ایرفرانس و KLM فعالیت خود را در ایران متوقف می‌کنند!

سیامک احدی
سیامک احدی شنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳
ایرفرانس و KLM فعالیت خود را در ایران متوقف می‌کنند!

ایرلاین ایرفرانس و KLM طی نامه‌ای به آژانس‌های هواپیمایی اعلام کرده‌اند که به دلیل شرایط اقتصادی و تجاری کنونی کشور، از ماه سپتامبر (مهرماه) به طور کامل فعالیت خود را در ایران متوقف می‌کنند.

دفتر هواپیمایی ایرفرانس - کی ال ام که چندین پرواز در هفته به مقاصد اروپایی از جمله پاریس و آمستردام داشت، امروز طی نامه‌ای به دفاتر آژانس هواپیمایی اعلام کرده که طی روزهای آینده تغییراتی در پروازهایش خواهد داشت و از ماه سپتامبر به طور کامل فعالیت خود در ایران را متوقف خواهد کرد.

در این نامه آمده:

با کمال تاسف اعلام می‌داریم، با توجه به شرایط اقتصادی و تجاری موجود، هواپیمایی ک. ال. ام. ناگزیر به متوقف کردن پروازهای خود بین تهران و آمستردام از تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر ماه) شده است.

این شرکت در ادامه آورده است که برای افرادی که بلیط پرواز خود را بعد از این تاریخ خریداری کرده‌اند، تغییرات لازم (Rebooking) را اعمال خواهد کرد و در صورتی که مسافر از تغییرات اعمال شده رضایت ندارد، می‌تواند بلیط خود را به طور کامل استرداد کند.

همچنین در بخش دیگری از نامه درباره هواپیمایی ایرفرانس آمده:

در مرحله اول پروازهای برنامه‌ریزی شده خود را از تاریخ اول آگوست (۱۰ مرداد) از سه پرواز به یک پرواز تقلیل خواهد داد. به این ترتیب که پروازهای خروجی از تهران به پاریس در روزهای یکشنبه و پنجشنبه کنسل و تنها در روزهای سه‌شنبه انجام خواهد شد.

ایرفرانس اعلام کرده که در مرحله دوم از ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) پروازهای ایرفرانس بین تهران و پاریس به طور کامل متوقف خواهد شد.

متن کامل نامه را می‌توانید در زیر مطالعه کنید:

کی ال ام ایر فرانس

پس از شروع نوسانات دلار و لغو برجام از سوی ایالات متحده آمریکا، چند ایرلاین از جمله تای ایرویز و ایرآسیا فعالیت خود را در ایران متوقف کردند و حالا این دو ایرلاین اروپایی نیز از عدم امکان ادامه فعالیت در بازار ایران خبر می‌دهند.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه