین امکان مشاهده‌ی تصاویر با کیفیت از هر سوئیت و بررسی نظرات میهمان‌های قبلی در این سامانه فراهم شده تا مسافران بتوانند با خیالی آسوده برای اجاره سوئیت در تبریز با ارزان‌ترین قیمت اقدام کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه