تاسیس باغ ایرانی در محل باغ ملی شهر سانچئون

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
تاسیس باغ ایرانی در محل باغ ملی شهر سانچئون

باغ ایرانی در محل باغ ملی شهر سانچئون بر اساس یادداشت تفاهم دو جانبه که به امضای شهرداران دو شهر رامسر و سانچئون رسید، تاسیس می‌شود.

در تاریخ ۱۰-۵ اردیبهشت ماه سال جاری هیئتی از جمهوری اسلامی ایران شامل شهردار رامسر، معاون امور عمرانی استانداری مازندران، مسئول بخش امور سرمایه‌گذاری شهرداری رامسر، رئیس اداره حفاظت محیط زیست رامسر و همچنین مدیر اجرایی مرکز منطقه‌ای رامسر در مرکز و غرب آسیا، به‌منظور بازدید از شهر سانچئون و امضای یادداشت تفاهمی دو جانبه میان شهرهای رامسر و سانچئون به کشور کره جنوبی اعزام شد.

مقاله مرتبط:

این بازدید با هدف همکاری دو جانبه به‌منظور ارتقای جهانی تنوع زیستی، تقویت طبیعت‌گردی از طریق به اشتراک گذاشتن مطالعات و تبادل اطلاعات و مشارکت طرفین در جهت توسعه فعالیت‌های ارتباطات، آموزش و تنویر افکار عمومی و توسعه اقتصاد محلی از طریق توسعه طبیعت‌گردی پایدار برگزار شد که در ‌‌نهایت یادداشت تفاهمی دو جانبه به امضای شهرداران دو شهر رسید.

تیم کره جنوبی با مسئولیت شهردار سانچئون و به میزبانی شهرداری رامسر از تاریخ ۱۰ مرداد ماه لغایت ۱۲ مردادماه، به ایران آمدند تا ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود گردشگری و سرمایه‌گذاری در شهر رامسر مورد بازدید و بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

طی این سفر هیئت کره‌ای از موزه کاخ رامسر، باغ سی و سه هکتاری، بلوار معلم، منطقه جواهرده (شامل روستای جواهرده، چشمه آب معدنی و محل سایت درختکاری سامسونگ در صیقل محله)، تله کابین، سواحل تفرجی و همچنین نقاط مختلف شهر بازید صورت گرفت.

طبق توافقات شهر رامسر، باغ ایرانی در محل باغ ملی شهر سانچئون تاسیس می‌شود. همچنین یکی از خیابان‌ها در رامسر به نام سانچئون و یکی از خیابان‌ها در شهر سانچئون به نام رامسر نام‌گذاری می‌شود. در این راستا موافقت‌نامه همکاری فی مابین دو شهر در محل هتل قدیم امضا شد.

مطالب مرتبط:

منبع فارس

دیدگاه