راه حلی ساده برای گم نکردن گجت‌ های کوچک در سفر

علی  کماسی
علی کماسی دوشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
راه حلی ساده برای گم نکردن گجت‌ های کوچک در سفر

یکی از کارهای خسته‌کننده در هر سفر جمع کردن وسایل است، به‌خصوص زمانی که تعداد زیادی دستگاه و وسایل الکتریکی به همراه داشته باشید. با کجارو همراه باشید تا شما را با راه حلی ساده آشنا کنیم.

شارژرها، آداپتور‌ها، کارت‌های حافظه و دیگر گجت‌‌های کوچک همیشه مستعد گم شدن در چمدان یا جا ماندن در هواپیما هستند. من برای سال‌ها از یک کیسه‌ی زیپ‌دار برای نگه‌داشتن گجت‌های کوچکم استفاده می‌کردم. اما این کیف از شرکت بگ اسمارت (Bagsmart) همه چیز را تغییر داد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این کیف کارآمد و کوچک آشنا شوید.

bagsmart

اندازه‌ی این کیف تقریبا به اندازه یک کتاب است و دارای جیب‌های کوچک و زیب‌دار، بند‌های انعطاف‌پذیر و یک جیب توری بزرگ برای قرار دادن باتری یا هارد اکسترنال است. همچنین این کیف دارای درگاه اختصاصی اس دی کارت است که برای عکاسان بسیار کاربردی است.

اندازه کوچک این کیف جابه‌جایی آن را برای سفر بسیار راحت می‌کند و از بهم ریختگی وسایل شما در طول سفر جلوگیری می‌کند. شما حتی ‌می‌توانید وسایل دیگری مانند پاسپورتتان را هم در این کیف بگذارید.

bagsmart

قیمت این کیف در سایت آمازون ۱۲/۹۹ دلار است

شاید اگر تنها سفر کنید این کیف را کاملا پر نکنید مگر اینکه با چند نفر به سفر بروید اما قیمتش کاملا به دلشوره‌هایی مانند گم کردن شارژر و هندزفری می‌ارزد. اگر شما قصد دارید به همراه دوستان، فرزندان یا خانواده‌تان سفر کنید می‌توانید از تمام ظرفیت این کیف برای قرار دادن وسیله‌های کوچک در آن مانند دارو‌ها و اسناد مختلف، استفاده کنید.

اگر شما هم از آن دسته افراد فراموش‌کار هستید، این کیف کوچک به شما کمک می‌کند تا استرس کم‌تری در طول سفر داشته باشید. شما در هنگام بازگشت هم نیاز دارید تا وسایلتان را به یاد آورید و در چمدان قرار دهید؛ حداقل با وجود این کیف می‌دانید که هر وسیله را در کجا قرار دهید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه