هتل‌های ارزان سن پترزبورگ (قسمت دوم)

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
هتل‌های ارزان سن پترزبورگ (قسمت دوم)

سن پترزبورگ، شهری تاریخی، قطبی دیدنی و منحصربه‌فرد در کشور روسیه است که سالانه گردشگران بسیاری را میزبانی می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هتل‌های ارزان سن پترزبورگ بپردازیم و جزییات هرکدام را برای شما شرح دهیم؛ با کجارو همراه باشید.

سن پترزبورگ شمالی‌ترین شهر پرجمعیت جهان است که بناهای تاریخی، کاخ‌های باشکوه و موزه‌های بسیاری با آثار ویژه‌ای را در خود جای داده است. موقعیت جغرافیایی این شهر باعث می‌شود تا در اوایل تابستان طولانی شدن تابش آفتاب مانع از تاریکی هوا شود و اغلب اوقات شبانه روز، هوا یا روشن است یا حالت گرگ و میش دارد. به همین خاطر این شب‌ها به شب‌های سفید معروف است که یکی از ویژگی‌های جذاب این شهر محسوب می‌شود. بی شک سن پترزبورگ را باید یکی از جذاب‌ترین شهرهای اروپایی بر شمرد که سفر به آن را می‌توان به هر شخصی توصیه کرد. برای سفر به این شهر زیبا می‌توان با مدیریت هزینه‌ها و گزینش اقامتگا‌ه‌های مقرون به‌صرفه از میان هتل های سن پترزبورگ علاوه بر اینکه از دیدن این شهر لذت ببرید هزینه کمتری را صرف کنید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی هتل‌های با کیفیت و ارزان در این شهر زیبا بپردازیم و امکانات آن‌ها را به شما معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید. 

هتل کامفورت (Comfort Hotel)
هتل ارزان سن پترزبورگ

یکی از هتل‌های سن پترزبورگ که از موقعیت خوبی در شهر برخوردار است این هتل است که در خیابان «بولشایا» (Bolshaya) واقع شده است و از خیابان نوسکی پروسپکت (Nevsky Prospekt) یک پیاده روی ۲ دقیقه‌ای فاصله دارد.

هتل ارزان سن پترزبورگ

این هتل یکی از هتل‌های مقرون به‌صرفه است، در تمام بخش‌های هتل اینترنت بی‌سیم رایگان وجود دارد.

هتل ارزان سن پترزبورگ

به‌دلیل اینکه این هتل در مرکز شهر قرار دارد مسافت کوتاهی تا موزه آرمیتاژ، «آدمیرالتی» (Admiralty) و میدان کاخ فاصله دارد.

هتل ارزان سن پترزبورگ

وقتی قصد خروج از هتل را دارید از میز تور مشاوره بگیرید و نقشه سن پترزبورگ را از کارکنان هتل دریافت کنید. این هتل به‌دلیل موقعیت خوبی که دارد برای افرادی که علاقه‌مند به معماری‌های زیبا و بناهای تاریخی هستند انتخاب بسیار مناسبی است.

هتل ارزان سن پترزبورگ

  • آدرس: Ulitsa Bolshaya Morskaya 25، منطقه Admiralteyskiy
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۱۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، کافه، رستوران، سوئیت عروس، سیستم گرمایشی، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، گاوصندوق در کانتر پذیرش، سرویس لباسشویی/خکشویی، پرسنل چند زبانه، سرویس‌های راهنما، مساعدت در تهیه تور/بلیط، بار بر، ، لوازم بهداشتی رایگان، خدمات اتاق (در ساعاتی مشخص)، اتو/تخته‌ی اتو کشی (در صورت درخواست)، اتاق‌های عایق صدا، سشوار، میز و تماس‌های محلی رایگان.

بیشتر بخوانید:

هتل آزیموت سنت پترزبورگ (AZIMUT Hotel Saint-Petersburg)

هتل ارزان سن پترزبورگ

این هتل سه ستاره یکی از بهترین انتخاب‌های سه ستاره در شهر زیبا و تاریخی سن پترزبورگ است. هتل آزیموت در کنار رودخانه «فونتانکا» (Fontanka) واقع شده است و ساختمان این هتل، بلندترین ساختمان در بافت تاریخی آن منطقه به حساب می‌آید.

هتل ارزان سن پترزبورگ

 این هتل کافه‌ای با منظره پانوراما از شهر دارد و رستوران و اینترنت بیسیم جزو امکانات دیگر موجود در این هتل زیبا است.

هتل روسیه

تمامی اتاق‌ها با رنگ‌های روشن طراحی شده است و یک میز کار، تلویزیون و حمام و وان در آن‌ها وجود دارد.

هتل آزیموت دارای یک سالن ورزشی است و همچنین دستگاه خود پرداز و میز خدمات گردشگری برای گردشگران فراهم است و آن‌ها می‌توانند اطلاعات مفیدی درباره جاذبه‌های سن پترزبورگ و تورهای هتل به آن‌ها ارا‌ئه دهند.

هتل ارزان سن پترزبورگ

از این هتل با شاتل تا فرودگاه پولوکوا سن پترزبورگ تنها ۱۰ دقیقه فاصله است و با مرکز تاریخی شهر سن پترزبورگ، خیابان نوسکی پراسپکت با تاکسی حدود نیم ساعت فاصله است.

هتل ارزان سن پترزبورگ

  • آدرس: Lermontovsky Prospekt، Admiralteyskiy
  • این هتل سه ستاره است و ۵۷۷ اتاق دارد.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ، کافه، اجازه ورود حیوانات خانگی، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق، باشگاه ورزشی، سیستم گرمایشی، کافه‌ی شبانه، چای/قهوه در بخش‌های عمومی، کرایه‌ی اتومبیل، گاوصندوق در کانتر پذیرش، لوازم بهداشتی رایگان، کافی شاپ، سونا، آرایشگاه، انبار بار، پرسنل چند زبانه، شاتل هواپیمایی، کتابخانه.

هتل آگنی کلوب (Agni Club Hotel)

هتل ارزان سن پترزبورگ

یکی از هتل های ۳ ستاره روسیه که در شهر سن پترزبورگ واقع شده این هتل است که در فاصله ۵۰ متری از خیابان معروف نوسکی پروسپکت قرار دارد و میدان کاخ، موزه دولتی روسیه، کلیسای ناجی در خون و کلیسای کازان از دیدنی‌هایی است که در نزدیکی این هتل وجود دارد.

هتل ارزان سن پترزبورگ

صبحانه هر روز در این هتل سرو می‌شود و همچنین شب‌ها غذاهای معروف روسی در رستوران آن طبخ می‌شود. چای و قهوه در تمام طول روز به‌صورت رایگان به مهمانان ارائه می‌شود.

هتل ارزان سن پترزبورگ

تمامی اتاق‌ها با رنگ گرم دکور شده است و امکانات بسیاری از قبیل یخچال، تلویزیون، تماس رایگان محلی، حمام خصوصی با لوازم آرایش، سشوار و گاو صندوق را شامل می‌شود.

هتل ارزان سن پترزبورگ

از این هتل تا ایستگاه متروی «موسکوفسکی» (Moskovsky) با پیاده روی ۵ دقیقه راه است.

  • آدرس: Nevsky Prospekt 90/92، منطقه Tsentralny
  • این هتل سه ستاره است و ۶۷ اتاق دارد.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانوادگی، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق‌ها، رستوران، کافه، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه هوا‌ی مطبوع، نظافت روزانه، لوازم بهداشتی رایگان، تراس، کافه، خدمات اتاق ۲۴ ساعته، سرویس‌های راهنما، مساعدت در تهیه‌ی تور/بلیط، لوازم لباسشویی، آرایشگاه، پرسنل چند زبانه.

هتل Akhilles i Cherepakha

هتل ارزان سن پترزبورگ

این هتل در فاصله ۲ کیلومتری از موزه دولتی روسیه قرار دارد و در سراسر بخش‌های هتل اینترنت بیسیم وجود دارد. در این هتل زیبا همچنین رستوران و پارکینگ خصوصی نیز وجود دارد.

هتل ارزان سن پترزبورگ

همه اتاق‌ها در این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و یک حمام خصوصی هستند.

پذیرش در ۲۴ ساعت شبانه روز صورت می‌گیرد و میدان کاخ نیز در فاصله ۲/۴ کیلومتری از این هتل قرار دارد.

هتل ارزان سن پترزبورگ

  • آدرس: Ulitsa Dostoevskogo 19، منطقه Tsentralny
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانوادگی، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق‌ها، رستوران، کافه، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه هوا‌ی مطبوع، نظافت روزانه، لوازم بهداشتی رایگان، تراس، کافه، خدمات اتاق ۲۴ ساعته، سرویس‌های راهنما، مساعدت در تهیه‌ی تور/بلیط، لوازم لباسشویی، آرایشگاه، پرسنل چند زبانه، اجازه ورود حیوانات خانگی، خدمات ماساژ (شامل اضافه بها)

هتل روس (Russ Hotel)

هتل ارزان سن پترزبورگ

این هتل در مرکز شهر سن پترزبورگ قرار دارد و همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون و یک میز کار هستند. اتاق‌ها دارای اینترنت بیسیم و بعضی از آن‌ها حمام‌های مخصوص آبگرم نیز دارند.

هتل ارزان سن پترزبورگ

رستوران این هتل غذاهای سنتی روسی و همچنین غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند.

هتل ارزان سن پترزبورگ

خیابان نوسکی پراسپکت با پیاده روی ۱۵ دقیقه و باغ تابستان ۱۲ دقیقه فاصله دارد.

هتل ارزان سن پترزبورگ

  • آدرس: خیابان اول Artilleriyskaya، ناحیه Tsentralny
  • این هتل سه ستاره است و
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانوادگی، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق‌ها، رستوران، کافه، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه هوا‌ی مطبوع، نظافت روزانه، لوازم بهداشتی رایگان، تراس، کافه، خدمات اتاق ۲۴ ساعته، سرویس‌های راهنما، مساعدت در تهیه‌ی تور/بلیط، لوازم لباسشویی، آرایشگاه، پرسنل چند زبانه، اجازه ورود حیوانات خانگی، خدمات ماساژ (شامل اضافه بها)، تراس، سالن بیلیارد (شامل اضافه بها)

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه