گردش یک روزه در مدرن ترین بوستان های تهران

لیما باقری
لیما باقری یکشنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰
گردش یک روزه در مدرن ترین بوستان های تهران

پارک طالقانی در کنار پل طبیعت، بوستان آب و آتش و بوستان نوروز مجموعه‌ای متنوع برای یک گردشگری یک‌روزه را تشکیل داده‌اند.

در زندگی مدرن و شهری امروز پس از یک هفته کاری سخت، اختصاص یک روز به تفریح نه‌تنها خالی از لطف نیست، بلکه به انگیزه ما برای شروع هفته جدید نیز، کمک خواهد کرد. با پیروی از یک برنامه‌ی از پیش تعیین شده، شما قادر خواهید بود تا به مرور زمان از اکثر جاذبه‌های محل زندگی خود بازدید کرده و درباره آن‌ها اطلاعات مفیدی کسب کنید.

در سری مقاله‌های تهرانگردی این امکان برای شما فراهم می‌شود تا هر هفته با یک برنامه‌ی از پیش تعیین شده، به سراغ بازدید از مکان‌هایی بروید که در نزدیکی هم قرار گرفته‌ و از نظر زمانی برای بازدید یک‌روزه مناسب هستند. همچنین در این بین با کافه‌ها و رستوران‌هایی برای صرف صبحانه، ناهار و عصرانه آشنا خواهید شد.

در تهرانگردی این هفته مکان‌های مورد نظر ما شامل پارک طالقانی، پل طبیعت، پارک آب و آتش، مجموعه رستوران‌های راه چوبی، پل‌های ابریشم، گنبد مینا و پارک نوروز بوده و مناسب‌ترین روزها برای بازدید از مکان‌های نام برده، پنجشنبه و جمعه است.

پارک طالقانی

شما می‌توانید بازدید را از پارک طالقانی آغاز کرده و برای دستیابی به این مکان، علاوه بر خودروی شخصی، از ایستگاه متروی شهید حقانی نیز استفاده کنید. پارک طالقانی یکی از زیباترین پارک های جنگلی تهران برای بازدید در چهار فصل سال بوده و دارای چشم اندازهای دل‌انگیز است. از جاذبه‌های این پارک می‌توان به راه چوبی و سکوی بزرگ‌ترین پرچم ایران اشاره کرد. پارک طالقانی از میدان‌ها، گذرگاه‌ها، فضای سبز و تپه‌های جنگلی زیادی تشکیل شده و همچنین دارای زمین بسکتبال، وسایل ورزشی و آلاچیق‌های فراوان است.

مطالب مرتبط:

منبع abasabad.tehran

دیدگاه