بازیافت هنرمندانه تابلو‌های ترافیکی

علیرضا  طبیب زاده
علیرضا طبیب زاده شنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵
بازیافت هنرمندانه تابلو‌های ترافیکی

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که علائم رانندگی پس از تعویض می‌توانند در خلق آثار هنری موثر باشند. همراه کجارو باشید.

تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی هر چند وقت یک بار تعویض می‌شوند و تابلوهای فرسوده یا قدیمی برای بازیافت برده می‌شوند. ولی در پنسیلوانیا آمریکا بازیافت و ایده خلاقانه و هنرمندانه با یکدیگر سبب پیدایش مجسمه‌ها و سازه‌های زیبایی در کنار یکی از بزرگراه‌ها شده‌اند. در ادامه بیشتر با این ایده خلاقانه آشنا خواهید شد.

بازیافتی

اگر سفری را در بزرگراه Smock در شهر Meadville پنسیلوانیا داشته باشید از کنار مراکز خرید زیادی عبور می‌کنید و چشم‌انداز‌های مختلفی را در اطراف این جاده مشاهده می‌کنید. ولی در قسمتی از محوطه کنار جاده تعدادی مجسمه و سازه رنگارنگ ممکن است نظر شما را بیشتر جلب کند. این جاذبه به عنوان باغ PennDOT شناخته می‌شود که در حقیقت مجموعه علائم ترافیکی هستند که به شکل هنرمندانه‌ای مورد استفاده مجدد قرار گرفته‌اند.

گل بازیافتی

این مجموعه که در مجاورت ساختمان حمل و نقل پنسیلوانیا قرار گرفته است (نام آن نیز بر گرفته از همین ساختمان است) حاصل تلاش یک دانشجوی رشته هنر است.

تابلوهای ترافیکی

انواع تابلوهای ترافیکی از تابلوی ایست گرفته تا تابو‌های علائم رانندگی در محوطه بیمارستان در خلق این مجموعه استفاده شده‌اند. دیوارنمایی به طول حدود ۳۶۶ متر که در آن اشکال جالبی را می‌بینید از زیباترین قسمت‌های این مجموعه است. اگرچه تابلو مشخصی برای پیدا کردن محل این مجموعه در کنار جاده پیدا نخواهید کرد ولی با کمی دقت می‌توانید این مجموعه رنگارنگ را پیدا کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

دیوار بازیافتی

مطالب مرتبط:

منبع curiosity

دیدگاه