رستوران های برلین، پایتخت تاریخی آلمان

حمیده کریمی
حمیده کریمی دوشنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
رستوران های برلین، پایتخت تاریخی آلمان

برلین، یکی از شهرهای توریستی آلمان، رستوران‌های فوق‌العاده‌ای دارد. برای آشنایی با چند رستوران برتر برلین، در ادامه با کجارو همراه باشید.

برلین یکی از زیباترین و گردشگرپذیرترین شهرهای آلمان است. به‌خصوص منطقه‌ی Berlin Mitte که به خاطر تاریخچه، مغازه‌ها و فروشگاه‌های عالی و معماری دیدنی‌اش برای گردشگران بسیار جالب است و از همه جاذبه‌های شهر، گوشه‌ای از آن را به نمایش می‌گذارد

غذا خوردن در رستوران یکی از بهترین تفریحاتی است که در سفرهای خارجی می‌توانیم تجربه کنیم. در این مقاله با چند نمونه از بهترین رستوران‌های برلین آشنا می‌شویم که هم مورد توجه گردشگران قرار دارند و هم اهالی شهر از آن استقبال می‌کنند. پس، اگر در سفر به برلین تصمیم گرفتید تا یک شب را در یک رستوران عالی بگذرانید و غذاهای لذیذ نوش جان کنید، می‌توانید یکی از این رستوران‌ها را انتخاب کنید.

رستوران گردان Sphere

رستوران گردان Sphere

برج برلین بلندترین سازه در آلمان است. این برج در سال ۱۹۶۹ تکمیل و افتتاح شده است و از آن زمان به بعد به‌عنوان یکی از بناهای نمادین شهر برلین مشهور است. در ارتفاع ۲۰۰ متری و از رستوران گردان Sphere بر فراز این برج می‌توانید چشم‌اندازهای زیبایی از شهر برلین را تماشا کنید و لذت ببرید. فرقی نمی‌کند که روز به این رستوران بروید یا شب، در هر ساعت از شبانه‌روز، چشم‌اندازهای نفس‌گیری از برلین روبه‌روی شما به نمایش درمی‌آید. مهمانان پس از گشت و گذار در شهر شلوغ و پرشور و هیجان برلین می‌توانند ساعتی را در این رستوران دیدنی به آرامش بگذرانند و شهر را از بالا تماشا کنند. البته چشم‌اندازهای دیدنی تنها جذابیت این رستوران نیست، تنوع غذاهای منو و کیفیت آن‌ها به‌همراه بهترین و متنوع‌ترین نوشیدنی‌ها، کامل‌کننده‌ی یک تفریح فوق‌العاده در برلین است.

رستوران Fassbender and Rausch

رستوران Fassbender and Rausch

این رستوران یکی از خاص‌ترین رستوران‌های برلین است. بیشتر افراد نام این رستوران را شنیده‌اند و آن را به‌عنوان بهترین شکلات‌فروشی شهر می‌شناسند ولی از منوی وسوسه‌انگیز و متنوعش خبر ندارند. بهترین شکلات داغ شهر را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید و حتی درصد شکلات به کار رفته را خودتان انتخاب کنید. در این رستوران، شکلات و دانه‌های کاکائو به‌عنوان یک ماده‌ی اصلی در تهیه‌ی غذاها و دسرها کاربرد دارد و بدون شک این رستوران بهشتی واقعی برای علاقه‌مندان به شکلات است.

رستوران Clärchen’s Ballhaus

رستوران Clärchen’s Ballhaus

این رستوران، در آغاز Bühlers Ballhaus نام داشت ولی بعدها با نام Clärchen’s Ballhaus مشهور شد؛ بعد از اینکه Bühler در جنگ جهانی اول کشته شد و همسرش کلارا مدیریت رستوران را به دست گرفت. این رستوران با وجود اینکه در جریان جنگ جهانی دوم در بمباران آسیب دیده بود، توانست جذابیت و شهرت خود را حفظ کند. منوی این رستوران بسیار وسوسه‌انگیز و نسبتا مقرون‌به‌صرفه است. غذاهای سنتی آلمانی در این رستوران به‌همراه بهترین و متنوع‌ترین نوشیدنی‌ها سرو می‌شود.

رستوران Bandol sur Mer

رستوران Bandol sur Mer

در این رستوران که فضایی جذاب و صمیمانه دارد تجربه‌ای متفاوت از غذا خوردن در برلین خواهید داشت. مهمانان این رستوران می‌توانند از بین منوی غذاهای دریایی و غذاهای گوشتی انتخاب کنند و بهترین غذا از آشپزی مدرن فرانسه را نوش جان کنند. سرآشپز مشهور این رستوران، دستورهای سنتی غذاهای فرانسوی را با مواد جدید و تغییرات مبتکرانه به غذاهایی لذیذ بدل می‌کند که با بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی محلی تهیه می‌شوند. تنوع غذاها و نوشیدنی‌های رستوران، شما را از قلب برلین به سفری کوتاه به فرانسه می‌برد. البته قیمت این رستوران بالا است ولی کیفیت غذاها بی‌نظیر است و مطمئنا تجربه‌ای متفاوت و فراموش‌نشدنی در این رستوران خواهید داشت.

رستوران Bandol sur Mer

رستوران Barcomi’s Deli

رستوران Barcomi’s Deli

این رستوران معمولا از دید گردشگران دور می‌ماند در حالی که غذاهایی بسیار لذیذ دارد که با بهترین، تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد غذایی محلی تهیه می‌شوند. منوی این رستوران شامل تنوع وسیعی از سالادها و دسرهای گوناگون است. غذاهای این رستوران به‌قدری تنوع دارد که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند؛ هم غذاهای کلاسیک و هم غذاهای مدرن از سالاد پنیر بز گرفته تا سوپ‌های روز. قیمت این رستوران نسبت به کیفیت و خدماتش، معقول است.

رستوران Shiso Burger

رستوران Shiso Burger

این رستوران یکی از متفاوت‌ترین رستوران‌های کل اروپا است. رستوران شیسو برگر، برگرهای الهام گرفته از آشپزی کره‌ای سرو می‌کند و غذاهایش، ترکیبی و مبتکرانه است. مهمانان در این رستوران علاوه بر غذاهای کلاسیک، طعم‌های جدید و متفاوتی را امتحان می‌کنند. همه غذاها با بهترین و تازه‌ترین محصولات محلی تهیه می‌شوند.

رستوران Shiso Burger

رستوران Go Bento

رستوران Go Bento

این رستوران برای گردشگران و بیشتر اهالی شهر، ناشناخته است؛ جایی که دنیایی کوچک از سوشی‌های لذیذ و متنوع منتظر مهمانان است. سرآشپز این رستوران، یک آشپز حرفه‌ای در تهیه‌ی انواع سوشی است و برای هرکدام از مهمان‌ها یک غذای لذیذ ژاپنی متناسب با ذائقه‌ آن‌ها آماده می‌کند.

رستوران Go Bento

بیشتربخوانید:

رستوران Sfizy Veg

رستوران Sfizy Veg

این رستوران، اولین پیتزافروشی گیاهی در اروپا است. در این رستوران هر غذایی که در منو ببینید از پیتزا تا برگر و حتی غذاهای دریایی کاملا مطابق ذائقه و سلیقه‌ گیاه‌خواران تهیه می‌شود. همه‌ پنیرها و جایگزین‌های گوشت از دانه‌ها سویا و توسط تیمی از سرآشپزان حرفه‌ای و خلاق تهیه می‌شوند. البته علاوه بر گیاه‌خوارن، همه‌ افراد می‌توانند طعم متفاوت و لذیذ غذاهای این رستوران را امتحان کنند و از آن لذت ببرند.

رستوران Sfizy Veg

رستوران پرنسس چیزکیک (Princess Cheesecake)

رستوران پرنسس چیزکیک (Princess Cheesecake)

این رستوران زیبا در بنایی باشکوه واقع شده و دکوراسیونی سفیدرنگ دارد. برای اینکه یک تکه چیزکیک سبک و لذیذ با بهترین طعم خانگی را نوش جان کنید، حتما این رستوران را انتخاب کنید. تنوع بی‌نظیری از دسرهای کلاسیک که هرکدام به زیبایی تمام تزیین می‌شوند در منوی این رستوران وجود دارد. همه‌ آن‌ها با مواد ارگانیک و تازه تهیه می‌شوند. حتی مهمانان می‌توانند چیزکیکی سفارش دهند که کاملا مطابق سلیقه‌ آن‌ها است. تعجبی ندارد که چنین رستورانی معمولا شلوغ است ولی بدون شک ارزش امتحان کردن دارد.

رستوران پرنسس چیزکیک (Princess Cheesecake)

رستوران Dada Falafel

رستوران Dada Falafel

اگر دوست دارید در قلب برلین هم فلافل بخورید این رستوران را انتخاب کنید. این رستوران با نقاشی‌های دیواری زیبا، آثار هنری متعدد و نورپردازی چشمگیر، تزیین شده است. در روزهای گرم تابستانی می‌توانید میزهایی را انتخاب کنید که در فضای باز قرار می‌گیرند. علاوه بر فلافل، همه غذاهای این رستوران طعم و عطر متفاوت و بی‌نظیری دارند و انواع غذاهای خاورمیانه‌ای را می‌توانید در آن پیدا کنید. هرکدام از غذاهایی که سفارش می‌دهید، با تزیین متفاوت و زیبایی برایتان آماده می‌شود و غذا خوردن در این رستوران، تجربه‌ای است که نباید آن را از دست بدهید.

Dada Falafel

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه