لباس مناسب برای پرواز های طولانی

پویان میهن‌پرست
پویان میهن‌پرست جمعه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
لباس مناسب برای پرواز های طولانی

لباس مناسب برای پرواز‌ های طولانی کدامند؟ برای دانستن این سوال در کجارو همراه ما باشید.

برای همه ما پیش آمده است که وقتی روی صندلی هواپیما می‌نشینیم و پس از تماشای بلند شدن هواپیما کم‌کم این فکر به سرمان می‌آید که لباس‌هایمان به‌اندازه‌ی کافی راحت نیستند و کاش لباس بهتری می‌پوشیدیم تا هر لحظه خدا خدا نکنیم که زودتر برسیم و در مقصد لباس‌های راحت‌تری بپوشیم. ما در این مقاله برای شما توضیح می‌دهیم چگونه از سفرتان در هواپیما لذت ببرید.

شلوار کتان راحت

شلوار کتان راحت

بهترین گزینه برای راحت بودن روی صندلی هواپیما، شلوارهای کتان کشی است. رنگ مشکی آن گزینه‌ی خوبی است چراکه جلب توجه هم نمی‌کند و موقعی که به مقصد می‌رسید ظاهر موجهی دارد.

اگر این شلوار‌ها را مناسب نمی‌دانید، چند تا سوال از خودتان بپرسید!  آیا می‌توانید به‌راحتی پاهایتان را جمع کنید؟  می‌توانید چهارزانو بنشینید؟ اگر جوابتان بله است، پس شلوار موردنظرتان مناسب این سفر هوایی است.

تیشرت یقه هفت کمی گشاد

تیشرت یقه هفت

برای پوشش بالاتنه از تیشرت‌های یقه هفت استفاده کنید. مهم‌ترین نکته برای انتخاب لباس این است که شما در آن راحت باشید. در وهله‌ی دوم، ظاهر شما اهمیت دارد. برای آقایان رنگ آن زیاد مهم نیست و برای خانم‌های عزیز هم که در زیر پوشش اسلامی است، بسته به سلیقه‌ی شخصی‌شان است.

سوییشرت گرم و نرم

سوییشرت گرم و نرم

اگر سفرتان در فصل سرما است و در مقصد نیز سرما انتظار شما را می‌کشد، می‌توانید گزینه‌ی قبل را با یک سوییشرت راحت ترکیب کنید. شاید رنگ مشکی آن بهترین گزینه باشد.

کفش‌های کتانی راحت

کفش های کتانی راحت

وقتی صحبت از پوشش پا در سفر هوایی می‌شود، مطمئنا منظور کفش پاشنه بلند یا صندل‌های بنددار نیست. معمولا بهترین گزینه یک جفت کتانی راحت است. البته بعضی از مردم کفش‌های کالج را نیز مناسب می‌دانند چراکه خیلی راحت از پا درمی‌آیند. نهایت سخن این است که اگر انگشتان پای شما فضای کافی دارند، کفشتان مناسب است.

کمی تجهیزات

کمی تجهیزات

بردن چندین چیز با خودتان هیچ ضرری ندارد. یکی از این وسایل، بالشتک‌های گردنی است. اگر هواپیمای شما آن‌ها را ارائه ندهد، آن وقت است که متوجه ضرورت آن می‌شوید. گزینه‌ی بعد، عینک آفتابی است. حتما الان می‌پرسید مگر در هواپیما عینک می‌زنند؟

سوال شما کاملا به جا است و جواب ما هم مثل جواب شما نه است. عینک آفتابی برای وقتی است که به مقصد می‌رسید و ممکن است زیر چشمانتان پف کرده باشد و شما نخواهید کسی شما را با آن ظاهر ببیند.

کمی تجهیزات

دیگر نیازی به گفتن نیست که یک هندزفری تا چه حد می‌تواند سفر شما را راحت‌تر و لذتبخش‌تر کند.

مطالب مرتبط:

منبع ThatBackpacker

دیدگاه