هتل های ایروان

مرتب سازی بر اساس :
clear

اولین نفری باشید که برای این مکان عکس آپلود می کنید

بهترین هتل‌های ایروان

شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان با قدمتی از ۳۰۰۰ هزار سال قبل، یکی از سه شهر مهم قفقاز جنوبی و محبوب ارمنیان جهان به شمار می‌آید. این شهر در دامنه کوه آرارات و بر کرانه رود هرازدان واقع شده و به‌دلیل موقعیت مکانی منحصربه‌فردش، بارها شاهد جنگ‌های خونین عثمانی‌ها، پارس‌ها و امپراطوران روس بوده است؛ اما با وجود تمام تخریب‌های ناشی از نبردها و بلایای طبیعی، ایروان در دوران شوروی بازسازی شد و در حال حاضر با لقب «جواهری از سبک معماری نخستین شوروی» در جهان مشهور است.

ایروان در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایرانیان شده است؛ زیرا هزینه سفر به این شهر، بسیار مقرون‌به‌صرفه است. به‌طور حتم، یکی از مهم‌ترین مسائل در سفر، انتخاب هتل است. بهتر است بدانید که ایروان، هتل‌های پنج، چهار و سه ستاره مناسبی برای اقامت دارد و گردشگران از این نظر در این شهر مشکلی نخواهند داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین هتل‌های ارمنستان از دیدگاه گردشگران معرفی کنیم.

ایروان

منبع عکس: wanderlust.co.uk

با بهترین هتل‌های ایروان آشنا شوید:

هتل رادیسون بلو ایروان (Radisson BLU Hotel Yerevan)

هتل رادیسون بلو ایروان

منبع عکس: تریپ ادوایزر

هتل پنج ستاره رادیسون بلو ایروان با ۱۴۲ اتاق، مکانی فوق‌العاده برای اقامت در ایروان با امکانات مناسب و منظره‌ای زیبا و آرامش‌بخش از رشته کوه‌های آرارات است. این هتل در یک موقعیت مکانی عالی قرار دارد و مسافران تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانند به پارک پیروزی، یکی از دیدنیهای ایروان دسترسی پیدا کنند. هتل رادیسون بلو دارای دو رستوران با دو دکوراسیون متفاوت است که در یکی از آن‌ها غذاهای محلی ارمنی با رنگ و شکل اروپایی و غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود و در دیگری، ساندویچ‌ها و برگرها در کنار سالادهای متنوع در اختیار شما قرار می‌گیرد. 

تلفیق دکوراسیون مدرن و سنتی در اتاق‌های بزرگ هتل رادیسون بلو با وجود مبل‌های لوکس و مدرن در کنار فرش‌هایی با طرح‌های سنتی و امکاناتی چون اینترنت بی‌سیم رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی بار و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و آرایشی، این هتل را تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های ایروان کرده‌اند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به تراس، باغ، پارکینگ، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، مرکز اسپا و ماساژ، خدمات آرایشی، اتاق بازی، زمین تنیس، نگهداری از کودک، اتاق‌های عایق صدا، تبادل ارز، خدمات شست‌وشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، صندوق امانات و کارمندان چند زبانه (روسی، ایتالیایی، انگلیسی) اشاره کرد.

هتل گرند ایروان (Grand Hotel Yerevan)

هتل گرند ایروان

منبع عکس: تریپ ادوایزر

اتاق‌های هتل گرند ایروان با دکوری مدرن، استفاده از رنگ‌های تیره در کنار رنگ‌های روشن و هماهنگی رنگ‌بندی بین وسایل، فضایی راحت را برای شما فراهم می‌کنند

هتل پنج ستاره گرند ایروان با ۱۰۴ اتاق، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این شهر با توجه به نظر کاربران در سایت تریپ ادوایزر است. این هتل که با نام «گلدن تولیپ» نیز شناخته می‌شود، در یک موقعیت مکانی عالی در نزدیکی میدان چارلز آزناوور قرار گرفته است و گردشگران می‌توانند به‌راحتی از آن به بسیاری از مراکز خرید و همچنین میدان جمهوری، تئاتر اپرا و باله ارمنستان، موزه هوهانس تومانیان، قلعه اربونی، مسجد آبی، کلیسای جامع اچمیادزین و کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر دسترسی پیدا کنند.

اتاق‌های هتل گرند ایروان با دکوری مدرن، استفاده از رنگ‌های تیره در کنار رنگ‌های روشن و هماهنگی رنگ‌بندی بین وسایل، فضایی راحت را برای شما فراهم می‌کنند و دارای امکاناتی چون تراس، تلویزیون هوشمند، میز و صندلی، چای‌ساز و قهوه‌ساز، حمام اختصاصی و لوازم آرایشی بهداشتی و سرویس روزانه اتاق هستند.

رستوران‌های هتل گرند ایروان، انواع غذاهای لذیذ محلی ارمنی، مدیترانه‌ای و ایتالیایی را سرو می‌کنند و چشم‌اندازی پانارومایی از شهر را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. باغ هتل نیز با اجرای موسیقی زنده، فضایی فوق‌العاده برای خوردن یک میان‌وعده یا چای عصرگاهی فراهم می‌کند. در ضمن مهمانان می‌توانند به‌صورت ۲۴ ساعته از کافه هتل نوشیدنی، شیرینی و کیک سفارش دهند.

وان آب‌گرم، استخر روباز در پشت بام، استخر گرم، سونا، سولاریوم، سالن بدن‌سازی، انواع خدمات ماساژدرمانی، خدمات آرایشی بهداشتی، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی و کارمندان چند زبانه (روسی، ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی) از دیگر امکانات هتل گرند ایروان هستند. این هتل همچنین دارای اتاق کنفرانس با سقف نقاشی شده است که مسافران می‌توانند از آن برای برگزاری جلسات و سمینارها استفاده کنند.

هتل الکساندر ارمنستان (The Alexander, a Luxury Collection Hotel)

هتل الکساندر ارمنستان

منبع عکس: Expedia

هتل ۱۲ طبقه الکساندر ارمنستان، مکانی لوکس برای اقامت در شهر ایروان است. این هتل پنج ستاره با ۱۱۴ اتاق در موقعیتی فوق‌العاده در شهر، تعریف متفاوتی از امکانات مجلل را به مهمانان خود ارائه می‌کند. دکور مدرن و استفاده از اشکال هندسی، اتاق نشیمن و محیط دل‌باز در کنار امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم رایگان، سرویس روزانه اتاق، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، تلویزیون و حمام، هتل الکساندر را تبدیل به هتلی محبوب در میان گردشگران کرده‌اند. 

رستوران در طبقه آخر با چشم‌اندازی زیبا از شهر با منوی ویژه افراد رژیمی و منوی کودکان، تراس، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، خدمات آرایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شست‌وشو و خشکشویی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی) از دیگر امکانات هتل الکساندر هستند.

هتل گلدن پالاس ایروان (Golden Palace Hotel Yerevan)

هتل گلدن پالاس ایروان

منبع عکس: تریپ ادوایزر

هتل گلدن پالاس، یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های پنج ستاره ایروان با منظره‌ای باشکوه از بافت قدیمی شهر و کوه آرارات است. این هتل در یک موقعیت مکانی عالی قرار دارد و فاصله آن با میدان جمهوری ایروان تنها سه دقیقه است. در ضمن مهمانان هتل گلدن پالاس می‌توانند به‌راحتی به رستوران‌ها و مغازه‌های شهر و همچنین شبکه حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشند.

هتل طلایی رنگ گلدن پالاس با پنجره‌های بزرگ و شیشه‌ای و اتاق‌هایی با دکوراسیون روشن و به سبک قدیمی، مبلمان ایتالیایی، منبت‌کاری‌های ظریف و فرش‌های زیبا محیطی آرامش‌بخش برای اقامت در شهر ایروان را برای گردشگران فراهم می‌کند. از جمله امکانات متنوع این هتل می‌توان به مرکز اسپا و استخر، جکوزی، سونا، باشگاه، اینترنت و پارکینگ رایگان، رستوران در بام هتل با پنل‌های چوبی و صندلی‌های فیروزه‌ای، کافه هتل با امکان سرو  نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک و دسر، اتاق کنفرانس، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای در تمام اتاق‌ها، سیستم تهویه مطبوع، میز کار و بالکن اشاره کرد.

هتل نشنال (Hotel National)

هتل نشنال

منبع عکس: Booking.com

هتل پنج ستاره نشنال با ۷۵ اتاق در موقعیتی عالی در شهر ایروان واقع شده است و به‌دلیل تمیزی و کارکنان وظیفه‌شناس و خون‌گرم، یکی از بهترین هتل‌های ارمنستان محسوب می‌شود. این هتل تنها پنج دقیقه با میدان جمهوری فاصله دارد و شما با اقامت در این مکان، می‌توانید به‌راحتی به دیدنیهای ایروان دسترسی داشته باشید. اتاق‌های لوکس هتل نشنال دارای دکوراسیونی مدرن، نورپردازی جذاب و فضایی آرام هستند و اقامتی به‌یادماندنی را در این شهر برای شما فراهم می‌کنند.

کافه‌ هتل نشنال با مبل‌های چرم و امکان استفاده از نوشیدنی و کیک‌های تازه و رستوران با سرو انواع غذاهای بین‌المللی و محلی، تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم رایگان، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، خدمات آرایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شست‌وشو و خشکشویی، صندوق امانات، روزنامه و کارمندان چند زبانه از امکانات این هتل هستند.

هتل دابل تری بای هیلتون (DoubleTree by Hilton Hotel Yerevan)

هتل دابل تری بای هیلتون ایروان

منبع عکس: Expedia

تمام ۱۷۶ اتاق هتل «دابل تری بای هیلتون»، چشم‌اندازی زیبا به رشته‌کوه‌های آرارات دارند

هتل چهار ستاره «دابل تری بای هیلتون» ایروان با یک موقعیت مکانی عالی در مرکز شهر ایروان و در فاصله ۹ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس، امکان دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری این شهر دارد. این هتل ۱۵ طبقه در سال ۲۰۱۵ در خیابان گریگور لوساووریچ شهر ایروان افتتاح شد و از آن پس، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این شهر به شمار می‌آید. تمام ۱۷۶ اتاق هتل «دابل تری بای هیلتون»، چشم‌اندازی زیبا به رشته‌کوه‌های آرارات دارند و امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،  حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و سشوار را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

مرکز اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، باشگاه بدن‌سازی، انواع ماساژ، سالن آب‌گرم، تراس آفتاب روی پشت بام هتل، مبلمان در فضای باز، اینترنت بی‌سیم رایگان، پارکینگ خصوصی، رستوران با امکان سرو انواع غذاهای بین‌المللی، خوراک‌های ایتالیایی و غذاهای مدیترانه‌ای و نوشیدنی‌های سرد، کافی‌شاپ، بار، ترانسفر فرودگاهی، سالن کنفرانس با ظرفیت ۳۰۰ نفر، هفت اتاق جلسه، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودک و امکان استفاده از کامپیوترهای رومیزی از جمله خدمات هتل «دابل تری بای هیلتون» ایروان هستند.

هتل ماریوت ایروان (Armenia Marriott Hotel Yerevan)

هتل ماریوت ایروان

منبع عکس: Marriott.com

هتل چهار ستاره ماریوت با ۲۵۹ اتاق و سوئیت در میدان جمهوری ابروان و در فاصله ۵۰۰ متری مسجد کبود قرار دارد. این هتل در فاصله اندکی از جاذبه‌های گردشگری ایروان واقع شده و به همین دلیل در میان گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است. هتل ماریوت یا همان هتل ارمنستان در سال ۱۹۵۸ افتتاح شد و پس از فروپاشی شوروی و نوسازی در سال ۱۹۹۹ به‌عنوان هتل ماریوت آغاز به کار کرد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ با دکوراسیون کلاسیک با ارائه امکاناتی چون تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، پنجره‌های قدی رو به کوه آرارات یا میدان جمهوری و مبلمان شیک، استخر، سولاریوم، اسپا، سالن زیبایی، باشگاه تناسب اندام با امکانات و تجهیزات جدید، خدمات ۲۴ ساعته رزرواسیون، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان، پنج رستوران و کافه با امکان سرو غذاهای بین‌المللی، نوشیدنی‌های تازه و اسنک‌ها، انواع بستنی،  پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات ارزی، میز گردشگری، خدمات خشکشویی و لباسشویی، فروشگاه، امکان اجاره ماشین و دوچرخه و ترانسپورت فرودگاهی، همه و همه از دلایل محبوبیت هتل ماریوت هستند.

هتل ریپابلیکا ارمنستان (Republica Hotel Yerevan)

هتل ریپابلیکا ارمنستان

منبع عکس: cybevasion.fr

هتل چهار ستاره ریپابلیکا یکی از بهترین هتل‌های شهر ایروان است که در فاصله اندکی از میدان جمهوری در مرکز شهر قرار دارد. رستوران با سرو غذاهای محلی ارمنی، یک کافه در فضای باز با سرو میان وعده و غذاهای ایتالیایی، تراس پشت بام، خدمات لباسشویی و خشکشویی، امکان اجاره دوچرخه، اتاق‌هایی مجهز به اینترنت بی‌سیم رایگان، سیستم تهویه کننده هوا، یک یخچال و تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی مجهز به سشوار، حوله حمام و دمپایی از جمله امکانات این هتل هستند.

هتل پاریس ایروان (Paris Hotel Yerevan)

هتل پاریس ایروان

منبع عکس: Booking.com

هتل چهار ستاره پاریس ایروان در قلب این شهر و در فاصله اندکی از میدان جمهوری قرار دارد

هتل چهار ستاره پاریس ایروان در قلب این شهر و در فاصله اندکی از میدان جمهوری قرار دارد. سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل دارای امکانات مناسبی هستند که در میان آن‌ها می‌توان به تلویزیون‌های هوشمند، سیستم‎‌های گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، کتری برقی و حمام‌هایی مجهز به وان حمام، دوش مخصوص، سشوار، تن پوش و وسایل مخصوص حمام اشاره کرد.

پذیرش ۲۴ ساعته هتل، اینترنت بی‌سیم رایگان، رستوران در پشت بام با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه از شهر و رشته کوه‌های آرارات و امکان سرو غذاهای بین‌المللی، ایتالیایی و فرانسوی، کافه در تراس با امکان سرو نوشیدنی‌های تازه و خوشمزه، لابی، اتاق امانات، سالن ورزشی، دو اتاق برای کنفرانس و میزگرد، فضا برای ملاقات‌های کاری، خشکشویی و اتوشویی، کارکنان چند زبانه، پارکینگ رایگان و سالن پیرایش و زیبایی از جمله امکانات هتل پاریس ایروان هستند.

هتل ایبیس ایروان سنتر (Hotel ibis Yerevan Center)

هتل ایبیس ایروان سنتر

منبع عکس: Booking.com

هتل سه ستاره «ایبیس ایروان سنتر»، یکی از بهترین هتل‌های نوساز شهر است که در مرکز ایروان و در فاصله نزدیکی از جاذبه‌های شهر قرار دارد. این هتل در سال ۲۰۱۷ در ایروان افتتاح شده است و یکی از مدرنت‌رین هتل‌های این شهر به شمار می‌آید. ۲۵۵ اتاق این هتل با طراحی مدرن و امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و سشوار، کتری برقی، مبلمان و و صندوق امانات اقامتی دلچسب برای گردشگران در ایروان فراهم می‌کنند.

صبحانه بوفه، مبلمان در فضای باز، سالن تلویزیون، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه، رستوران در تراس با منظره زیبایی از شهر، کافه، بار و اسنک بار با امکان سرو انواع نوشیدنی و اسنک، اینترنت بی‌سیم رایگان، پارکینگ، برگزاری تورهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، پذیرش و سرویس ۲۴ ساعته، اتاق نگهداری چمدان، خشکشویی و اتوشویی، دستگاه خود‌پرداز، اتاق جلسات، میز گردشگری و تهیه بلیط، کرایه اتومبیل و دوچرخه و خدمات ویژه معلولین از جمله امکانات و خدمات هتل «ایبیس ایروان سنتر» هستند.

پرسش‌های متداول

بهترین هتل‌های پنج ستاره ایروان کدام هتل‌ها هستند؟

هتل نشنال، هتل گلدن پالاس، گرند هتل ایروان، هتل الکساندر ایروان و رادیسون بلو از بهترین هتل‌های پنج ستاره ایروان هستند.

بهترین هتل سه ستاره ایروان کدام هتل است؟

هتل سه ستاره «ایبیس ایروان سنتر»، بهترین هتل سه ستاره ایروان است که در مرکز ایروان و در فاصله نزدیکی از جاذبه‌های شهر قرار دارد.

نویسنده: نگین توکلی