بهترین هتل های کرمان؛ شهر صنعتی و گردشگری جنوب شرق کشور

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های کرمان؛ شهر صنعتی و گردشگری جنوب شرق کشور

برای اقامت در کرمان هتل‌های تمیز و شیک زیادی برای مسافران و گردشگران وجود دارد که در این مقاله با آن‌ها آشنا می‌شویم.

کرمان مرکز یکی از استان‌ بزرگ و پهناور کرمان در جنوب‌شرقی ایران است. این شهر مرکز صنعتی، سیاسی، فرهنگی و علمی جنوب‌شرق کشور  و دارای آب و هوایی کویری است. شهر کرمان جاذبه‌های تاریخی فراوانی دارد به همین دلیل از جمله پنج شهر تاریخی ایران به‌شمار می‌رود.

برای اقامت در کرمان هتل‌های تمیز و شیک زیادی برای مسافران و گردشگران وجود دارد که در اینجا تمیزترین و مناسب‌ترین آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

کرمان

هتل پارس

هتل پارس کرمان

هتل پنج ستاره پارس معروف‌ترین و لوکس‌ترین هتل کرمان است که در سال ۱۳۸۱ در بلوار اصلی کرمان افتتاح شده است. سطح امکانات این هتل بسیار بالا است و مناسب کسانی است که در این شهر به دنبال هتل لوکس می‌گردند. از امتیازات هتل پارس می‌توان به رستوران سرباز در محوطه سرسبز آن اشاره کرد. این هتل همچنین مناسب گردشگران و مسافرانی است که به قصد خرید به کرمان آمده‌اند، زیرا دسترسی مناسبی به بازار کرمان دارد. اگر خیلی خوش‌شانس باشید، می‌توانید از موسیقی زنده‌ای که هر از چند‌گاهی در لابی هتل اجرا می‌شود، لذت ببرید.

امکانات هتل: سالن کنفرانس، آسانسور، سالن همایش، اتاق ویژه معلولین، نمازخانه، خشکشویی، لابی، اینترنت، کافی شاپ ۲۴ ساعته، جکوزی، سالن بیلیارد، سیستم اعلام حریق، خود‌پرداز، سرویس بهداشتی مخصوص معلولین، صرافی، سونا، پارکینگ، اتاق عروس و داماد، سالن بدنسازی، کافی‌شاپ تابستانه، رستوران، تاکسی سرویس، صندوق امانات، سالن ورزشی، رمپ جهت ویلچر معلولین، زمین تنیس، غذای دریایی، سالن اجتماعات، فست‌فود، روم سرویس ۲۴ ساعته، استخر، ماساژ، آژانس مسافرتی، تالار پذیرایی، فضای سبز، اتاق چمدان

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهار راه فرهنگیان

هتل جهانگردی

هتل جهانگردی کرمان

هتل سه ستاره جهانگردی یکی دیگر از هتل‌های مجموعه جهانگردی ایران است که کیفیت مناسبی دارد و خدمات خوبی به مسافران خود ارائه می‌دهد. موقعیت خوب این هتل، دسترسی به نقاط دیدنی کرمان از جمله بازار، حمام، آب‌انبار حاج‌آقا علی و آرامگاه مشتاقیه را به‌راحتی ممکن ساخته است. فروشگاهی نیز در محوطه هتل برای میهمانان تعبیه شده است تا بتوانند به راحتی بدون خارج شدن از هتل، وسایل مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنند.

امکانات هتل: سالن کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات کاری، سالن همایش، نمازخانه، آسانسور، خشکشویی، اینترنت، لابی، سیستم تهویه مطبوع، رستوران فضای باز، روم‌سرویس ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، سالن بیلیارد، سیستم اعلام حریق، خود‌پرداز، پارکینگ، فست‌فود، سالن بدنسازی، زمین تنیس، رستوران، تاکسی سرویس، آلاچیق، صندوق امانات، سالن ورزشی، ماساژ، غذای دریایی، سالن اجتماعات، سرو غذاهای رژیمی و گیاهی، جعبه کمک‌های اولیه، آژانس مسافرتی، کافی‌شاپ تابستانه، رمپ جهت ویلچر معلولین، تالار پذیرایی، فضای سبز، اتاق چمدان

آدرس: كرمان، بلوار جمهوری اسلامی، نبش چهارراه شفا

هتل گواشیر

هتل گواشیر کرمان

هتل سه ستاره گواشیر یکی از هتل‌های خوب و مناسب کرمان است. این هتل تنها هشت کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد و مناسب کسانی است که برای سفر کاری به کرمان سفر کرده‌اند. هتل گواشیر با معماری جذاب، امکانات خوب و قیمت مناسب، همیشه یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها میان مسافران شهر کرمان است.

امکانات هتل: رستوران، لابی، سالن ورزشی مجهز، آسانسور، پارکینگ، خشکشویی، اینترنت

آدرس: كرمان، بزرگراه امام، نبش بلوار امام‌حسین

هتل هزار

هتل هزار کرمان

هتل سه ستاره هزار یک هتل میان‌رده و مطلوب در شهر کرمان است که در سال ۱۳۷۲ ساخته و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شد. این هتل دسترسی خوبی به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری نظیر مجموعه گنجعلی‌خان، مسجد جامع کرمان، بازار اختیاری و باغ شازده ماهان دارد.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، صندوق امانات، رستوران، سیستم اعلام حریق، نمازخانه، پارکینگ، اینترنت

آدرس: کرمان، خیابان سعدی، کوچه شماره پنج

هتل اخوان

هتل اخوان کرمان

هتل دو ستاره اخوان یکی از هتل‌های اقتصادی و قدیمی کرمان است که در سال ۱۳۶۳ تاسیس شده است. این هتل در یکی از خوش‌مسیرترین نقاط کرمان برای گردشگران واقع شده است. اگر علاقه‌مند به پیاده‌روی باشید،‌ می‌توانید با کمی پیاده‌روی به بسیاری از مناطق دیدنی و جاذبه‌های گردشگری کرمان بروید. اگر به دنبال اقامتی راحت و آرام با قیمتی مناسب هستید، این هتل بهترین انتخاب است.

امکانات هتل: پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، لابی، اینترنت

آدرس: كرمان، بلوار شهید صدوقی

هتل کرمان

ّهتل کرمان کرمان

هتل کرمان یک هتل دو ستاره میان‌رده در شهر کرمان در ایران است. اتاق‌های این هتل بسیار تمیز و مجهز به امکانات مناسب و مطلوبی هستند. هتل کرمان فاصله کمی به برخی از جاذبه‌های گردشگری کرمان نظیر بازار، مجموعه گنجعلی‌خان، میدان آزادی، ایستگاه راه‌آهن، باغ شازده و همینطور فرودگاه بین‌المللی دارد.

امکانات هتل: لابی، نمازخانه، خشکشویی، اینترنت، پارکینگ، پذیرش ۲۴‌ ساعته، سیستم اعلام حریق، رستوران، خشکشویی

آدرس: کرمان، بلوارقدس، ابتدای ترمینال 

مطالب مرتبط:

دیدگاه