بهترین هتل های ارزان بمبئی؛ شهر دیدنی هند

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵
بهترین هتل های ارزان بمبئی؛ شهر دیدنی هند

اگر می‌خواهید در بین هتل‌های اقتصادی بمبئی گزینه‌ای باب میل‌تان انتخاب کنید که خاطرات بی‌نظیری برایتان باقی بگذارد، در این لیست پیشنهادهای خوبی از بهترین هتل‌های ارزان بمبئی به شما خواهد شد.

هند سرزمین رنگارنگ و ادیان مختلف است و به همین دلیل با تنوع مذهبی و فرهنگی که دارد، مطمئنا تاریخ جذابی دارد. سالانه گردشگران بسیاری از گوشه و کنار دنیا برای دیدن این کشور زیبا و سحرانگیز به آن سفر می‌کنند. محل اقامت در سفر همیشه مقوله مهمی بوده است و چه بسا سفری با انتخاب محل اقامت مناسب و باکیفیت، سفری جذاب‌تر برای گردشگران خواهد بود و می‌توانند هزینه خود را صرف امور دیگر سفر بکنند.

 از آنجایی که هند و شهرهای آن همچون بمبئی دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیار هستند، در این مقاله از کجارو قصد داریم در بین هتل های بمبئی، به معرفی هتل‌های ارزان بمبئی بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

هتل ارزان بمبئي

هتل بنتلی مارینه درایو (Bentley Hotel Marine Drive)

هتل بنتلی مارینه درایو (Bentley Hotel Marine Drive)

هتل بنتلی مارینه درایو هتلی میان‌رده و اقتصادی در بمبئی است که امکانات آن بسیار معمولی، اما قابل قبول است و برای کسانیکه قصد دارند سفری ارزان داشته باشند یا مدتی کوتاه در شهر اقامت داشته باشند، مناسب است.

اتاق‌های هتل دکوری ساده، اما مرتب دارند و همه آن‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه، مینی‌بار، لوازم تهیه چای و قهوه و تلویزیون هستند. صبحانه به صورت بوفه‌ای برای مهمانان تهیه می‌شود و برای وعده‌های غذایی دیگر می‌توانند به رستوران‌های محلی و متعددی که در اطراف هتل وجود دارد مراجعه کنند.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی ۱۸٫۹ کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی ۱٫۳ کیلومتر، تا دروازه هند ۲ کیلومتر، تا باغ‌های معلق بمبئی ۳ کیلومتر و تا ساحل جوهو ۱۸٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Krishna Mahal, D Road, 3rd Floor, Marine Drive, Near Wankhede Cricket Stadium, Churchgate, 400020 Mumbai, India
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۲۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، خدمات خشکشویی و شستشو، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل ایرکرافت اینترنشنال (Hotel Aircraft International)

هتل ایرکرافت اینترنشنال (Hotel Aircraft International)

هتل ایرکرافت اینترنشنال هتلی میان‌رده و اقتصادی است که اگر قصد دارید سفری کم هزینه را تجربه کنید، می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد. اتاق‌های هتل دارای دکوری زیبا هستند و وسایل چوبی مرغوبی در آن برای مهمانان در نظر گرفته شده است و همه چیز برای اقامت خوب در آن در نظر گرفته شده است. اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمامی تمیز را برای مهمانان خود در نظر گرفته‌اند.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی ۲،۴ کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی ۱۷٫۳ کیلومتر، تا باغ‌های معلق بمبئی ۱۶٫۳ کیلومتر و تا ساحل جوهو ۲٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 179 Dayaldas Road, Off.Western Express Highway, Opp.Domestic Airport, Vile Parle (East), 400057 Mumbai, India
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۲۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، خدمات خشکشویی و شستشو، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل رزیدنسی فورت (Residency Hotel Fort)

هتل رزیدنسی فورت (Residency Hotel Fort)

اگر قصد دارید در هتلی اقامت کنید که باب میل‌تان باشد و هزینه‌ کمتری نیز برای اقامت در آن پرداخت کنید، هتل رزیدنسی فورت هتلی عالی برای شما خواهد بود. نکته دیگری که این هتل را برجسته‌تر می‌کند، موقعیت مناسب آن است و به راحتی می‌توانید از آن به دیدن جاذبه‌های شهر بروید.

اتاق‌ها با دکور مدرن و زیبایی که دارد شما را غافلگیر می‌کند و طرح‌های شطرنجی پرده‌ها و روتختی‌ها فضا را متفاوت کرده است. اتاق‌ها در اندازه‌های متفاوت برای هر نوع سلیقه‌ای وجود دارد و از این جهت مهمانان خود را راضی نگه می‌دارند. همه اتاق‌ها در این هتل مجهز به امکانات اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی زیبا هستند.

رستوران هتل با سرو غذاهای اروپایی و هندی از مهمانان خود میزبانی می‌کند. هتل تا فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی ۱۸،۹ کیلومتر، تا دروازه هند ۱٫۵ کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی ۰٫۷ کیلومتر و تا باغ‌های معلق بمبئی ۳٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 179 26 Rustom Sidhwa Marg, Corner of D.N. Road, Fort, 400001 Mumbai, India
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۲۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، خدمات خشکشویی و شستشو، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل پلازا (Hotel Plaza)

هتل پلازا (Hotel Plaza)

هتل پلازا هتلی 3 ستاره و مناسب برای سفر به بمبئی است؛ موقعیت خوب آن در کنار کیفیت خوب خدماتی که ارائه می‌دهد آن را به گزینه‌ای خوب در این شهر تبدیل کرده است. اتاق‌های هتل دلباز و زیبا هستند و با دکور مدرن و نورپردازی ظریفی که دارند، فضای آرامی را برای مهمانان خود ایجاد کرده‌اند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و غذاهای هندی را می‌توانید در رستوران هتل نوش جان کنید یا با رفتن به رستوران‌هایی که در اطراف هتل قرار دارد، با مردم محلی غذای خود را میل کنید و حس و حال بیشتری به سفر خود بدهید.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی ۵٫۲ کیلومتر، تا ساحل جوهو ۹٫۲ کیلومتر، تا دروازه هند ۱۶٫۹ کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی ۱۴٫۹ کیلومتر و تا باغ‌های معلق بمبئی ۱۵٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 70 (o) Central Avenue Road, Near Ambedkar Garden, Chembur (East), Mumbai 71, 400071 Mumbai, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۳۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بار، رستوران، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، خدمات خشکشویی و شستشو، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل ایبیس مومبای ایرپورت- آکور هتلز (ibis Mumbai Airport - An AccorHotels Brand)

هتل ایبیس مومبای ایرپورت- آکور هتلز (ibis Mumbai Airport - An AccorHotels Brand)

هتل‌های زنجیره‌ای ایبیس هتل‌هایی نام‌ آشنا در صنعت هتلداری هستند و بسیاری از کشورها دارای چندین شعبه از این مجموعه هتل‌ها هستند. هتل ایبیس مومبای ایرپورت- آکور هتلز از هتل‌هایی است که می‌توان با خیال راحت آن را برای مدت اقامت در شهر بمبئی برگزید و سفر خوبی را در آن تجربه کرد.

اتاق‌های مدرن هتل و دکور ساده‌اش که رنگ سفید در آن بیشتر به چشم می‌خورد، فضایی سرشار از آرامش را برای مهمانان خود ایجاد کرده و در کنار آن داشتن اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و وسایل تهیه چای و قهوه امکانات آن را تکمیل‌تر کرده است.

صبحانه متنوعی برای مهمانان هر روزه سرو می‌شود و مهمانان روز خود را با صبحانه‌ای عالی در محیطی شاد با دکوری رنگارنگ شروع می‌کنند. در رستوران هتل غذاهای محلی و بین‌المللی سرو می‌شود؛ اگر علاقه‌مند باشید، می‌توانید غذای خود را در تراس هتل میل کنید و از دیدن منظره شهری نیز در کنار غذای خود لذت ببرید.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی ۲٫۲ کیلومتر، تا ساحل جوهو ۳٫۱ کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی ۱۷٫۴ کیلومتر و تا باغ‌های معلق بمبئی ۱۶٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Nehru Road, Ville parle (E), Western Expressway, Near Domestic Airport, 400099 Mumbai, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۴۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بار، رستوران، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صندوق امانات، کرایه خودرو، خدمات خشکشویی و شستشو، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل پارله اینترنشنال (Hotel Parle International)

هتل پارله اینترنشنال (Hotel Parle International)

هیچ چیز مانند اقامت در هتلی بسیار جذاب با دسترسی عالی که امکانات بی‌نظیری داشته باشد نمی‌تواند یک سفر را به یادماندنی و خاص کند. هتل پارله اینترنشنال هتلی 3 ستاره و اقتصادی است، اما امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد، کم از یک هتل 4 ستاره ندارد. همه چیز در این هتل رنگ و شکل لوکس دارد و به خوبی توانسته‌اند که رضایت مشتریان را جلب کنند.

اتاق‌ها با رنگ‌های شاد و روتختی‌های گل‌دار مبله شده‌اند و همه امکانات رفاهی برای اقامتی عالی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. رستوران هتل دارای دکوری متنوع است و در هر بخش، از رنگ‌ها و صندلی‌های متفاوت استفاده شده و محیط سرزنده‌ای را برای مهمانان خود ایجاد کرده است.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی ۳٫۱ کیلومتر، تا ساحل جوهو ۲٫۲ کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی ۱۷٫۸ کیلومتر و تا باغ‌های معلق بمبئی ۱۶٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Tejpal Road, B.N. Agarwal Commercial Complex, Vile Parle (East), 400057 Mumbai, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۰۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بار، رستوران، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، تبادل ارز، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صندوق امانات، کرایه خودرو، خدمات خشکشویی و شستشو، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل روداس ان اکوتل (Rodas An Ecotel Hotel)

هتل روداس ان اکوتل (Rodas An Ecotel Hotel)

هتل روداس ان اکوتل هتلی با معماری خیره‌کننده است و به خاطر موقعیت مرکزی‌، تمیزی و با دقت بودن و مهربانی کارکنانش بسیار مورد توجه گردشگران واقع شده است. این هتل که هتلی 3 ستاره است امکانات عالی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است و فراتر از یک هتل اقتصادی، شرایط رفاهی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

اتاق‌های مدرن هتل با رنگ‌بندی خنثی و رنگ سبزی که در روتختی‌ها وجود دارد فضای متفاوتی را ایجاد کرده است. همه چیز در اتاق‌ها از اینترنت، تهویه و تلویزیون در بهترین حالت خود قرار دارد.

رستوران هتل در ابتدا با طراحی داخلی بی‌نظیرش و سقف هندسی شکل که دارد و سپس با غذاهایی که برای مهمانان سرو می‌کند، مسافرین خود را غافلگیر می‌کند. منویی متنوع از غذاهای لذیذ آسیایی در این رستوران در انتظار مهمانان است.

هتل دارای اتاق جلسه نیز هست و مهمانان برای جلسات کاری خود می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند. هتل تا فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی ۴٫۴ کیلومتر و تا ساحل جوهو ۹٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Central Avenue, Hiranandani Gardens, Powai , Andheri East, Powai, 400076 Mumbai, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۳۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بار، رستوران، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صندوق امانات، کرایه خودرو، خدمات خشکشویی و شستشو، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل سان سیتی رزیدنسی (Hotel Suncity Residency)

هتل روداس ان اکوتل (Rodas An Ecotel Hotel)

هتل سان سیتی رزیدنسی آخرین هتلی است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم. این هتل نیز با توجه به شرایط و امکاناتی که ارائه می‌دهد می‌تواند انتخاب عاقلا‌نه‌ای در سفر به این شهر باشد. اتاق‌های هتل ساده اما مرتب هستند و می‌تواند شما را راضی نگه دارد.

رستوران هتل گزینه‌ای مناسب برای تست غذاهای هندی خواهد بود و مسافرینی که به قصد سفر کاری به این شهر سفر می‌کنند و این هتل را انتخاب می‌کنند، می‌تواند از اتاق جلسه آن نیز استفاده کنند.

  • آدرس: 16th Road, MIDC, Andheri(East), 400093 Mumbai, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۳۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بار، رستوران، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صندوق امانات، کرایه خودرو، خدمات خشکشویی و شستشو، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل ارزان بمبئي

آنچه ذکر شد، بهترین هتل‌های ارزان بمبئی بود؛ بی‌شک این شهر دارای هتل‌های متنوعی است، اما در این مقاله تلاش شد تا هتل‌هایی معرفی شود که در نوع خود بهترین هستند و از موقعیت بهتری برخوردار هستند. اگر به این شهر رفتید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، تجربیات خود را با ما اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه