هتل‌های لوکس مسکو (قسمت دوم)

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
هتل‌های لوکس مسکو (قسمت دوم)

مسکو شهری پر از دیدنی‌های چشم‌گیر و جاذبه‌های بی‌نظیر است که همیشه مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. این شهر زیبا اقامتگاه‌ها و هتل‌های باشکوه و لوکس بسیاری دارد و در این مقاله از کجارو قصد داریم به معرفی هتل‌های لوکس آن بپردازیم.

بی‌شک مسکو به‌عنوان پایتخت پهناورترین کشور جهان، همیشه مورد توجه گردشگران بوده است. این سرزمین که در طول سالیان سال چالش‌ها و فراز و فرودهای بی‌شماری را به خود دیده است، با تاریخ کهن‌اش جایگاه خاصی را در بین پایتخت‌های کشورهای جهان پیدا کرده است؛ این شهر زیبا علاوه بر داشتن جاذبه‌های تاریخی و موزه‌ و کاخ‌های بی‌بدیل دارای جاذبه‌های طبیعی منحصربه‌فردی نیز است. همه این مجموعه منحصربه‌فرد با هم باعث شده است که گردشگران روز به روز بیشتر به آن توجه کنند و همین منجر به رونق هرچه بیشتر هتل های مسکو شده است. در این مقاله قصد داریم هتل‌های لوکس و معروف این شهر را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم و شما را با امکانات آن‌ها آشنا نماییم؛ با ما همراه باشید.

هتل لوکس مسکو

هتل هیلتون مسکو لنینگراد سکایا (Hilton Moscow Leningradskaya)

هتل هیلتون مسکو لنینگراد سکایا

ساختمان این هتل کوچک‌ترین ساختمان از مجموعه معروف هفت خواهران است که نزدیک به ایستگاه مترو «کراسنیوروتا» (Krasnye Vorota) بوده و فاصله آن تا کرملین مسکو حدود ۵ دقیقه است.

هتل هیلتون مسکو لنینگراد سکایا

چشم‌انداز بی‌نظیری از اتاق‌های این هتل از شهر وجود دارد و همچنین هتل دارای خدمات آرایشی نیز است. رستوران‌های هتل که غذاهای بین المللی و روسی طبخ می‌کنند در محلی مناسب با دکوراسیون‌های دلچسب اشتهای شما را ترغیب می‌کنند تا از غذای سفارش داده شده لذت ببرید.

هتل هیلتون مسکو لنینگراد سکایا

خدمات رفاهی و تفریحی بسیاری در هتل وجود دارد که می‌توان به سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم اشاره کرد. نکته مهمی که برای خانواده‌ها مهم است امکان نگهداری کودکان در هتل است که در این هتل توسط کارکنان آموزش دیده از کودکان نگهداری می‌شود.

هتل هیلتون مسکو لنینگراد سکایا

  • آدرس: Kalanchevskaya Street 21/40, Krasnoselsky, 107078 Moscow
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۲۷۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سر پوشیده، جکوزی و سونا ۲۴ ساعته، خشک شویی، صرافی، فروشگاه، سالن بدن سازی ۲۴ ساعته، اینترنت بیسیم، حمام آفتاب، حمام با ترکیب دوش و وان، اتاق های ویژه معلولین، ممنوعیت سیگار در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی خصوصی

هتل نشنال مسکو (National Hotel)

هتل نشنال مسکو

این هتل تنها ۲۰۰ متر از میدان سرخ و تئاتر بولشوی فاصله دارد و خود هتل خدماتی نظیر بازدید از کاخ کرملین مسکو، آبگرم رایگان با استخر سرپوشیده و بوفه صبحانه با غذاهای بین المللی را ارائه می‌دهد.

هتل نشنال مسکو

اتاق‌های این هتل بسیار زیبا طراحی و دکوراسیون شده است و دارای پنجره‌های بزرگ با سقف‌های بلند است. رستوران‌های متنوع این هتل غذاهای روسی، بین‌المللی و همچنین غذاهای مخصوص سرآشپز ایتالیایی نیز سرو می‌شود.

هتل نشنال مسکو

این هتل حدوداً یک ساعت تا فرودگاه بین المللی مسکو فاصله دارد و همچنین یک گزینه عالی و مناسب برای مسافران علاقه‌مند به تئاتر، فرهنگ و معماری است.

هتل نشنال مسکو

  • آدرس: Mokhovaya Street 15/1, Tverskoy, 125009 Moscow
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۲۰۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم، امنیت ۲۴ ساعته، سرویس خشکشویی، رستوران، سونا، استخر، پارکینگ، سیستم حفاظتی، سالن ورزش، تلوزیون، یخچال، رادیو، اینترنت، روزنامۀ روز، سشوار، حمام، تلفن، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، لباسشویی و خشکشویی، آرایشگاه، گیشۀ فروش بلیط هوایی، گیشۀ فروش بلیط راه‌آهن، فروشگاه، کارمندان چند زبانه، سالن زیبایی، اتاق خانوادگی، منوی رژیمی (اضافه بها)

هتل لوته مسکو (Lotte Hotel Moscow)

هتل لوته مسکو

هتل لوته مسکو که جزو سه انتخاب برتر هتل‌های مسکو است، مکانی مناسب برای سفرهای لوکس و تجملاتی است که در عین مجلل و باشکوه بودن ساخته عصر حاضر است.

هتل لوته مسکو

 این هتل در مرکز خرید و مرکز تجاری شهر مسکو قرار دارد و به شما سرویس و خدمات درجه یکی را در محیطی آرام و استثنایی ارائه می‌دهد. این هتل در نزدیکی ساختمان MGO یا همان ساختمان وزارت امور خارجه که یکی از بناهای هفت خواهر معروف استالینی مسکو محسوب می‌شود واقع شده است.

هتل لوته مسکو

تمامی اتاق‌ها دارای فضای وسیع هستند و با تخت‌های راحت و مبلمان‌های زیبا به‌طور شکیلی دکوراسیون شده‌اند. فضای سرویس بهداشتی اتاق‌های این هتل بزرگ و دارای کابین دوش و همچنین توالت است.

هتل لوته مسکو

غذا و نوشیدنی در این رستوران بسیار متنوع است و هرگونه منویی که مورد ذائقه شما باشد از آب‌میوه‌ها و دسرها تا غذاهای ژاپنی و فرانسوی و منوهای بین‌المللی در این هتل یافت می‌شود.

هتل لوته مسکو

این هتل کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده با مرکز تاریخی و توریستی شهر فاصله دارد و شما می‌توانید از این هتل دسترسی بسیار خوبی به مراکز تجاری و تفریحی شهر مسکو داشته باشید و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این هتل در فاصله کمتر از یک کیلومتر واقع شده است.

هتل لوته مسکو

  • آدرس: Novinskiy Boulevard 8 Bld.2, Arbat, 121099 Moscow
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۳۰۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: سونا، مرکز تناسب اندام، اسپا، ماساژ، وان آب گرم، حمام بخار ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، کافی شاپ، سرو صبحانه در اتاق، رستوران با منوی جداگانه، رستوران بوفه، اینترنت رایگان در تمام فضا‌های هتل، پارکینگ، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع‌رسانی، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتو شویی، واکس کفش، خدمات ملاقات/ میهمانی‌ها، مرکز تجاری، فکس و فتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه جهت خرید هدیه و سوغات، روزنامه، گاوصندوق، امکاناتی برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، سیستم گرمایشی، استعمال دخانیات در تمامی فضاهای هتل (اعم از عمومی و خصوصی) ممنوع ، پرسنل چند زبانه.

هتل بالتشواگ کمپینسکی مسکو (Hotel Baltschug Kempinski Moscow)

هتل بالتشواگ کمپینسکی مسکو

این هتل زیبا یکی از هتل‌های پنج ستاره شهر مسکو است که در قلب شهر مسکو واقع شده و ۵ دقیقه از کاخ کرملین و میدان سرخ فاصله دارد. همچنین ایستگاه مترو «ترتیاکوف سکایا» (Tretyakovskaya) با ۱۰ دقیقه پیاده روی با هتل فاصله دارد. گالری «ترتیاکوف» (Tretyakov)، به فاصله ۱۲ دقیقه پیاده روی، ایستگاه قطار «بلوروسکی» ۶.۵ کیلومتر و فرودگاه «شرمتیوو» ۳۵ دقیقه تا هتل فاصله دارند.

هتل بالتشواگ کمپینسکی مسکو

از جمله امکانات هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، یک مرکز اسپا مجهز به یک سالن ورزش و اینترنت بی سیم پر سرعت در همه بخش‌های هتل اشاره کرد.

هتل بالتشواگ کمپینسکی مسکو

اتاق‌های هتل به سبک روسی طراحی و مبله شده است و همه اتاق‌ها امکاناتی نظیر، تلویزیون، چای/قهوه ساز، یخچال، حمام، سشوار، تلفن را شامل می‌شود.

هتل بالتشواگ کمپینسکی مسکو

در رستوران و کافه این هتل می‌توانید از سرو انواع غذاهای لذیذ اروپایی، آسیایی و مدیترانه‌ای و همچنین نوشیدنی‌های گوارا لذت ببرید.

هتل بالتشواگ کمپینسکی مسکو

  • آدرس: Ulitsa Baltschug 1, Zamoskvorechye, 115035 Moscow
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۲۰۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر روباز، استخر سرپوشیده، اسپا، سالن ورزشی، حمام آفتاب، آبگرم، مرکز سلامت، سولاریوم، سونا، مرکز تناسب اندام، پذیرش ۲۴ساعته، کتابخانه، اجاره دوچرخه، سالن کنفرانس، اسنک بار، کافه، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات اتو، خدمات لباسشویی و خشکشویی، خدمات فکس و کپی، مرکز تجارت، شاتل، ترنسفر فرودگاهی، منطقه مخصوص سیگار، اتاق های پاک و بدون سیگار، سالن زیبایی، روزنامه.

هتل گلدن رینگ مسکو (Golden Ring Hotel)

هتل گلدن رینگ مسکو

این هتل ۵ ستاره مجلل با اتاق‌های لوکس و دکوراسیونی کلاسیک تا مرکز شهر مسکو حدود ۱۰ دقیقه با ماشین و ۵ دقیقه با مترو تا هتل فاصله دارد؛ همچنین گردشگران این هتل لوکس می‌توانند در کمتر از ۱۰ دقیقه به کاخ کرملین و میدان سرخ دسترسی پیدا کنند.

هتل گلدن رینگ مسکو

دو رستوران این هتل در پشت بام، با فضایی مجلل آماده پذیرایی از مهمانان با انواع نوشیدنی و غذاهای متنوع روسی و بین المللی است و همچنین چشم‌اندازی با مناظر پانوراما از شهر ارائه می‌دهد.

هتل گلدن رینگ مسکو

مجموعه آبگرم هتل، سالن ورزشی، حمام بخار و سالن زیبایی با انواع خدمات متنوع برای مسافران فراهم شده است تا آن‌ها لذت کافی را از سفر خود ببرند.

هتل گلدن رینگ مسکو

    • آدرس: Ulitsa Smolenskaya 5, Khamovniki, 119121 Moscow
    • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۲۹۳ اتاق است.
    • امکانات هتل: صندوق امانات، خدمات خشکشویی، تلویزیون، سـرویس رفت و آمد به فرودگاه، ارائه یک ماشیـن با راننده، خـدمات اتاق ۲۴ ساعته، دستـگاه خودپرداز واقع در لابی هتل، دفتـر صرافی، فـروشگاه‌های متنوع، سالن ورزش، سونا و حمام منحصربه‌فرد، سالن ماساژ، اینترنت پرسرعت رایگان، پارکینگ زیرزمینی امن، فکس و فتوکپی، سوئیت ماه عسل، امکانات برای معلولین، خدمات تور.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه