مراکز خرید کوتا، اندونزی

حمیده کریمی
حمیده کریمی یکشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
مراکز خرید کوتا، اندونزی

کوتا یکی از مناطق توریستی در اندونزی و جنوب جزیره‌ی بالی است که امروزه به یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در این کشور تبدیل شده است. مثل سایر مقاصد توریستی دنیا، مراکز خرید زیادی دارد که در آن بهترین برندهای داخلی و بین‌المللی، محصولات خود را عرضه می‌کنند.

استان بالی در اندونزی و در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. این استان شامل جزیره اصلی بالی و جزایر نوسا پنیدا، نوسا لمبونگان و نوسا سنینگان است. بالی در غربی‌ترین نقطه از جزایر سوندای کوچک قرار گرفته و از غرب با جاوا و از شرق با لومبوک همسایه است.

کوتا در جزیره بالی در اندونزی یک مقصد توریستی جذاب است. امکانات خرید در کوتا، در دهه‌های اخیر بسیار گسترده شده است. مراکز تجاری این منطقه از بازارهای کوچک محلی، امروزه به مراکز خرید بزرگ و لوکس تبدیل شده‌اند. امروزه در این مراکز خرید بزرگ می‌توانید انواع محصولات جدید و جذاب را بخرید. ضمن اینکه بازارچه‌های هنری و خیابان‌های خرید نیز گسترده‌تر شده‌اند و به جاذبه‌های گردشگری مهمی در این منطقه تبدیل شده‌اند.

این مراکز خرید، مثل سایر مراکز خرید بزرگ و مشهور دنیا، به غیر از امکانات خرید و فروشگاه‌های متنوع، امکانات دیگری هم دارند که برای همه‌ی اعضای خانواده در نظر گرفته شده است. مثلا رستوران‌های متعدد برای همه‌ی سلیقه‌ها یا امکانات تفریحی و ورزشی مثل سالن بولینگ، محوطه‌ی مخصوص بازی بچه‌ها و...

در این مراکز خرید معمولا برندهای لوکس و برتر داخلی و خارجی شعبه دارند و کم و بیش در آن‌ها سوغات و صنایع دستی پیدا می‌شود. بنابراین اگر دنبال محصولات بومی هستید، برای خرید باید به بازارچه‌ها سر بزنید. در ادامه، تعدادی از مهم‌ترین مراکز خرید کوتا را معرفی می‌کنیم.

مرکز تجاری کوتا بیچ‌واک (Kuta Beachwalk)

مراکز خرید کوتا، اندونزی

مجموعه‌ی کوتا بیچ‌واک یک مجموعه‌ی تجاری و تفریحی بزرگ است که وسعتی معدل ۳٫۷ هکتار دارد. در این مجموعه، فروشگاه‌های متعدد، رستوران و امکانات تفریحی وجود دارد و میزبان برترین برندهای داخلی و خارجی است؛ با مراکز خرید عادی کمی متفاوت است و توجه بسیاری از گردشگران و اهالی را جلب می‌کند.

پارکینگ دوطبقه و زیرزمینی این مجموعه ظرفیت لازم برای هزار خودرو را دارد که برای جایی مثل کوتا که خیابان‌های آن شلوغ است و جای پارک پیدا نمی‌شود، یک مزیت فوق‌العاده است. این مرکز خرید از سال ۲۰۱۲ و بعد از افتتاحش، مورد توجه مردم قرار گرفته و بازدیدکنندگان زیادی هم از بین اهالی و هم از میان گردشگران خارجی دارد.

این مرکز خرید در چند قدمی از ساحل قرار دارد و بهترین فرصت برای دوری از گرمای ساحل و ایجاد تنوع در سفر است. نحوه‌ی معماری بنا، پل‌های بزرگ و آب‌های جاری آن یادآور مزارع شالیکاری است. آتریوم بزرگ این مرکز خرید، محیطی طبیعی در فضای باز دارد و دارای باغ‌ها و فضای سبز واقعی و درختان سایه‌دار است. در طراحی این مجموعه، توجه به محیط زیست و ساخت بنایی دوستدار محیط زیست، مورد توجه قرار گرفته است.

همانطور که انتظار دارید، این مجموعه‌ی تجاری برای خرید لوکس مناسب است

همانطور که انتظار دارید، این مجموعه‌ی تجاری، برای خرید لوکس مناسب است. برندهای مشهور مد در آن آخرین محصولات خود را عرضه می‌کنند که از بین این برندها می‌توان به آرمانی جینز، باس اسپورتز، تامی هایلفیگر، ورساچه جینز، دیوا، گپ، منگو، نیو لوک، واچ ورلد، فیس‌شاپ، ایوروشه، برندهای مخصوص کودکان شامل اسباب‌بازی و پوشاک و... اشاره کرد.

کوتا بیچ واک مثل سایر مراکز تجاری بزرگ دنیا، به غیر از فروشگاه امکانات متعددی برای غذا خوردن دارد. یک فودکورت بزرگ در طبقه‌ی دوم این مجموعه قرار دارد که امکاناتی مثل زمین بازی بچه‌ها دارد. تعداد زیادی کافه، رستوران و اوت لت غذایی در این فودکورت فعالیت می‌کنند که بعضی از آن‌ها غذاهایی از سایر کشورهای دنیا را نیز سرو می‌کنند.

این مجموعه‌ی تجاری با هدف ایجاد یک مکان تفریحی خانواگی ساخته شده بنابراین امکانات تفریحی زیادی با تمرکز بر تمام اعضای خانواده دارد. مرکز بازی کوکان ب نام مینیاپولیس، پارک آبی و سایر امکانات تفریحی برای سنین مختلف از جمله دلایلی است که باعث جذب بازدیدکنندگان به این مجموعه‌ی تجاری شده است. پدر و مادرها با خیال راحت می‌توانند همراه فرزندان خود به این مرکز سر بزنند و در حالی که بچه‌ها سرگرم بازی و تفریح هستند، خرید کنند. اجرای فستیوال‌های هنری و فرهنگی یکی دیگر از برنامه‌های این مرکز برای خانواده‌ها است.

مجموعه‌ی سینمایی با ارائه‌ی جدیدترین فیلم‌های روی پرده، ویژگی دیگری است که کوتا بیچ‌واک را به یک مرکز تفریحی کامل و بی‌نقص تبدیل می‌کند. سوپر مارکت، سالن‌های زیبایی، بانک و صرافی و چشم‌اندازهای زیبا از غروب آفتاب، باغ و فضای سبز و ساحل در کنار هم دست به دست هم داده‌اند تا دراین مرکز تجاری، به هیچ عنوان احساس کمبود نکنید.

هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید به این مجموعه‌ی تجاری سر بزنید.

مرکز تجاری مال بالی گالریا (Mal Bali Galeria)

مراکز خرید کوتا، اندونزی

مال بالی گالریا یک مرکز خرید بسیار بزرگ است. این مرکز خرید بزرگ و لوکس با هدف ایجاد یک مرکز تفریحی و تجاری برای خانواده ساخته شده است. امکانات متعدد این مرکز شامل مراکز تجاری و امکانات تفریحی، باعث شده که جزو برترین مقصدهای تفریحی در کوتا باشد و همه‌ی گردشگران این منطقه، حتما زمانی را برای بازدید از این مجموعه در نظر بگیرند. فروشگاه‌ها و اوت‌لت‌های زنجیره‌ای فراوانی در این مرکز نمایندگی دارند.

علاه بر خرید و لذت بردن از رستوران‌های متعدد، این مجموعه، یک مرکز تفریحی کامل است و در تقویم رویدادهای آن، جشنوراه‌ها و رویدادهای تفریحی و فرهنگی زیادی وجود دارد و یکی از دلایل جذابیت آن برای گردشگران است. این رویدادها در آتریوم بزرگ مجموعه برگزار می‌شود که یک گنبد بزرگ و یک آب‌نمای مرکزی دارد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این مرکز، پارکینگ سه طبقه‌ی آن است و بخشی به‌عنوان پارکینگ روباز برای موتورسیکلت دارد.

این مرکز خرید لوکس، میزبان برندهای لوکس بین‌المللی است. این برندها در زمینه‌ی مد و پوشاک بانوان، زیبایی، محصولات مراقبت از پوست و بدن، عطر، ساعت مردانه و اکسسوری‌های مد و محصولات چرمی فعالیت می‌کنند. از میان مشهورترین برندهای حاضر در این مرکز خرید می‌توان به دانهیل، بولگاری، کارتیه، کلوین کلاین، ژیوانشی، ورساچه، هرمس، کنزو و... اشاره کرد.

به غیر از برندهای بین‌المللی تعدادی از برندهای باکیفیت داخلی هم در این مجموعه محصولات خود را عرضه کرده‌اند

به غیر از برندهای بین‌المللی تعدادی از برندهای باکیفیت داخلی هم در این مجموعه محصولات خود را عرضه کرده‌اند. بیشتر آن‌ها در زمینه‌ی محصولات دست‌ساز و صنایع دستی و سوغات فعالیت می‌کنند.

این مرکز از سه قسمت کلی تشکیل شده است. یکی از این قسمت‌ها به مجموعه‌ی سینمایی اختصاص دارد که در آن می‌توانید جدیدترین و بهترین فیلم‌های هالیوودی روز را تماشا کنید. قسمت اصلی مجموعه به مرکز خرید اختصاص یافته است. فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مستقل در این قسمت قرار دارند و محصولات خود را عرضه کرده‌اند. این فروشگاه‌ها شامل چند دپارتمان استور و هایپرمارکت است.

در اطراف آتریوم مرکزی بنا و سایر قسمت‌های آن، اوت لت‌های خرید و فروش محصولات و اوت لت‌های غذایی قرار دارند. این اوت‌لت‌ها نام‌هایی آشنا دارند و از برندهای معتبر داخلی و خارجی هستند. در طبقه‌ی دوم و زیر گنبد مرکزی بنا، امکانات سرگرمی واقع شده و یک کتاب‌فروشی بزرگ دارد.

در این مرکز، معماری منطقه‌ی بالی با معماری مدرن ترکیب شده است. وجود فضاهای سبز کوچک و نیمکت‌های جذاب، بر زیبایی آن افزوده است. سالن‌های حرفه‌ای زیبایی بخش دیگری از مجموعه را به خود اختصاص داده‌اند. رویدادهای مختلف معمولا در روزهای آخر هفته برگزار می‌شوند.

در لابی اصلی، امکانات دسترسی به سرویس‌های حمل و نقل و باجه‌ی اطلاع‌رسانی وجود دارد. ساعت کار این مرکز هر روز از ۹ صبح تا ۱۰ شب است.

لیپو مال کوتا (Lippo Mall Kuta)

مراکز خرید کوتا، اندونزی

مرکز تجاری لیپو مال کوتا، یک مرکز تجاری و تفریحی بسیار بزرگ و وسیع با امکانات کامل سرمایشی است و برای اینکه خرید کنید و از گرمای شهر فاصله بگیرید، گزینه‌ی خوبی است. این مرکز خرید در نزدیکی یکی از محبوب‌ترین تفریحگاه‌های ساحلی منطقه قرار دارد. آتریوم بزرگ این مرکز با فروشگاه‌های برندهای برتر داخلی و خارجی احاطه شده و این فروشگاه‌ها در سه طبقه، برترین محصولات خود را عرضه می‌کنند.

برندهای مد، سبک زندگی و سرگرمی در کنار هم زیر یک سقف جمع شده‌اند. این مرکز خرید به فرودگاه نیز بسیار نزدیک است و در چند قدمی چند هتل بزرگ و معروف قراردارد. این مرکز از سال ۲۰۱۴ و افتتاحش میزبان خریداران زیادی از بین گردشگران و حتی اهالی شهر است. یک فودکورت در فضای باز دارد. غرفه‌های این فودکورت غذاهای خیابانی و غذاهای سبک و لذیذ محلی را عرضه می‌کنند و حتی غذاهایی از سایر کشورهای دنیا نیز در آن‌ها پیدا می‌شود.

این مرکز خرید به فرودگاه نیز بسیار نزدیک است و در چند قدمی چند هتل بزرگ و معروف قرار دارد

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این مجموعه، رستوران‌های زنجیره‌ای آن است. این رستوران‌ها، غذاهای بین‌المللی و غذاهای محلی دارند و از نظر کیفیت و تنوع، کم‌نظیر‌اند. آتریوم اصلی مرکز، به غیر از فروشگاه‌های متعدد، بخشی برای برگزاری رویدادها و کنسرت‌ها دارد.

در این مرکز تجاری برندهای مطرح در زمینه‌ی پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، زیورآلات و ساعت، لوازم منزل، موبایل و لوازم الکترونیکی، دوربین و حتی صنایع دستی و سوغات بومی فعالیت می‌کنند. اگر قبل از پرواز به فکر تهیه‌ی سوغات افتاده‌اید، اینجا می‌توانید مجموعه‌ای از بهترین‌ها را پیدا کنید و برای عزیزان‌تان بخرید.

این مرکز یک مجموعه‌ی سینمایی در سه پرداه دارد که در آن می‌توانید جدیدترین فیلم‌های هالیوود را تماشا کنید. ساعت کار این مرکز هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

مرکز خرید دیسکاوری (Discovery Shopping Mall)

مراکز خرید کوتا، اندونزی

مرکز خرید دیسکاوری یکی از بزرگترین مراکز خرید در بالی و دومین مرکز خرید بزرگ در کوتا است. این مجموعه‌ی تجاری در یکی از خیابان‌های اصلی کوتا قرار دارد و موقعیت ساحلی آن با وجود آمفی تئاتری شنی در ساحل کوتا، یکی از دلایل جذابیت مرکز برای گردشگران است. این مرکز ۱۰ دقیقه با ماشین از فرودگاه و ۴۵ دقیقه از پایتخت بالی فاصله دارد.

این مرکز خرید بزرگ سه طبقه، میزبان تعداد زیادی اوت‌لت فشن و سبک زندگی است. بهترین برندهای بین‌المللی و داخلی و همینطور اوت لت‌های غذایی در آن شعبه دارند و غذاهایی از سراسر دنیا را سرو می‌کنند. ورودی این مرکز در کنار خیابان به وضوح قابل دیدن است و محال است آن را گم کنید. البته ورودی‌های متعددی دارد. آتریوم آن یک آب‌نمای مرکزی زیبا دارد. از میان برندهای مشهور غذایی حاضر در این مرکز می‌توان به برگر کینگ، کنتاکی، پیتزا دومینو و... اشاره کرد. تعداد زیادی رستوران زنجیره‌ای در طبقه‌ی همکف این مجموعه شعبه دارند.

از طرف ورودی ساحلی که وارد مجموعه شوید، با پلکانی به قسمت پشتی مرکز تجاری می‌رسید. رستوران‌های متعدد و چشم‌انداز زیبا از غروب، از ویژگی‌های این بخش از مرکز تجاری است. این ورودی برای کسانی که در ساحل تفریح می‌کنند یا در هتل‌های ساحلی این منطقه اقامت دارند، مناسب است همچنین کسانی که برای برگزاری رویدادها و کنسرت‌ها خودشان را به این مرکز می‌رسانند.

این مرکز خرید بزرگ سه طبقه، میزبان تعداد زیادی اوت‌لت فشن و سبک زندگی است

این مرکز میزبان دپارتمان استورهای متعدد است. چند مورد از آن‌ها، محصولات برتر  و باکیفیت داخلی را عرضه می‌کنند، از جمله باتیک اندونزی. کیف و کفش و متعلقات مد، از دیگر محصولاتی است که در این مجموعه عرضه می‌شود. از مشهورترین برندهای بین‌المللی حاضر در این مجموعه می‌توان به نایکی، آدیداس، پوما، ایوربست، شیلا نامیرا، میلانو، نایس تایم و... اشاره کرد.

بخش دیگری از مرکز را محصولات مرتبط با کودکان و اسباب‌بازی تشکیل داده است و یک بخش مخصوص عرضه‌ی محصولات دیجیتال نیز در این مرکز وجود دارد.

آمفی‌تئاتر مرکز خرید دیسکاوری، میزبان رویدادها و برنامه‌های متنوع است. فیلم‌های شنبه شب زیر نور ماه یکی دیگر از برنامه‌های این مجموعه است که طرفداران زیادی دارد. این سینمای ساحلی زمانی که هوا مساعد باشد، فعالیت می‌کند. هفته‌های مد، یکی از رویدادهای بین‌المللی است که در این مرکز برگزار می‌شود. بخشی از مرکز به دستگاه‌های خودپرداز، بانک و صرافی اختصاص دارد.

این مجموعه‌ی بزرگ، پارکینگ هم دارد و ساعت کار آن از یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و جمعه‌ها و شنبه‌ها از ۱۰ صبح تا ۱۰ و نیم شب است.

مرکز تفریحی و تجاری Park 23

مراکز خرید کوتا، اندونزی

مرکز تفریحی و تجاری Park 23 یک مرکز خرید جذاب و سرگرم‌کننده است که درست در کنار یک پارک آبی قرار دارد. این مرکز تجاری مجموعه‌ای از فروشگاه و رستوران‌های لوکس است و فروشگاه‌های آن نمایندگی‌های برندهای مشهور بین‌المللی در زمینه‌ی مد، ورزش و سبک زندگی است. از بین این برندهای مشهور می‌توان به نایکی، کوییک‌سیلور، ایرواک و... اشاره کرد.

این مجموعه شامل چهار طبقه و پارکینگ است که این طبقات از داخل با پلکان و بالابر به هم متصل شده‌اند. طبقه‌ی دوم به امکانات تفریحی اخصاص یافته و پاتوق قشر جوان است. رویدادهای خاص، حراج‌های متنوع، مسابقات سرگرم کننده و کنسرت‌های کوچک و نمایشگاه‌های هنری از نمونه رویدادهای جذابی است که در این مجموعه برگزار می‌شود و آن را به یک مرکز تفریحی کامل و بی‌نقص تبدیل می‌کند.

مرکز تفریحی و تجاری Park 23 یک مرکز خرید جذاب و سرگرم‌کننده است که درست در کنار یک پارک آبی قرار دارد

این مجموعه، یک مرکز سینمایی بزرگ دارد و تنها مجموعه‌ی سینمای جزیره با چهار پرده است و بهترین فیلم‌های روز دنیا از ظهر تا شب در این سینما به نمایش در می‌آید. فودکورت و کافه‌های متعدد در این مرکز وجود دارد که در آن‌ها می‌توانید غذاها و دسرهایی از سراسر دنیا را نوش جان کنید و لذت ببرید. مهم‌ترین بخش این فودکورت غرفه‌هایی است که مشرف به فضای باز قرار دارد و به سبک غرفه‌های خیابانی ساخته شده است و غذای محبوب خیابانی سرو می‌کند.

در این مرکز، آخر هفته‌ها مراسم مختلفی برگزار می‌شود و سیستم صوتی و نورپردازی کاملی دارد. اطراف محوطه‌ی اصلی آن پر از کافه است که در آن‌ها می‌توانید نوشیدنی بخورید و از موسیقی زنده لذت ببرید. این مجموعه هم برای خرید و هم برای تفریح، بسیار مناسب است.

هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید به این مرکز سر بزنید.

مرکز تجاری بالی براسکو (Bali Brasco)

مراکز خرید کوتا، اندونزی

مرکز تجاری بالی براسکو، دپارتمان مد در این منطقه است و محصولات جهانی مد در زمینه‌ی پوشاک بانوان، آقایان، کودکان را عرضه می‌کند. امکانات دیگری مثل اسپا و رستوران‌های لوکس و اوت لت های غذایی دارد. در این منطقه فروشگاه برند زیاد پیدا می‌شود و این مرکز تجاری، مجموعه‌ای از بهترین برندهای دنیا را در کنار هم جمع کرده است.

این مرکز خرید را به راحتی می‌توانید پیدا کنید و فرصتی عالی برای فرار از خیابان‌های شلوغ و گرم است. از مان افتتاحش در سال ۲۰۱۱، توانسته شهرت و محبوبیت فراوانی به دست آورد و معمولا دارای تخفیف‌های عالی است. در نگاه اول و از بیرون، این بنا شبیه به دپارتمان اسنور به نظر نمی‌رسد، ولی هیچ دست کمی از مراکز تجاری بزرگ ندارد و امکانات آن به فروشگاه‌ها محدود نمی‌شود و کافه و رستوران هم دارد.

بعد از بالا رفتن از پلکان آن، به یک لابی می‌رسید که اطراف آن کافه‌ها قرار دارند. در کافه‌ها می‌توانید نوشیدنی و غذاهای سبک بخورید.

این مرکز خرید را به راحتی می‌توانید پیدا کنید و فرصتی عالی برای فرار از خیابان‌های شلوغ و گرم است

در فروشگاه‌های این مجموعه، محصولات متنوعی عرضه شده است. مثلا سوغات و صنایع دستی و باتیک اندونزی. برندهای مشهوری مثل شنل، کلوین کلاین، پولو،آرمانی، نایکی، گس و... نیز در این مرکز نمایندگی دارند. این نمایندگی‌ها جدیدترین محصولات را عرضه می‌کنند و قیمت‌های بالایی دارند. به غیر از این محصولات گران، محصولات ارزان‌تر نیز اینجا پیدا می‌شود. از طریق پله می‌توانید به طبقه دوم برسید که بیشتر از هر چیز به پوشاک و وسایل کودکان اختصاص دارد.

بخشی از مرکز به نمایش و ارائه‌ی منسوجات سنتی اندونزی اختصاص دارد. از اینجا می‌توانید لباس‌ها و شال‌های ابریشمی و چاپ باتیک بخرید که طرح و رنگ‌های خاص و منحصربه‌فردی دارند. مغازه‌های فراوانی در این مرکز، صنایع دستی و سوغات عرضه می‌کنند و در مجموع، این مرکز تجاری برای خرید سوغات، بسیار مناسب است.

سالن زیبایی و اسپا از دیگر امکاناتی است که برای بازدیدکنندگان این مجموعه در نظر گرفته شده است. فضای مرکز دارای امکانات سرمایشی کامل است و امکانات رفاهی زیادی دارد. اتاق‌های وی‌آی‌پی و استراحتگاه‌های خصوصی و عمومی نیز در این مرکز در نظر گرفته شده است که بعضی از آن‌ها چشم‌اندازی به فضای سبز دارند.

در رستوران‌های متعدد این مرکز می‌توانید غذاهایی از اندونزی و از سایر کشورهای دنیا را نوش جان کنید.

این مرکز هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب باز است و می‌توانید برای گشت‌وگذار در آن برنامه‌ریزی کنید.

مرکز خرید کرفور پلازا (Carrefour Plaza)

مراکز خرید کوتا، اندونزی

مرکز خرید کرفور پلازا، شعبه‌های زیادی در سراسر دنیا دارد. هایپرمارکت آن در سراسر اندونزی مشهور است. این مجموعه‌ی تجاری بزرگ را به راحتی می‌توانید پیدا کنید و لوگوی بزرگ آن از دور پیدا است. محصولاتی که در این مجموعه عرضه می‌شود با محصولات آن در سایر شعبه‌ها یکسان است. از وسایل ضروری مورد نیاز زندگی روزمره تا گوشت و مواد غذایی، لوازم الکترونیکی و لوازم منزل در این مجموعه عرضه شده است. فروشگاه‌های این مجموعه در چهار طبقه محصولات بسیار متنوعی را عرضه می‌کنند و در هایپرمارکت آن محصولاتی پیدا می‌شود که در بالی نظیر ندارد.

مرکز خرید کرفور پلازا، شعبه‌های زیادی در سراسر دنیا دارد

این مجموعه‌ی تجاری، فضایی بزرگ و وسیع دارد و دارای پارکینگ بزرگ است. در داخل این مجموعه، هر آنچه که برای تعطیلات خود نیاز دارید پیدا می‌کنید. اوت لت های غذایی و فودکورت از امکانات دیگر آن است که مورد استقبال واقع شده و غذاهای متنوع از سراسر دنیا و ا نواع غذاهای ساده و سبک هم در آن سرو می‌شود. دسترسی به این مرکز تجاری راحت است و با ماشین ۲۰ دقیقه از ساحل کوتا فاصله دارد.

این پلازا، پاتوقی محبوب برای قرارهای اهالی شهر و گردشگران است. به طور کلی هر آنچه که از یک مرکز خرید کامل انتظار دارید، اینجا پیدا می‌شود. هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید به این مرکز تجاری سر بزنید.

مطالب مرتبط:

منبع indonesia

دیدگاه