هتل‌های لوکس بمبئی (قسمت اول)

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
هتل‌های لوکس بمبئی (قسمت اول)

بمبئی یکی از شهرهای معروف تجاری و گردشگری در سرزمین زیبای هند است و به همین دلیل مسافران بسیاری را مجذوب خود می‌کند. در این مقاله از کجارو قصد داریم به معرفی هتل‌های لوکس بمبئی بپردازیم، با ما همراه باشید.

هند سرزمین ادیان و مذاهب مختلف است و رنگارنگ بودن آن در هر چیزی همچون لباس‌های سنتی، غذاهای لذیذ و سوغاتی‌های زیبای آن به چشم می‌خورد. این سرزمین شهرهای مهم بسیاری همچون بمبئی دارد که هم از نظر گردشگری هم از نظر تجاری حائز اهمیت است. این شهر زیبا دیدنی‌های بسیاری را از سواحل خود تا سرزمین فیلم، بالیوود را در آغوش خود پرورانده است. محل اقامت یکی از مهمترین بخش‌های سفر است و در هتل های بمبئی تنوع بسیاری برای هر نوع سلیقه‌ای وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های لوکس این شهر بپردازیم و اوج هنر و زیبایی را در هتل‌های آن به شما نشان دهیم؛ با ما همراه باشید.

هتل اوبریو بمبئی (The Oberoi Mumbai)

هتل اوبریو بمبئی

یکی از هتل‌های لوکس و بنام شهر بمبئی هتل اوبریو است که در قلب شهر بمبئی قرار دارد و فاصله‌ی آن تا فرودگاه بین‌المللی «چاتراپاتی شیواجی» (Chhatrapati Shivaji) نزدیک به ۴۵ دقیقه و تا ایستگاه مرکزی راه آهن ۲۰ دقیقه است و نمای زیبایی به‌سمت «دریای عرب» (Arabian Sea) دارد.

هتل اوبریو بمبئی

 اتاق‌های هتل بسیار شیک و با صدای دلنشین پرندگان و با عطر مرکبات باغ به‌همراه آرامش وصف‌نشدنی که دارد از مهمانان خود میزبانی می‌کند. اتاق‌های هتل برای مناسبت‌های خاص و ویژه همچون سفر ماه عسل و سالگرد ازدواج انتخاب بسیار مناسبی است.

هتل اوبریو بمبئی

 رستوران‌های این هتل منوی متنوعی از غذاهای هندی، اروپایی، ژاپنی و ایتالیایی دارد و کافه‌های آن بهترین نوشیدنی‌ها را در فضایی دلنشین به‌همراه موسیقی زنده ارائه می‌دهد.

هتل اوبریو بمبئی

موقعیت جغرافیایی هتل و نزدیکی به مراکز توریستی و گردشگری در کنار امکانات گسترده و خدمات بیشماری که پرسنل و کادر مجرب هتل به میهمانان ارائه می‌کنند این هتل را به گزینه‌ای عالی برای علاقه‌مندان به این نوع هتل‌ها تبدیل کرده است.

هتل اوبریو بمبئی

  • آدرس:  Nariman Point, 400021 Mumbai
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۲۸۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم، استخر روباز، پارکینگ، مرکز ورزشی، محوطه حمام آفتاب، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگه‌داری از کودک، باشگاه ورزشی، سالن کنفرانس، سرویس ترانسفر رایگان فرودگاهی، رستوران‌هایی مجلل، منوی غذای رژیمی (درصورت درخواست)، کافه، فضای سبز، خدمات درمانی، خدمات لباسشویی، مرکز خرید، شهر بازی، بالکن اختصاصی، سیستم تهویه هوای مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور و بلیط، خدمات تبدیل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع.

بیشتر بخوانید:

هتل تاج محل بمبئی (The Taj Mahal Tower Mumbai)

هتل تاج محل بمبئی

هتل زیبای تاج محل در منطقه معروف ‏Colaba‏ واقع شده است و فاصله آن تا گالری ملی هنر معاصر ۱۰ دقیقه پیاده است و همچنین فرودگاه بین‌المللی بمبئی ۲۵ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. این مجموعه شامل دو بنا است که از دیدگاه تاریخی و معماری متفاوت‌اند؛ یکی «تاج محل» و دیگری «برج تاج محل».

هتل تاج محل بمبئی

این هتل ۱۰ رستوران دارد و در مرکز اسپای آن انواع ‏ماساژ درمانی‌های سنتی هندی ارائه می‌گردد. ‏میهمانان می‌توانند انواع غذاهای متنوع را در رستوران های زیبای این هتل میل کنند و بعضی از رستوران‌های آن غذاهای چینی و ژاپنی سرو می‌کنند.

هتل تاج محل بمبئی

اتاق‌های این هتل دکوراسیون به سبک معماری هندی دارند و چشم‌انداز زیبایی به‌سمت شهر، دریا یا استخر هتل دارند. در همه اتاق‌‏ها تلویزیون ۳۲ اینچ و صندوق امانات موجود است و همچنین تهویه کننده هوا و حمام اختصاصی ‏در هر اتاق وجود دارد.

هتل تاج محل بمبئی

میهمانان می‌توانند برای ریلکس کردن از امکاناتی نظیر استخر و خدمات ماساژ بهره‌مند شوند. برای ‏بازدید از اماکن دیدنی شهر این هتل یک راهنمای خصوصی در اختیارتان قرار می‌دهد. این منطقه برای افرادی که به تاریخ، موزه و فرهنگ‌های مختلف علاقه‌مند هستند گزینه مناسبی است. ‏

هتل تاج محل بمبئی

  • آدرس: Apollo Bunder, Colaba, 400001 Mumbai
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۵۶۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: رستوران، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، پارکینگ، استخر سرباز، ماساژ، باشگاه بدن‌سازی، اینترنت بیسیم رایگان در لابی و اتاق‌ها، باشگاه ورزشی، خدمات آبگرم، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور و بلیط،‌ خدمات نگهداری کودک (اضافه بها)، خدمات خشکشویی، کرایه ماشین،‌ اتاق‌های VIP، مرکز آرایش و سلامتی،‌اتاق‌های بدون استعمال دخانیات، روزنامه، سرویس اتاق، تهویه مطبوع.

هتل تاج سانتاکروز (Taj Santacruz Hotel)

هتل تاج سانتاکروز

یکی دیگر از برترین هتل‌های بمبئی هتل تاج سانتا کروز است که در منطقه «ماهاراشترا» (Maharashtra) و در ۱۴ کیلومتری بمبئی واقع شده است و با امکانات و خدماتی با کیفیت یک محل ایدئال برای اقامت مسافران فراهم کرده است.

هتل تاج سانتاکروز

 این هتل زیبا چشم‌اندازی به استخر و نمای شهری دارد و مهمانان می‌توانند در کافه آن بهترین نوشیدنی‌ها را در طعم‌های مختلف نوش جان کنند.

هتل تاج سانتاکروز

این هتل دارای اتاق‌های متنوع و سوئیت‌های بسیاری در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف است که با امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه ، حمام اختصاصی ، لوازم بهداشتی رایگان و دستگاه دی وی دی پلیر تجهیز شده‌اند همچنین در این هتل استفاده از اینترنت بیسیم به‌صورت رایگان است.

هتل تاج سانتاکروز

در رستوران‌های هتل انواع غذاهای لذیذ با مواد اولیه تازه تهیه می‌شود و استخر با صندلی‌های آفتابگیر در اطراف آن، مرکز تناسب اندام و امکانات تفریحی بسیاری را به مسافران ارائه می‌دهد.

هتل تاج سانتاکروز

  • آدرس: Chhatrapati Shivaji International Airport ( Domestic Terminal) Off Western Express Highway, Santacruz (East), 400099 Mumbai
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۲۷۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: رستوران، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، اتاق خانوادگی، باغ، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، پارکینگ، استخر سرباز، ماساژ، سونا، باشگاه بدن‌سازی، اینترنت بیسیم رایگان در لابی و اتاق‌ها، باشگاه ورزشی، خدمات آبگرم، رستوران، منوی غذایی کودکان (اضافه بها)، اتاق ضد صدا، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور و بلیط،‌ خدمات نگهداری کودک (اضافه بها)، خدمات خشکشویی، کرایه ماشین،‌ اتاق‌های VIP، مرکز آرایش و سلامتی،‌اتاق‌های بدون استعمال دخانیات، فضای مخصوص برای سیگار، روزنامه، سرویس اتاق، تهویه مطبوع.

هتل لالیت بمبئی (The Lalit Mumbai)

هتل لالیت بمبئی

هتل لالیت بمبئی ۱ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی «سحر» (Sahar) فاصله دارد. این هتل دارای استخر روباز، تلویزیون کابلی صفحه تخت و ۶ غذاخوری است. اتاق‌های این هتل دارای تهویه کننده هوا، امکانات اتوکشی، میز کار و امکانات چای و قهوه ساز است.

هتل لالیت بمبئی

این هتل دارای اتاق کنفرانس است و مرکز بدن‌سازی آن مجهز به دستگاه‌های ورزشی مدرن است. انواع غذاهای هندی و بین‌المللی در رستوران هتل سرو می‌شود.

هتل لالیت بمبئی

این هتل در مرکز منطقه تجاری سحر قرار دارد و فاصله آن تا برکه Powai که یکی از جاذبه‌های توریستی معروف منطقه است ۷ کیلومتر است.

هتل ماریوت بای کورت یارد مومبای

  • آدرس: Sahar Airport Road, 400059 Mumbai
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۳۶۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: رستوران، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، فروشگاه، نگهداری از کودک، استخر، گاو صندوق در اتاق، محل کشیدن سیگار، استخر سرباز، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بدن‌سازی, باغ، سونا بخار، اینترنت بیسیم رایگان در لابی واتاق‌ها،پارکینگ اتومبیل، تهویه مطبوع، دستگاه خودپرداز، کرایه ماشین، خدمات خشکشویی، روزنامه، خدمات اتاق، سیستم گرمایشی، نگهداری بار،‌ اتاق‌های ضد صدا.

هتل ماریوت بای کورت یارد مومبای اینترنشنال ایرپورت (Courtyard by Marriott Mumbai International Airport)

هتل ماریوت بای کورت یارد

این هتل در قطب تجاری شمال بمبئی یعنی Andheri قرار دارد و دارای یک استخر روباز در فضای آزاد و یک مرکز تناسب اندام است. این هتل سه گزینه برای صرف غذا دارد که از میان آن‌ها می‌توان به یک کافه‌ی شبانه‌روزی اشاره داشت.

هتل ماریوت بای کورت یارد

این هتل کمتر از یک کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی Chhatrapati Shivaji فاصله دارد و فاصله‌ی آن تا Water Kingdom با ماشین حدود یک ساعت است. ایستگاه قطار Dadar در ۹.۷ کیلومتری از هتل واقع شده است. پارکینگ رایگان در صورت رزرو در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

هتل ماریوت بای کورت یارد

انواع غذاهای آسیایی و اروپایی در رستوران‌های این هتل سرو می‌شود و انواع غذاهای اصیل و حتی خوراک‌های رژیمی نیز برای مسافران سرو می‌شود.

هتل ماریوت بای کورت یارد

مهمانان می‌توانند در سالن ورزشی به فعالیت و تمرین مشغول شوند یا در بخش گردشگری هتل، نسبت به برنامه‌ سفر اقدام کنند. یک مرکز کاری و تجاری به‌همراه انواع تجهیزات مدرن و همچنین یک بازار کوچک در داخل هتل وجود دارند.

هتل ماریوت بای کورت یارد

  • آدرس: Andheri - Kurla Road, Andheri (E), 400059 Mumbai
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۳۳۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر روباز، تراس، محوطه فضای سبز، ورود حیوانات خانگی ممنوع، سالن بدن‌سازی و اسپا، رستوران با منو، سرو صبحانه در اتاق، پارکینگ اختصاصی، خدمات اتاق، اجاره ماشین،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، دستگاه خودپرداز، خشکشویی،‌ واکس و پولیش عکس، اتاق VIP، شاتل فرودگاهی (اضافه بها)، محل نگهداری چمدان، خدمات اتوکشی، سالن کنفرانس، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، امکانات مخصوص برای افراد ناتوان جسمی، محل مخصوص افراد سیگاری.

همیشه می‌توانید تورهای مختلف آژانس‌های مسافرتی را در صفحه اختصاصی کجارو برای تور بمبئی - گوا مقایسه کرده و تور مناسب خود را بیابید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه